Автор Тема: Mercedes E290td W210  (Прочитано 31244 пати)

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #45 на: 25 Септември 2011, 21:17:10 pm »
Pri ist rezim na vozenje 1,6 trosi isto.

Epa ne e taka :)
2.0 motorot e potezok, i e potrebno poveke gorivo za da se pridvizi samiot motor. Potoa sledi menuvacot koj isto taka e poglomazen. 2,0 ke potrosi poveke od 1,6. :)

Inaku zosto se proizveduvaat pomali motori?
Фаланга,ова е последен пост на оваа тема,во Темата на пријателот од Охрида.....помали мотори се произведуваат заради подостапни цени на купувачите.....2.0 е потежок,али со комплетната тежина полесно се носи,а 1.6 ке се мачи,не е огромна,поточно не е ни голема разликата во КГ меѓу 2.0 и 1.6 во тежината
Мечето БМВ 316 троши повеќе од 520 ???

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #46 на: 25 Септември 2011, 21:31:16 pm »
Pri ist rezim na vozenje 1,6 trosi isto.

Epa ne e taka :)
2.0 motorot e potezok, i e potrebno poveke gorivo za da se pridvizi samiot motor. Potoa sledi menuvacot koj isto taka e poglomazen. 2,0 ke potrosi poveke od 1,6. :)

Inaku zosto se proizveduvaat pomali motori?
Фаланга,ова е последен пост на оваа тема,во Темата на пријателот од Охрида.....помали мотори се произведуваат заради подостапни цени на купувачите.....2.0 е потежок,али со комплетната тежина полесно се носи,а 1.6 ке се мачи,не е огромна,поточно не е ни голема разликата во КГ меѓу 2.0 и 1.6 во тежината
Мечето БМВ 316 троши повеќе од 520 ???
различна каросерија,различна тежина,јас зборувам за е220цди и е 290тд
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Sarach

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #47 на: 25 Септември 2011, 21:35:37 pm »
iiiiiiiiihhhhhuuuuuuuuuuuuuu 303 iljadi....... dobar golem motor.... so e toa mercedes E200 ili E220, ako zemas zemaj nesto asalno E270 E290 E300....

Отсутен ace_ohrid

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 38
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #48 на: 25 Септември 2011, 21:35:53 pm »
Стиг е во право. под исти режим на работа подразбираме иста угорница да ја искачуваме со иста брзина со двата модели да речиме дека тоа е 100км/ч.
Веќе кажав дека едниот имат торзија од 150 Нм при 3100 вртежи а другиот дупло повеќе односно 300 Нм при 1800 вртежи. Што значит за да го иставиме максимумот од двата мотири едниот требат да го возиме со 3100 вртежи а другиот со 1800. е сега со 290 при 100 км/ч ке го возиш во 5та брзина, додека 220ката со 4та дури мозно е и 3та и 3100 вртежи, Како вртежите се поврзани со потрошувачката мислам дека немат потреба да објаснувам сите знајме на кој принцип работит, секој 4ти такт екој цилиндар се полнит со гориво па не е исто 3100 такта во минута секој цилиндар би се полнел 775 пати*4 (775 по клип * 4 клипа)  3100 полненја,  во споредба со 1800 вртежи / 4 такта 450 полнјења по цилиндар во минута помнозено со 5 клипа 2250 полнења
3100 > 2250

Волуменот по цилиндар му е 550 на 220ката спроти 580 на 290та, многу мала разлика која сто кога ке ја помножите со полењата погоре пак испагат дека трошит помалку, поинаку како да објаснам нз

Нешто за Стиг пошо и он имал вакво ;)



pedal to the metal

Отсутен ace_ohrid

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 38
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #49 на: 25 Септември 2011, 21:42:16 pm »
И дај кажете како е најдобро да ја исполирам предната маска, хромираното што е некако имат изгубено сјај, со што е најубо да се полират
pedal to the metal

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #50 на: 25 Септември 2011, 21:42:26 pm »
Стиг е во право. под исти режим на работа подразбираме иста угорница да ја искачуваме со иста брзина со двата модели да речиме дека тоа е 100км/ч.
Веќе кажав дека едниот имат торзија од 150 Нм при 3100 вртежи а другиот дупло повеќе односно 300 Нм при 1800 вртежи. Што значит за да го иставиме максимумот од двата мотири едниот требат да го возиме со 3100 вртежи а другиот со 1800. е сега со 290 при 100 км/ч ке го возиш во 5та брзина, додека 220ката со 4та дури мозно е и 3та и 3100 вртежи, Како вртежите се поврзани со потрошувачката мислам дека немат потреба да објаснувам сите знајме на кој принцип работит, секој 4ти такт екој цилиндар се полнит со гориво па не е исто 3100 такта во минута секој цилиндар би се полнел 775 пати*4 (775 по клип * 4 клипа)  3100 полненја,  во споредба со 1800 вртежи / 4 такта 450 полнјења по цилиндар во минута помнозено со 5 клипа 2250 полнења
3100 > 2250

Волуменот по цилиндар му е 550 на 220ката спроти 580 на 290та, многу мала разлика која сто кога ке ја помножите со полењата погоре пак испагат дека трошит помалку, поинаку како да објаснам нз
Аце другарче, тоа што го кажуваш е полу точно. односно површно точно.
Сосема е можно мотор при 3000 вртежи да потроши помалку одошто мотор при 2000 вртежи.
Остави го вртежниот момент. Тотално нерелевантен е. Ти спомнуваш тактови и полнења. Па секое полнење во секој режим не е со ист сооднос меѓу нафта и воздух.
Ако речеме 10% нафта и 90% воздух во едно полнење при 3000 вртежи. И речеме 40% нафта и 60% воздух при 2000 вртежи. Во кој случај повеќе нафта се троши? Па за да произведе 290-ката 300нм бара гориво другарче. Мерцедесот се движи и со 100нм без проблем. 100нм и 220-ка моѓе да произведе.
Математиката не е баш проста ама е пресметлива.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #51 на: 25 Септември 2011, 21:43:47 pm »
И дај кажете како е најдобро да ја исполирам предната маска, хромираното што е некако имат изгубено сјај, со што е најубо да се полират
Гребена е или е нечиста?
Со паста и соодветна абразивна крпа или шмиршајбна. Само не премногу абразивна. Прашај кај некој што ги познава пастите.

Отсутен ace_ohrid

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 38
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #52 на: 25 Септември 2011, 21:45:30 pm »
Стиг е во право. под исти режим на работа подразбираме иста угорница да ја искачуваме со иста брзина со двата модели да речиме дека тоа е 100км/ч.
Веќе кажав дека едниот имат торзија од 150 Нм при 3100 вртежи а другиот дупло повеќе односно 300 Нм при 1800 вртежи. Што значит за да го иставиме максимумот од двата мотири едниот требат да го возиме со 3100 вртежи а другиот со 1800. е сега со 290 при 100 км/ч ке го возиш во 5та брзина, додека 220ката со 4та дури мозно е и 3та и 3100 вртежи, Како вртежите се поврзани со потрошувачката мислам дека немат потреба да објаснувам сите знајме на кој принцип работит, секој 4ти такт екој цилиндар се полнит со гориво па не е исто 3100 такта во минута секој цилиндар би се полнел 775 пати*4 (775 по клип * 4 клипа)  3100 полненја,  во споредба со 1800 вртежи / 4 такта 450 полнјења по цилиндар во минута помнозено со 5 клипа 2250 полнења
3100 > 2250

Волуменот по цилиндар му е 550 на 220ката спроти 580 на 290та, многу мала разлика која сто кога ке ја помножите со полењата погоре пак испагат дека трошит помалку, поинаку како да објаснам нз
Аце другарче, тоа што го кажуваш е полу точно. односно површно точно.
Сосема е можно мотор при 3000 вртежи да потроши помалку одошто мотор при 2000 вртежи.
Остави го вртежниот момент. Тотално нерелевантен е. Ти спомнуваш тактови и полнења. Па секое полнење во секој режим не е со ист сооднос меѓу нафта и воздух.
Ако речеме 10% нафта и 90% воздух во едно полнење при 3000 вртежи. И речеме 40% нафта и 60% воздух при 2000 вртежи. Во кој случај повеќе нафта се троши? Па за да произведе 290-ката 300нм бара гориво другарче. Мерцедесот се движи и со 100нм без проблем. 100нм и 220-ка моѓе да произведе.
Математиката не е баш проста ама е пресметлива.
епа и ти си делумно во право, и за тоа кажав погоре, турбината носит повеќе воздух во моторот на сметка на нафтата, што знацит пак искористеноста е на страна на 290ката односно односот нафта-воздух е поискористен него кај 220, со ова ти само го потврди она што јас цело време го објаснувам
pedal to the metal

Отсутен ace_ohrid

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 38
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #53 на: 25 Септември 2011, 21:46:34 pm »
И дај кажете како е најдобро да ја исполирам предната маска, хромираното што е некако имат изгубено сјај, со што е најубо да се полират
Гребена е или е нечиста?
Со паста и соодветна абразивна крпа или шмиршајбна. Само не премногу абразивна. Прашај кај некој што ги познава пастите.

нечиста, немат сјај
pedal to the metal

Отсутен ace_ohrid

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 38
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #54 на: 25 Септември 2011, 21:50:27 pm »
Stig, gresis. Odnosno ne e sigurno dokazano deka si vo pravo so drugi zborovi.
Bitno e kolku brzo vozis na ugornicata i dali e toa so konstantna brzina. Posle se presmetuva kolku sila treba za da se odrzuva brzinata.
E sega ako treba ista sila vo dvata slucaevi i ako motorite se so ista efikasnost togas ke potrosi isto i so 290 i so 220. Arno ama 290 e pogolem potezok, dodava masa na kolata i ako e isto efikasen togas ke potrosi poveke gorivo. Nema beganje od ova pravilo.

Vo ovoj slucaj sto ne vidov na pocetokot e sto 290-kata imala turbo. Turboto ja zgolemuva efikasnosta na motorot. Za kolku tocno ne znam. Sto znaci vo slucajov mozno e i isto da trosat a mozno e i pomalku da potrosi so 290+turbo. Zavisi.

Да ти кажам право не сум сигурен дали ќе потроши помалку 290ката ама сигурно на угорница ќе работи под дупло помалку вртежи и со многу помалку газење на педалата за гас ќе претекнува, имам направено еден тест на 400 километри со 1.9 SDI  и  1.9TDI  СДИ-то беше 68 коња потроши малку повеќе од ТДИ-то со 131кс моето мислење беше дека вториов на отворено ќе е поголем потрошувач арно ама со литар литар ипол имаше пониска потрошивачка а додека во град трошеа исто тди-то дури малку повеќе пошто не доаѓа низ град до израз неговиот вртежен момент од 310њм.

Да не му ја запустиме темата на дечкото добар ти е мерцедесот имав 6 месеци C220 CDI 2003 и можам да кажам дека поговорката мерцедес си е мерцедес е 1000 посто точна треба да го поседуваш за да се увериш во неговите квалитети џабе е некој кога ќе ти кажува колку неговиот мерцедес е добар ќе си помислиш дека е фалбаџија поздрав

Еве Dzo ке кажит что е мерцедес. Dzo имат возено секакви ама бас секави коли: BMW, Audi, Vw, Mazda...  и да не набројувам ито се на долги релаци нон стоп е Штип, Струмица, Скопје, Италија.... седа во мерцедесот прв пат па нека кажит тој каков бесе кометарот негов :)
pedal to the metal

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #55 на: 25 Септември 2011, 21:52:36 pm »
Да де. Па нели реков? :D
Турбото во случајов е на страната на поголема ефикасност на 290-ката. Тоа го имав испуштено на почетокот.
А за маската, некој на форумов спомнуваше некое средство за домаќинство ама да ме утепаш не можам да се сетам како се викаше. Го молам досетливиот да се јави :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #56 на: 25 Септември 2011, 21:54:45 pm »
Не се сомневам. Мерцедес си е мерцедес. Јас возев S350 i R350 ги умрев од возење. Мерцедесот е вв, тотално незаменлив. Не сум се возел во Јагуар, Астон, Бентли што ти знам таму па да коментирам, ама има разлика меѓу Мерцедес Ауди, БМВ и останати марки...

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #57 на: 25 Септември 2011, 21:56:37 pm »
Да де. Па нели реков? :D
Турбото во случајов е на страната на поголема ефикасност на 290-ката. Тоа го имав испуштено на почетокот.
А за маската, некој на форумов спомнуваше некое средство за домаќинство ама да ме утепаш не можам да се сетам како се викаше. Го молам досетливиот да се јави :)
јас спомнав средство за домаќинство се вика Арис,али тоа е добро за миење на мотори,за друго не ми е испитано
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен ace_ohrid

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 38
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #58 на: 25 Септември 2011, 21:57:43 pm »
Ти завидувам :D уште не сум стигнал до толку високи класи :)
pedal to the metal

Отсутен DareBmw

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4305
  • К’мет
Одг: Mercedes E290td W210
« Одговори #59 на: 25 Септември 2011, 21:58:05 pm »
Не се сомневам. Мерцедес си е мерцедес. Јас возев S350 i R350 ги умрев од возење. Мерцедесот е вв, тотално незаменлив. Не сум се возел во Јагуар, Астон, Бентли што ти знам таму па да коментирам, ама има разлика меѓу Мерцедес Ауди, БМВ и останати марки...
R350 грдо .
Има разлика , секоја од овие марки си има некој свој карактеристики , мерцедес прават мотори од 3500цм а имаат 150кс Ѕ350 w140 и се многу спори .