Автор Тема: Вибрации при тргнување..  (Прочитано 13047 пати)

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6313
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #45 на: 06 Февруари 2015, 23:31:44 pm »
Епа тоа е тоа.. Сега за сега ќе се вози вака па попотака ќе видиме..

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #46 на: 06 Февруари 2015, 23:38:32 pm »
Јебига, баш ми е жал ама малку поскап дефект ќе ти излезе ако е двомасен.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7194
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #47 на: 06 Февруари 2015, 23:39:04 pm »

Дали ова Клио има воопшто ДМФ. Јас мислам дека нема. Потисната или некој федер од ламелата има отидено.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6313
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #48 на: 06 Февруари 2015, 23:59:11 pm »
achtung и останати, фала многу :)
Значи по секако ќе кршат глава 150 евра, само ќе видиме баш кога.. Пошто сега ми е за регистрација, да земам треба летни гуми со алу бандажи,а и навлаки да ставам...
« Последно менување: 07 Февруари 2015, 00:12:19 am Бузуки »

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #49 на: 07 Февруари 2015, 00:09:36 am »
Си ги здркал приоритетите ..

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10595
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #50 на: 07 Февруари 2015, 03:01:47 am »

Дали ова Клио има воопшто ДМФ. Јас мислам дека нема. Потисната или некој федер од ламелата има отидено.
]

Кути :)
Кај мене на голфот илзага од 2-ра и од рикверц при малце зорт. Дел е до мењачот дел до лагерите а корпата сосе потисна и ламела кој знае од што е накалемена, неговата не е, али како и да е предходно пред да го менам сетот ми затропуваше, мада и сега ако кинисам со повеќе тураша треси. Што се тиче о мени не планира цела корпа да му ја менува цепат и вака, на мајстор ми рекоа дека е до држаќите и ламелате(т.е. цел сет, иако беше нов, и одма после менувањето тропаше, ради као што бил калемен.)

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7194
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #51 на: 07 Февруари 2015, 10:19:38 am »
Неможе цел нов сет да тропа.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #52 на: 07 Февруари 2015, 10:56:41 am »
не сум сигурен дека има двомасен замаец клиово... меѓутоа, и да има, тогаш оправањето нема да биде 150 евра... множи со 2-3 одма...

но.. ако сепак се востанови дека има и дека е до него, тогаш има решение по евтино... смени му обичен замаец, со друга обична корпа и ламела (можеш како половни да ги купиш цел сет за почеток), еднаш ке ги дадеш тие пари на почеток, а во иднина евтино ке биде мењавањето на сет ламела-потисна и друхлагер...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6313
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #53 на: 07 Февруари 2015, 14:58:49 pm »
Ух абе онак чим е така тогаш не ми пречи што си треси.. ;D ;D Ќе се научам да тргинам со 1500/2000 обртаи па ќе нема проблем :) ..

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7194
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #54 на: 07 Февруари 2015, 15:19:56 pm »
не сум сигурен дека има двомасен замаец клиово... меѓутоа, и да има, тогаш оправањето нема да биде 150 евра... множи со 2-3 одма...

но.. ако сепак се востанови дека има и дека е до него, тогаш има решение по евтино... смени му обичен замаец, со друга обична корпа и ламела (можеш како половни да ги купиш цел сет за почеток), еднаш ке ги дадеш тие пари на почеток, а во иднина евтино ке биде мењавањето на сет ламела-потисна и друхлагер...

Ова апсолутно не е препорачливо, освен ако постои заменски сет од Валео/Лук/ Сакс.

Ух абе онак чим е така тогаш не ми пречи што си треси.. ;D ;D Ќе се научам да тргинам со 1500/2000 обртаи па ќе нема проблем :) ..

И некој убав сончев ден на одмор може и да не тргнеш, заради распадната ламела/потисна/друг лагер

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #55 на: 07 Февруари 2015, 15:32:16 pm »

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #56 на: 07 Февруари 2015, 20:21:16 pm »
Ух абе онак чим е така тогаш не ми пречи што си треси.. ;D ;D Ќе се научам да тргинам со 1500/2000 обртаи па ќе нема проблем :) ..
нема да ти пречи се додека еден ден наместо да тргнеш, ке слушнеш страотно мелење железо...  и тогаш нај веројатно и мењач ке треба, бидејки нај често и звоното од мењачот пука...


но, како што реков... прво дијагностика што е, после муабетење што и како треба...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10595
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #57 на: 10 Февруари 2015, 08:36:29 am »
Неможе цел нов сет да тропа.
ако не тропа ќе шлајфова внатре, значи првите 100 метри од мајстор тоа се дешава на угорница и на полна туража, и после неколку илјади км пак на зорт шлајфа(демек да не не е легната), а со самоото тоа тоа што не е оригинал брзо се растропува, али пичи, сака попазливо возење и тоа е е тоа така ќе ја возам наредниве 50-60к км, се надевам ќе додржи току....

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7194
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #58 на: 10 Февруари 2015, 09:23:36 am »
Ако не функционира како што треба од прв момент, тоа значи дека не е наместена како што треба или не е соодветен сетот. Нема што тука, да „налегне“ ламелата, да се вози претпазливо итн итн ...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44572
  • Il Moderatore
Одг: Вибрации при тргнување..
« Одговори #59 на: 10 Февруари 2015, 17:20:39 pm »
ако имаш нов замаец покрај ламела и потисна, веројатно е точно, но на стар замаец има „грувс“ слично како на сликава (екстеемен пример е прикажан):
http://www.uucmotorwerks.com/clutch/images/argent_grooves1.jpg

Тие нерамнини не дозволуваат ламелата да налекне со целата површина на замаецот, се` дур не се „изеде“ малку. Ако не внимаваме, може да ја јагленосаме ламелата и потоа никогаш нема да налегне убаво, и ќе си рипа од многу рано и нема да лепи убаво.

Препорака од секој мајстор, за било кој дел од колата каде што има фрикција, е да се внимава додека налегнат материјалите неколку стотици километри, пред да се „силува“ и напиња со колата. Полека возење првите неколку стотки, не можат лошо да направат, може само да придонесат кон долготрајност на деловите.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.