Автор Тема: патни трошоци (за да си донесам кола од друга земја )  (Прочитано 13434 пати)

Отсутен Antonio

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 397
Ме интересира  колку ке ме кошта патот од германија до македонија со возење да се вратам или колку ке ме кошта да ја качам на камион и така да ја донесам .....

исто така колку ке ме кошта патот да ја донесам од бугарија (некој град што е 100тина км до граница ) со возење.......

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4340
Одг: патни трошоци (за да си донесам кола од друга земја )
« Одговори #1 на: 01 Февруари 2015, 19:36:10 pm »
ориентационо може да си најдеш на сајтов
http://www.viamichelin.com/

Отсутен Antonio

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 397
Одг: патни трошоци (за да си донесам кола од друга земја )
« Одговори #2 на: 01 Февруари 2015, 21:04:22 pm »
Фала друже ....сепак сакав да чујам од луѓе што го имаат поминато тој пат па да ми кажат колкави се трошоците ..на страницава од Берлин до скопје вика дека 0.00евра за патарина

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14519
  • Пудингот на шоферството
Одг: патни трошоци (за да си донесам кола од друга земја )
« Одговори #3 на: 01 Февруари 2015, 21:13:27 pm »
Patni trosoci ako ja nosis so vozenje e razlicno za sekoe vozilo odnosno zavisi so vozilo ke nosis, kolkava kubikaza, konjaza, benzin, dizel I sl.Posle toa zavisi j vo kalva sostojba e voziloto poso ne sakas da te ostavi defekt ili dq te laznat po pat.Posle toa imas patarini I sl.

Za na kamion cenite se dgizat okolu 400-500 evra gore dolu.
Ova zboruvam od Germanija (oni trosoci kako Tuv I sl. ne gi nabrojuvam poso tie I Germanija I Bugarija gore dolu se isti I ne spagaat vo aptni trosoci).

A nosenje kola od Bugarija kako so pisa nekoe mesto oddaleceno 100-tina km tie isto kako od Makedonija odnosno gorivo I eventualno patarina drugo nema I se razbira ako izdrzi do Mk. :D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Antonio

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 397
Одг: патни трошоци (за да си донесам кола од друга земја )
« Одговори #4 на: 01 Февруари 2015, 21:45:24 pm »
Patni trosoci ako ja nosis so vozenje e razlicno za sekoe vozilo odnosno zavisi so vozilo ke nosis, kolkava kubikaza, konjaza, benzin, dizel I sl.Posle toa zavisi j vo kalva sostojba e voziloto poso ne sakas da te ostavi defekt ili dq te laznat po pat.Posle toa imas patarini I sl.

Za na kamion cenite se dgizat okolu 400-500 evra gore dolu.
Ova zboruvam od Germanija (oni trosoci kako Tuv I sl. ne gi nabrojuvam poso tie I Germanija I Bugarija gore dolu se isti I ne spagaat vo aptni trosoci).

A nosenje kola od Bugarija kako so pisa nekoe mesto oddaleceno 100-tina km tie isto kako od Makedonija odnosno gorivo I eventualno patarina drugo nema I se razbira ako izdrzi do Mk. :D
dizel vozilo do 1.9 .....se nadevam vo solidna sostojba posho se bara od covek a ne od plac (za od germanija) prosechna brzina 100km/h -da ne bide na visoki obrtai kolata  ,radi turbinata itn ...

Присутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1873
Одг: патни трошоци (за да си донесам кола од друга земја )
« Одговори #5 на: 01 Февруари 2015, 23:50:24 pm »
Трошоците грубо ќе бидат од 400 до 500 евра.
Мене толку ме фатија за околу 2000 км пат.
Мада дали бензин или дизел нема да направи голема разлика. Добар дел од стафката ја прават осигурањето и патарините. А за гориво ќе пазиш каде ставаш, ќе точиш во земјите каде е поефтино ако сакаш да заштедиш нешто ситно.

Отсутен tupacan

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 157
Одг: патни трошоци (за да си донесам кола од друга земја )
« Одговори #6 на: 02 Февруари 2015, 01:49:22 am »
Германија до Македонија може да биде и 1500км и 2500км, зависи од кој дел на Германија планираш да купуваш кола. Еве да речеме од околината на Минхен, т.е. ~1500км.
100км/ч просечна брзина возење на 1.9 мотор, не би требало да надмине 5л/100км.

Математички, за 1500км ќе потрошиш 75 литри нафта. Не ги знам моменталните цени на бензините во Германија и низ Европа, но еве да речеме 1.5€ за литар, тоа е вкупно околу 115€ за нафта. За патарините не се сеќавам колку вкупно излева, но во глава ми се врти сума од 40€ или 70€.
Сума сумарум, спремај си 200€ за патни трошоци + кафе/сок/чипс/тоалет.

Да не се разбереме погрешно, ова се трошоци од кога ќе ги комплетираш сите документи + цол табли и, доколку колата не те остави на сред пат. Значи само патни трошоци.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5101
  • The Spartan General
Одг: патни трошоци (за да си донесам кола од друга земја )
« Одговори #7 на: 02 Февруари 2015, 08:27:44 am »
Прво и основно треба да знаеш колку пари си спремен да дадеш за таа кола. И откакто ќе ја имаш максималната цифра, стави 500 до 1000 евра одозгора за резерва и недај боже.
Регистрацијата и Техничкиот преглед се две различни работи во Германија. Колата може да си има технички преглед со години, а ниеднаш да не е регистрирана. Едноставно, техничкиот преглед е потврда дека ако некој ја купи колата, има право да ја регистрира.
Прво, од каде мислиш да ја купуваш колата? Дали имаш луѓе таму? Каде ќе спиеш, како ќе бараш коли, имаш ли германски телефон? Ако имаш луѓе таму, дали имаат автомобил и слободно време за да одиш да разгледуваш коли.
Ако да, тогаш си среќен. Ако не, значи сметај трошоци за хотел, такси/автобус/воз, телефон, движење наваму натаму. Овие трошоци се скриени, и никој не ја знае точната цифра.
Ама ајде, јас ќе се држам само до трошоците сврзани со колата, а ти си мисли за трошоците сврзани со патувањето и организацијата.

Значи, таму нема потреба од нотар за купопродажен договор. Доволно е да се има купопродажен договор, и двајцата да се потпишете на него со информациите на колата.
Еве ти пример за купопродажен договор:
http://www.mobile.de/magazin/_pdf/kaufvertrag.pdf

115 Евра е сумата за осигурување со зелен картон за 15 дена (како што пишува на линкот), 30-40 евра самата такса за одјавување/пријавување на возилото на твое име, 20-30 евра за изработка на самите таблички (каде што ќе ја пријавиш одјавиш колата, има трафики што изработуваат регистерски таблички), и данок за колата. Во Германија се плаќа данок за издувните гасови. За дизел кола е околу 300 евра годишно, а за бензинец околу 100 евра годишно (Сумите ги давам отрпилика). Значи колата ќе биде регистрирана на твое име 15 дена, и ти треба да платиш данок за тие 15 дена. Ако е дизел колата данокот ќе е околу 20 евра. Ако е бензинец околу 10. Е сега, осигурувањето е толку евтино на оваа веб страница, затоа што го купуваш онлајн. Ако го купуваш директно од Цуласунгштеле (местото за пријава/одјава) таму е поскапо.

https://www.nondos.de/versicherung-kaufen.html?cfcmsShopArtIDThis=4#.VM8k8i4l9CA

Затоа пријава/одјава со се сметај 200 евра.

За царината да ти е 1% во Македонија, ти треба еуро 1 сертификат за потекло на стока од европска унија. Ако немаш таков сертификат, царинската стапка ќе ти е 5%. Евро 1 сертификат се вади од Германската Царина (Цолл Амт).
Изгледа вака:

http://www.kom-demny.com/zollpapiere_eur_1.htm

Тука имаш информации како да го пополниш
http://www.zoll.de/DE/Fachthemen/Warenursprung-Praeferenzen/Praeferenzen/Praeferenznachweise/Ausstellung-foermlicher-Praeferenznachweise/Beantragung-EUR1/beantragung-eur1.html


Се пополнува во локалната царинска експозитура на градот/покраината, од каде што ќе ја купиш колата. Не знам дали се плаќаат некакви такси за негово издавање. (Ако да, околу 50-60 евра не ти бегаат)
И откако ќе ги извадиш сите документи, напиши од каде ќе излезеш од европската царинска зона. Опциите ти се Словенија/хрватска, Унгарија, или Романија/Буарија.
Ако е дизел колата имаш околу 140 литри нафта. Ако е бензинец, околу 160 (грубо). Цената на горивото, зависи од каде го полниш. Јас полнам во град пред тргнување, дополнувам на излез од Германија (тука купувам австриска вињета), на излез од Австрија (купувам унгарска вињета), на Хоргош (Унгарија-Србија) менувам 40 евра динари, за патарини и околу Белград/Ниш ги дополнувам гориво.

Патарини:
Австрија 9 евра + 15 евра тунели(караванки) или 12 евра (Линц - Шентиљ).
Словенија 15 евра
Хрватска 18 евра
Србија 12 евра


Другата рута
Австрија 9 евра (нема тунели)
Унгарија 11 евра
Србија 13 евра
(имаш 90 км плус за возење).
Бидејќи си со цолл табли, имаш 24 часа да се јавиш на царински терминал (претпоставувам си од скопје, па мислам дека терминалот е кај фершпед, или кај аеродромот. Не сум сигурен бидејќи не сум од Скопје).



« Последно менување: 02 Февруари 2015, 08:39:16 am Luki Junior »
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5101
  • The Spartan General
Одг: патни трошоци (за да си донесам кола од друга земја )
« Одговори #8 на: 02 Февруари 2015, 08:48:16 am »
За  Бугарија:

70-80 лева цол табли со осигурување.
10 лева вињета за 1 недела.
4% од цената на колата (по преценка) за нотар за купопродажниот договор.
(Не знам дали се плаќа еко такса за цол табли).
Некој лев да частиш на влез/излез за Бугарите и Македонците.
Нафта (зависи од кој град ја купуваш) може и 20 лева да е, а може и 100.

Од Бугарија  подобро ти е да ја донесеш на регуларни табли, отколку на цол. Плус, нема да си ограничен со 24 часа за терминал.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен aleksandarbt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 811
  • Opel zafira 2.0 125 kw
Одг: патни трошоци (за да си донесам кола од друга земја )
« Одговори #9 на: 04 Февруари 2015, 22:41:53 pm »
Laki kako maticar si.Se znajs.Braos.
Mene me interesira kombe da uvezam pa ako ima informacii ne e loso da kazis kako odi taa rabota.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5101
  • The Spartan General
Одг: патни трошоци (за да си донесам кола од друга земја )
« Одговори #10 на: 05 Февруари 2015, 09:03:42 am »
Кога живееш на страна, сакаш нејќеш, стануваш увезувач на коли на пошироката фамилија и пријателите.
Сите ги знаете приказните е таму евтини се, брзо се средува, еве го кај е, полесно е кај тебе, итн. Барем еднаш месечно ми ѕвони/пиши на фејсбук некој “пациент“ што сака кола, и како одат процедурите. Кога ги погледнат цените на режиските трошоци, повисоките цени на возилата по огласите, сите до еден велат: Кај нас се поевтини.

Како и да е, за комбе е зезната процедурата. Јас се заебав со комбе, затоа што стариот ми велеше ќе средил на царина, па ми го збрцаа на суво немиен. Сега, мака мачам од далеку да средувам глупости со документи.

Имаш две опции, товарно и патничко.

Ако е патничко, горенапишаната процедура е иста. Само во Србија плаќаш патарина за возило од Категорија 2, а не Категорија 1. Значи 5-6 евра повеќе патарина, и плус 50 литри нафта. Треба да задоволува Еуро 3 стандарди минимум.

За товарно.
Трошоците во Германија се исти. Но во моментот кога излегуваш од ЕУ, голготата започнува.

Минимум Еуро 4 стандарди за мотор. Не слушај муабети.  
МНОГУ ВАЖНО: НЕ МИНУВАЈ НИЗ СРБИЈА.
Вози преку Унгарија - Романија - Бугарија. Ни случајно да не возиш надвор од територија на ЕУ. Затоа што е товарно возило, а ти си приватен сопственик, Србите бараат гаранција демек ќе го изнесеш од нивната територија. За патничките возила нема таква работа, ама за товарните има. И јас пробав да добијам некоја информација како оди процедурата од оваа царинарничката што беше на вагата, и ми вика МРШ бре не знаш да причаш Српски. Иди у шпедиција, си затвори џамчето, и крај на разговорот. Прашав на излезот да ми дигнат рампата, што треба да направам, и овој стражарот ме прати назад со поглед како да му го јадам лебот. Без збор, без ништо. Разбрав дека ме спремаат за бирократски секс браќата Срби со тенденција да ме љупат. Назад си го носев стариот велосипед за татко ми. Српскиот полицаец на граница ми вика, шверц а? Ајде да частиш. Каков шверц бе луѓе, на татко ми велосипед му носам, мој е. Ај извади го, го вадам, го гледаа 10 минути, ај па товари го. И провокаторски, зашто само један бицикал шверцујеш? Од внатре ти иде да им пцуеш се по список, од надвор објаснуваш, не не го шверцувам за татко ми е.

Ме мотаа 3-4 саата на терминал, ме ољупија 220 евра во една шпедиција, и дека ќе имам “пратња“ до излез. И во тој момент, ми светна дека нашата мила Македонија исто не е ЕУ и дека ќе го имам истиот секс со македонската царина. И си викам, ќе го носам во Бугарија кај еден пријател да седи, додека да разберам како е процедурата во Македонија. И така ми ставија еден абдал за “пратња“ од Хоргош, па се до Калотина. Жив багаж. А багажот се погоди бивш полицаец, и си викам Луки си ја наебал за сите пари. Ќе те грмнат на некој паркинг, никој нема да види и знае.

На Бугарска граница, за 10 лева ми напишаа царински конспект една шпедиција, и поминав за 10 минути. После излезе дека всушност не можам да го царинам во Македонија, па голготата уште трае. Кога ќе заврши, Бог знае. Само знам дека изгубив мерак и на комбе и на се. А како меѓурешение, му лепнав бугарски табли. И на секои 5 дена треба да минува граница. Инаку царински прекршок. :) :) :)

пс. Еве го ѓејот шо ми го зеде здравјето
« Последно менување: 05 Февруари 2015, 11:47:43 am Luki Junior »
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1191
Одг: патни трошоци (за да си донесам кола од друга земја )
« Одговори #11 на: 05 Февруари 2015, 09:51:20 am »
Не ми е јасно како не ти го царинат кога ове со еуро 4.......или мојата чудесна Македонија

Отсутен aleksandarbt

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 811
  • Opel zafira 2.0 125 kw
Одг: патни трошоци (за да си донесам кола од друга земја )
« Одговори #12 на: 05 Февруари 2015, 21:14:04 pm »
Eh bas vakvo mi treba.Kolku e dolg tovarniot prostor?

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5101
  • The Spartan General
Одг: патни трошоци (за да си донесам кола од друга земја )
« Одговори #13 на: 05 Февруари 2015, 21:27:57 pm »
Eh bas vakvo mi treba.Kolku e dolg tovarniot prostor?
3 метри долг, 2,10 висок, дупла кабина за 6 души.  
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14519
  • Пудингот на шоферството
Одг: патни трошоци (за да си донесам кола од друга земја )
« Одговори #14 на: 05 Февруари 2015, 22:10:42 pm »
Od takvi carinici mi se s**I, koga I da me videa na granica vikaa eve ide narusatel(ova srpsko-bugarski mesano).Ne gi mozam ic pa se raspravam do apsenje idam.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D