Od takvi carinici mi se s**I, koga I da me videa na granica vikaa eve ide narusatel(ova srpsko-bugarski mesano).Ne gi mozam ic pa se raspravam do apsenje idam.
Јас ги пријавувам сите на телефоните што ги имаат објавено. А дали има некакви последици после, не знам. Ама барем, во очи го гледам, и зборувам на телефон дека бара мито од мене. Цариниците од Балканските држави се едни од најгадните створенија што патролираат по државните граници. Почни од Грција, па се до Словенија/Унгарија. НАЈГАДНИ СТВОРЕНИЈА.
Не ми е јасно како не ти го царинат кога ове со еуро 4.......или мојата чудесна Македонија
Лаки оти не проба у Македонија да влезеш не е можно тука пратња да ти стават, оти не си транзит се знае дека тука сакаш да го оставиш комбето ......Инаку ова што е еуро 3 мотор , треба да може да го цариниш....
Во Македонија нема да има пратња, ама бидејќи е товарно, ќе ми бараат гаранција/кауција/штоидае. Оти нели со него ќе правам транспортен бизнис. Едноставно, ќе беше продолжение на сексот од српската граница. А на мене после 40 саата во комбето, не ми беше до бирократски секс.
Еуро 3 е. Јас, отпосле се донаучив дека убаво е да е еуро 4, и дека може слободно да го цариниш. Слободно. Ама нема да мине на хомологација и во Метерологија. Тука е цаката. Увези го, плати давачките, после к*р хомологација и регистрација..... И врати си ги назад парите од царина.

Затоа, накратко, ако некој сака да купува комбе, Еуро 4 + ДПФ филтер. Се друго е ризик.
пс. Ако некој мисли да вози товарно возило на странски табли, 5 дена му е престојот во МК. После тоа е царински прекршок. Тоа е за да се заштитат домашните превозници низ државата од нелојална конкуренција од надвор.
