Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2363006 пати)

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4136
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1995 на: 30 Мај 2016, 15:54:01 pm »
Шо се проиведува или произведувал некогаш, и има зафатнина до 2л. Поголемите веројатно имаат снага и под 1500рпм ама нормалните луѓе ретко ги купуваат.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1996 на: 30 Мај 2016, 15:56:19 pm »
Не дека и CR нема да повлече под 2000рпм, ќе повлече и тој. Но неколку секунди покасно. А секако зависи и од турбото, дали е мало или големо. Пример има дизелаши што во трета на блага угорница можат да возат на 800рпм без вибрации и притоа кога се додаде на гаста, моторот ќе почне без проблем да ги зголемува вртежите до 1500, а потоа со трчање нагоре.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1997 на: 30 Мај 2016, 15:59:49 pm »
Си пробал ли 1.9CDTI без ДПФ, без ЕГР, без КЛАПНИ, нечипуван да видиш што прави CR, и на 1500 и над 2000рпм ?
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5185
  • The Spartan General
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1998 на: 30 Мај 2016, 16:10:02 pm »
Не дека и CR нема да повлече под 2000рпм, ќе повлече и тој. Но неколку секунди покасно. А секако зависи и од турбото, дали е мало или големо. Пример има дизелаши што во трета на блага угорница можат да возат на 800рпм без вибрации и притоа кога се додаде на гаста, моторот ќе почне без проблем да ги зголемува вртежите до 1500, а потоа со трчање нагоре.

И после оп, шајбна на радалица и замаец. ;D

Па ако е и со заден пренос, а моторот има повеќе торк и се друго по преносот.   ;D ;D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1999 на: 30 Мај 2016, 16:11:15 pm »
Си пробал ли 1.9CDTI без ДПФ, без ЕГР, без КЛАПНИ, нечипуван да видиш што прави CR, и на 1500 и над 2000рпм ?

НЕ. Но имам високо мислење за истиот + EDS.



Не дека и CR нема да повлече под 2000рпм, ќе повлече и тој. Но неколку секунди покасно. А секако зависи и од турбото, дали е мало или големо. Пример има дизелаши што во трета на блага угорница можат да возат на 800рпм без вибрации и притоа кога се додаде на гаста, моторот ќе почне без проблем да ги зголемува вртежите до 1500, а потоа со трчање нагоре.

И после оп, шајбна на радалица и замаец. ;D

Па ако е и со заден пренос, а моторот има повеќе торк и се друго по преносот.   ;D ;D

Го прашав мајсторот, стварно бемвињата паѓале на шајбна на радилица, со тоа што цените што ми ги кажа беа многу пониски од твоите. За не ОЕМ.
Замаец ќе си истера 200к, не газиме секој ден.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2000 на: 30 Мај 2016, 16:17:01 pm »
Порано беа скапи замаец и цел сет, сега има пристапни цени за доста квалитетни делови :)
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5185
  • The Spartan General
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2001 на: 30 Мај 2016, 16:19:30 pm »
Го прашав мајсторот, стварно бемвињата паѓале на шајбна на радилица, со тоа што цените што ми ги кажа беа многу пониски од твоите. За не ОЕМ.
Замаец ќе си истера 200к, не газиме секој ден.

Па што знам. Финтата е што овие CR ги ремапираат со некакви агресивни модови и од 2.0 мотор вадат над 420-430 Нм некаде веќе над 1600 вртежи, а лимитот на самите кутии и елементи по преносот е нешто испод 390 Нм.

Кај 6воЛинија бројките стануваат ептен сериозни уште од 1000вртежи (некои имаат и веќе над 500 од самиот старт). Замисли кој напор на целиот пренос е кога ја стиснеш во трета од 1200 вртежи, а веќе го имаш фабричкиот пик на вртежен момент.

А за цените, си го кажав мислењето за ОЕМ и заменски.  Заменска ќе се најде и за стотина евра. Колку ќе тера, не знам.


пс. Би пробал и баварец дизел.  ;D

(зборувам за БМВ) За другите коли/мотори, не сум се интересирал.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2002 на: 30 Мај 2016, 16:22:41 pm »
Ако земаш баварец, исклучиво 3 литарски. Проверено. Не се мачи со 2 литарскиот.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен masterwu

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2003 на: 30 Мај 2016, 16:56:32 pm »
За свирењето на некој каиш (најверојатно ПК) механичаров пошо беше зафатен, ми вика утре на ладно кога ќе ја запалам колата, да му ставам малку обичен (тврд) сапун на каишот o.O. Ако продолжело да свири тогаш ќе проверел што е како е. Дали да барам друг мајстор со време?
Honda Civic 1.7 CDTI '05

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2004 на: 30 Мај 2016, 17:08:36 pm »
Не дека и CR нема да повлече под 2000рпм, ќе повлече и тој. Но неколку секунди покасно. А секако зависи и од турбото, дали е мало или големо. Пример има дизелаши што во трета на блага угорница можат да возат на 800рпм без вибрации и притоа кога се додаде на гаста, моторот ќе почне без проблем да ги зголемува вртежите до 1500, а потоа со трчање нагоре.
Ако добро те разбрав, поентата ти е дека PD е подобар од CR на ниски вртежи бидејќи цело време (дури и на 1500RPM) има постигнато максимален притисок на горивото па поради тоа е по жив од CR? Интересно тврдење, ма да овие "мртвиве" според мене се со причина такви, ради ниска потрошња и загадување, бидејќи со ЧИП, сите некако ОЖИВУВААТ и на ниски и на високи RPM...

едит: прекрасно објаснување за тоа како работи PD системот

http://www.myarchive.us/richc/VW_TDI_with_PumpeDuse.pdf

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2005 на: 30 Мај 2016, 17:35:27 pm »
За свирењето на некој каиш (најверојатно ПК) механичаров пошо беше зафатен, ми вика утре на ладно кога ќе ја запалам колата, да му ставам малку обичен (тврд) сапун на каишот o.O. Ако продолжело да свири тогаш ќе проверел што е како е. Дали да барам друг мајстор со време?
Провери да не е лабав некој каиш, веројатно од тоа е свирењето и стегни го малку. Кај мене тоа беше каиш на алтернатор кој беше оставен полабав после промената, кога после 5-6 палења уште слушав свирење земав го затегнав и не просвирел од тогаш.

Отсутен masterwu

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2006 на: 30 Мај 2016, 17:49:42 pm »
За свирењето на некој каиш (најверојатно ПК) механичаров пошо беше зафатен, ми вика утре на ладно кога ќе ја запалам колата, да му ставам малку обичен (тврд) сапун на каишот o.O. Ако продолжело да свири тогаш ќе проверел што е како е. Дали да барам друг мајстор со време?
Провери да не е лабав некој каиш, веројатно од тоа е свирењето и стегни го малку. Кај мене тоа беше каиш на алтернатор кој беше оставен полабав после промената, кога после 5-6 палења уште слушав свирење земав го затегнав и не просвирел од тогаш.

Кога го смена каишот, го смена и затегачот? Гледав во упаството, никаде не пишува дека треба да се смени и затегачот на ПК каишот.
Honda Civic 1.7 CDTI '05

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2007 на: 30 Мај 2016, 17:50:39 pm »
Кај мене има затегач само на ребрастиот.

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2008 на: 30 Мај 2016, 18:03:37 pm »
Каишот на алтернаторот го затегнуваш со самиот алтернатор. Нема посебни затегачи таму.

Отсутен masterwu

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2009 на: 30 Мај 2016, 18:46:36 pm »
Фала ви дечки, значи затоа кога ги прашав Солид, не ми предложија да купам и затегач за ПК каишот.
Honda Civic 1.7 CDTI '05