Ај веќе кога почнавте да кажувате маки за палење и јас да прашам. :-)
На Форд Ескорт 1.8 турбо дизел без интеркулер, кога е ладна колата пали без проблем, ама кога ќе загрее вергла многу долго. Вергла добро, ама многу долго и едвај пали.
тоа значи дека акумулаторот и алансерот ти се добри, ама ти прегрева моторот како прво, а како второ, или не ти е погодено палењето или некаде е прсната главата-дихтунгот, па губи компресија кога верглаш, што значи му треба поише нафта, за да може да створи детонација во цилиндарот и да запали...
ништо ново ова со палењето. да речеше обратно, дека кога е загреан пали, а ладен тешко пали, ке ти речев карики се отидени, ама обратно, нај често тоа е... пробај на механичар малку да ти ја мрдне бош пумпата напред-назад и ако е до нејзе, ке го најдете местото кај што треба да биде. ако отиде во раније, ке стане по бучен (апла трактор) ако отиде во касније, ке стане многу по тивок, ама ке чури црно низ ауспух кога ке нагазиш...
тој фордов мотор, 1.8 ендура, (со или без турбо) треба да е бучен и тропачки, ала трактор ИМТ! ама е издржлив мотор. сите варијации на тој мотор ги има и ден денес, се продаваат во нови возила, само му се сменети елементи, не се више механички, ги елкеторнизирале до даска... ете, во товарните пикапи сеуште е тој мотор, во моделите од 2015-та година, и оние 1.6 и 1.8 и 2.0 сеуште е истиот мотор во основа.. јаки се покажаа... сакам да кажам, пукање на главата некаде, е реткост за нив, и нај често е човечка грешка, заборавил вода зимоска, не појачал со антифриз, или механичарот заебал работа нешто при стегање и поправање, или пак ти останал без вода од икс причини, па подгорел дихтунгот на глава, па сега губи компресија... затоа прво пробај со штел на бошот, па после, ак не вроди со плод тоа, тогаш ти препорачувам да измерите компресија на цилиндрите, и ке знаеш до кај си.
на овој мотор палењето се штелува и со мрдање на бошот и со мрдање на брегастата.. и двете имаат по 1,5 заб одприлика варијација. затоа и има поише комбинации да се пробаат...