Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2045462 пати)

Отсутен DS

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 49
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1590 на: 29 Март 2016, 17:29:53 pm »
Што значат следниве грешки од дијагностика?

4148 knock sensor 1- signal too hight
4480 multiplicative mixture correction 1- mixture too lean
4488 adiitive mixture correction 1- mixture too lean
41FB Idle speed control - speed to hight
4086 oxygen sensor 1
loading...

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1591 на: 30 Март 2016, 01:42:00 am »
да ти пишувам во пп еве тука... сите овие грешки може да се десат заради слаб акумулатор. но може една од нив да не е заради тоа.. затоа се брише, се почекува 5-10 минути и пак се тестира. ако покаже грешка таа е таа што ја бараш...

4148 имаш 2 или 4 кнок сензори... на првиот нешто не му е арно
4480 може да е клапната или степ моторчето
4488 исто како погоре, само и за гасови влечење вентилот
41FB степ моторчето реагира пребрзо, но тоа не значи дека е така, зашто компјутерот ги отчитува податоците дека варира и се поклопило со неговиот обид да корегира..
4086 сензор за воздух бр 1.. веројатно за тепеаратура на воздух... најчесто тој е прв... а втор е протокомер на количина на воздух...

како што реков, се ресетира, се почекува малку да поработи со запален мотор, 10-тина минути е доволно и пак се гледа што е што...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1592 на: 30 Март 2016, 10:10:44 am »
Aх Onak Onak.... Ајде да почнам со ред.

1. За што кола и МОТОР се работи и со која дијагностика си ги добил овие податоци (кинескине OBD2 со TORQUE ANDROID?!
2. 4148 knock sensor 1, не МОРА да значи дека моторот има 2-3-15-16 KNOCK сензори, туку може и да е само ЕДЕН, те. 99% од моторите на возилата до кај 2007-8год имаат по 1.
3. 4480 multiplicative mixture correction 1- mixture too lean, е последица на ГРЕШКАТА те. расипан дел 4086 oxygen sensor 1, те. ЛАМБДА СОНДА број 1, пред катализатор.
4. adiitive mixture correction 1, немам појма што точно сака да каже, освен дека повторно е последица од  4086 oxygen sensor 1
5. 41FB Idle speed control - speed to hight, прљав регулатор за лер гас, или расипан.

Дали е колата бензинец на плин?!

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1593 на: 30 Март 2016, 11:08:18 am »
абе имаш податоци за колава една страна поназад.

не би баш да дебатирам за oxуgen sensor, затоа што многу често разни дијагностики разно пишуваат, па стигаме до ситуација намерно да се прават вакви информации при најдени грешки... lambda sensor или lambda integrator е нај често пишано за ламбда сонда кога не е во ред.  но ете, признавам дека веројатно си во право, можно е да грешам многу...

инаку, членот направил ауто дијагностика во асуц, немам појма каква имаат, ама сигурно нема во асуц да си дозволат (барем така размислувам) да го прават тоа со некоја кинеска верзија на петпарашки модел....
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1594 на: 30 Март 2016, 15:30:00 pm »
Да, гледам дека и сум му вратил на постот :D Јасна е работата, плинот ја има оштетено сондата, па сеа ќе се м'кне по "мајстори". Onak еден дел не сме му одговориле ако добро гледам, "кога ќе работи во место за многу кратко време загрева и се пушта перката од вентилаторот."
DS гледам дека не си по механиката, ама ниту еден "мајстор" не успеа да увиди зошто ти пали перка (дефектен давач за температура, дефектен термостат, моторот ли прегрева)? Ако тоа е проблем кој мајсторите не ти го дијагностицирале за 15 мин, еби му мајката...

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2845
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1595 на: 30 Март 2016, 15:42:47 pm »
Ајде решение за случајов.
Кога ке притиснам на далинското од колата да се заклучи на шалтаблата ми свети кола со клуч.Така свети 5-6 секунди а потоа почнува да трепка.Откако ке притиснам за да се отклучи од далнското ги отклучувс вратите и го активира алармот.Се додека не влезе клучот во бравата не се гаси алармот.
Ке ве молам за помош.

Отсутен DS

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 49
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1596 на: 30 Март 2016, 17:38:11 pm »
дa се рaбoти зa сеaт ибизa 1.4 мпи 99 бензин/плин. плинoт е стaвен скoрo.се беше oкеј имaв прoблем,кoгa не беше зaгреaнa нa првo пaлење гaсеше кoгa ке дaдaм гaс.истoтo гo прaвеше и кoгa немaв плин.ми рекoa декa клaпнaтa требaлo дa се исчисти.јa oднесoв нa чистење,нo немaше некoе пoдoбрувaње.некoе време рaбoтеше тaкa и се јaви прoблемoт кoгa ке рaбoти вo лер рaбoтеше нa 1200-1400 целo време вaрирa иaкo не стискaм гaс.кoгa вoзилoтo не е вo движење и сaмo тoгaш нaјверoјaтнo декa рaбoти пoд гaс сaмo тoгaш кaчувa oкoлу 90 степени и пaли перкaтa,a кoгa се движи не.истoтo гo прaви и нa бензин и плин сaмo нa плин пoвеќе...јa oднесoв нa дијaгнoстикa вo aсуц нa нивниoт bosch кoмпјутер.ги јaви грешките кoи ги пишaв пoгoре:
4148 knock sensor 1- signal too hight
4480 multiplicative mixture correction 1- mixture too lean
4488 adiitive mixture correction 1- mixture too lean
41FB Idle speed control - speed to hight
4086 oxygen sensor 1
зaтoa штo јa чистев клaпнaтa сaкaв дa нaпрaвaт кaлибрaцијa,нo дечкoтo не се нaфaќaше дa не зезне нештo.тестерoт имaше мнoгу oпции.ги избришaв грешките и се среди кaкo штo беше.пoсле 10км пaк пoчнa истиoт прoблем(пaк се врaтиле грешките).пaк јa стaвив нa друг кoмпјутер ги јaви сaмo oвие грешки:
multiplicative mixture correction 1- mixture too lean
Idle speed control - speed to hight
сo бришење пaк се среди сaмo 10км :)
чaре штo дa се мењa?  ??? ???
loading...

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1597 на: 30 Март 2016, 17:48:25 pm »
Сондата како грешка се јавува после одредено време, и во завистонст од возењето. За 50-100км, пак ќе јави oxygen sensor 1. Однеси ја кај некој што има тестер и знае да стисне ЕДНО ДУГМЕ, а не некој од Марс паднат што се плаши.
Совет , ова со сондата и ебаванциите јас не би го правел, туку да пробаш да ја повозиш колата со исклучена сонда. Некои коли не влагаат во safe mode туку се уклучува check engine и компјутерот си продолжува нормално да работи користејќи ја последната најдобра мапа. Отиди на калбрација под итно :)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1598 на: 30 Март 2016, 17:56:12 pm »
Кај се наоѓаат каблите за маса на Citroen AX 1.4 TRD ?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1599 на: 30 Март 2016, 22:37:41 pm »
Кај се наоѓаат каблите за маса на Citroen AX 1.4 TRD ?

на акумулатор.. каде на друго место... :)

а ако мислиш за од мотор до шасија, барај некаде доле, на блок врзано, према шасија под шофершајбната, во тој правец...и не се кабли, кабел е (еднина)...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1600 на: 30 Март 2016, 22:55:50 pm »
Да, гледам дека и сум му вратил на постот :D Јасна е работата, плинот ја има оштетено сондата, па сеа ќе се м'кне по "мајстори". Onak еден дел не сме му одговориле ако добро гледам, "кога ќе работи во место за многу кратко време загрева и се пушта перката од вентилаторот."
DS гледам дека не си по механиката, ама ниту еден "мајстор" не успеа да увиди зошто ти пали перка (дефектен давач за температура, дефектен термостат, моторот ли прегрева)? Ако тоа е проблем кој мајсторите не ти го дијагностицирале за 15 мин, еби му мајката...

ламбда сонда не прегорува од плин... али ако “тргнала да си оди“ плинот ке припомогне тоа да се убрза дефинитивно...

прегревањето т.е. брзото кревање на температура во место се должи на тоа дека работи на скоро па дупло по високи обртаи, одошто треба, очигледно вбризгува многу гориво плинскиот уред, а хладњакот ич не се лади, како што би се ладел кога се движи возилото... затоа и кога вози, не му се дешава тоа туку само во место...

патем речено...

DS!!

направи го следниов тест за да бидеш на сигурно што се дешава...

значи, иди уште еднаш, избриши ги грешките сите и НЕ ЈА ВОЗИ НА ПЛИН следните 30-40 па и 50 километри, туку само на бензин. да видиш дали ке ти се повтори истово.. ако се повтори ВОЗЕЈКИ САМО НА БЕНЗИН, иди на механичар, нека си ја среди работата со сензорите. можеш ако сакаш да пробаш како што ти пишаа погоре, избриши ја грешката и откачи ја ламбда сондата од џек, би требало да може да возиш, ама дефинитивно прекалибрација на плинскиот уред ке мора да направиш за да компјутерот плински работи нај добро што може. со откачување на џекот а не прекалибрирање на плински уред, веројатно ке стане уште полошо, барем на плин..

а ако не се повтори тоа и после 50 км пројдени, ВОЗЕЈКИ САМО НА БЕНЗИН, повторно вози на плин се додека не се повтори истово и тогаш правец у сервисот што го монтирале плинскиот уред, објасни му на главниот мајстор што точно ти се десило, што се си направил и какви тестови имаш направено, за да дојдеш до заклучок дека ПЛИНСКИОТ УРЕД нешто ги ебе кокошките (а не е петел) па така, фино лепо, да земат и да си го средат уредот И ИЧ ДА НЕ ТИ ЧУЕ, ако пробаат да те разубедат, стој си цврсто на ставот дека плинскиот уред не е во ред... незнам кој ти местел, не е ни битно тоа, ама ако зима пари, нека си среди како што треба...

јас така би направил... секогаш, направи тестови неколку, не за друго, туку за да имаш некакви информации и појдовна точка.. во твојава ситуација, дека се си е ок, после бришење на грешките до 10 км пројдени и се повторува, не е баш нај јасно што се дешава.. ламбда сонда може да зеза и од многу лоша смеша на плински уред. мене ми се има дешавано да ми се упали чекенџин и да покаже дека е ламбда сонда, ја мерам а не е отидена, исправна е... секогаш се дешава на плин само.. и си знам.. или ја утнале нешто смешата (лош плин сум наточил) или плинскиот уред нешто ме јебе у мозок, па треба да се прекалибрира... има еден куп фактори зашто сака прекалибрација плински уред, почнувајки од таложење на масти врз цревата и цревцата за во гасна фаза, преку менување на такт и отворање на дизни (кои да се разбереме се абат и трошат) преку стегање на мембрана на испарувачот, па таложење на разни прљавштини во филтрите, и доводната цевка за течна фаза на плин... се тоа со тек на време си старее и параметрите се менуваат... кога ке дојде до точка да неможе уредот да направи корекција, бидејки мање више работи НА ФИКСНА МАПА за тактови, тогаш уствари и почињаат проблемите овакви, кај што исфрла ерори за ламбда сонда и пали чек енџин... во позамашна фаза на серија грешки доаѓа и до онакво работење да крева обртаи...

рекордот за кренати обртаи е токму кај мене.. 4100 обртаи држеше едно рено мое... пази ситуација.. колата крената на дизлицата до горе, моторот запален на бензин, преку лаптоп го шалта на плин и во тој момент почиа да рика, а никој неможе да улета и да ја изгаси колата, пошто, нели, на дизалица е крената до горе... во плимонт почнаа да фрлаат клучеви у тој момент кога почна да рика моторот... скоро па пуна гас.. :) како сум му влегол со цвикцангли на жиците од ламбдата... цвик, и за 2 секунди си паднаа обртаите у нормала, на 800... :) прекалибрација, реле монтирав дополнително што ја исклучува ламбдата кога е на плин, а кога е на бензин да ја вклучува.. (јбг, единствено решение беше тоа тогаш, а и сега за некои возила, можда и за твоево така ке биде)...
« Последно менување: 30 Март 2016, 23:01:54 pm onak »
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1601 на: 31 Март 2016, 10:59:02 am »
Фала Онак ..

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20701
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1602 на: 31 Март 2016, 15:34:25 pm »
Некој да знае каде да однесам да ми го ѕирнат третото стоп светло? Свети, ама недоволно јако...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7892
  • Плинаш!!!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1603 на: 31 Март 2016, 17:05:25 pm »
Дог секјурити???

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14398
  • Пудингот на шоферството
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1604 на: 31 Март 2016, 17:16:37 pm »
Dali mozi da se najdi maslena pumpa za Golf 1 1.6dizel,nova mi treba.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D