Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2229460 пати)

Отсутен shajka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 166
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #735 на: 03 Ноември 2015, 21:53:48 pm »
Стисни неколку пати на гаста пред да запалиш, или два три пати дај контакт па згаси, бензинската пумпа да направи притисок, да не ти е ослабена.
I ako e oslabena, treba da se cisti ili menuva?

Отсутен Pistorij

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 984
  • ECU rejected...
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #736 на: 03 Ноември 2015, 22:28:32 pm »
луѓе, колава неможам да ја закачам на дијагностика. Значи ептен одбива да се закачи протоколот.
Проблемов се јавува само на ладен мотор. Тешко пали, вергла и се мачи да запали. Од втора пали.
Пробав до контакт, па пак од ново да не е бензинската пумпа нешто ама не е до неа.
Што може да зеза? бомбина? свеќици се редовно менувани.
Откога ќе запали на ладен мотор првите секунди како да затрокирува како да работи на 2 клипа и после се стабилизира.
можно ли е да прават следниве работи проблем?
- сензор на радилица (сменет е пред 1 година, ама ако нечини нема да покажува никакви знаци на палење)
- бомбина
- сензор на температура на intake
- iac моторчето (да не загушува и непушта воздух)

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #737 на: 03 Ноември 2015, 22:31:09 pm »
На колку обртаи работи кога ќе запали?
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен Pistorij

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 984
  • ECU rejected...
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #738 на: 03 Ноември 2015, 22:33:32 pm »
На колку обртаи работи кога ќе запали?
трокира прво и се стабилизира на 1200 додека загрее паѓа на 700.

да дополнам, има плин монтирано и титка 2 пати кога ќе изгасам контакт за редовен сервис, дали е коинциденција но откако почна да предупредува вака ми прави на ладен мотор  ;D...
како и да е, си пали на бензин колата и нормално си префрла на плин откако ќе загрее.
« Последно менување: 03 Ноември 2015, 22:47:54 pm Pistorij »

Отсутен Vlado_78

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 228
    • Pretty Womans from your city for night
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #739 на: 04 Ноември 2015, 00:24:59 am »
Еве и ја да се приклучам во муабетов и кај мене се дешава нешто слично...
Последнава недела-ваљда од кога залади насабајле, исто многу лошо ми работи колата, кога ќе дадеш гас, се гуши моторот и паѓа обртажата...
Пред некој ден на тестер ми појави дека треба да го сменам сензорот за температура на моторот и бев сигурен дека тоа е муката, арно ама и со новиот сензор истиот проблем си остана... Инаку одкога ќе се пребаци на плин моторот си работи ОК...
Прееска ја ставив пак на тестер и гледам дека јавува "Сиромашна смеса"....

*** пред еден месец ја мањав бензинската пумпа, пошто ми рикна

Отсутен UrSa1986

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1506
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #740 на: 04 Ноември 2015, 01:41:55 am »
Стисни неколку пати на гаста пред да запалиш, или два три пати дај контакт па згаси, бензинската пумпа да направи притисок, да не ти е ослабена.
I ako e oslabena, treba da se cisti ili menuva?

Пробај сабајле дали ќе помогне тоа. Може и да не е пумпа, може и некоја стега да пушта воздух, па да се враќа бензинот.

Не знам каков плински систем имаш, ама може и некој ден директ на плин да ја запалиш ако надвор не е минус.


Отсутен 386ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 898
  • Am386 DX/DXL-40
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #741 на: 04 Ноември 2015, 01:43:09 am »
Владо, префрли ја на бензин и повози ја така 2-3 дена. Пиши после дали се оправила. :)

Отсутен shajka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 166
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #742 на: 04 Ноември 2015, 09:06:27 am »
Стисни неколку пати на гаста пред да запалиш, или два три пати дај контакт па згаси, бензинската пумпа да направи притисок, да не ти е ослабена.
I ako e oslabena, treba da se cisti ili menuva?

Пробај сабајле дали ќе помогне тоа. Може и да не е пумпа, може и некоја стега да пушта воздух, па да се враќа бензинот.

Не знам каков плински систем имаш, ама може и некој ден директ на плин да ја запалиш ако надвор не е минус.


Plinskiot sistem e BRC, ama mozno e da e nekoja stega, bidejki ako e pumpata bi trebalo da pokaze na kompjuter. Aj ke vidime sto ke kazat denes od servis.

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 763
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #743 на: 04 Ноември 2015, 11:46:50 am »
Некој искуство со Топам зглобови?

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11810
  • Архитект
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #744 на: 04 Ноември 2015, 20:41:42 pm »
Некој дали има искуство со Monroe делови за предница?
Конкретно за виљушки.

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #745 на: 04 Ноември 2015, 23:05:49 pm »
Монро има одлични амортизери и поретките кои даваат гаранција на нив 2год, верувам дека и за други работи како вилушки се одлични.
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен shajka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 166
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #746 на: 05 Ноември 2015, 08:54:15 am »
Што може да биде проблем кога колата на сабајле пали на второ верглање, вергла како да е пресисана не како да е празен акумулаторот. На второто верглање пали како да има слаб проток на гориво. Инаку колата има монтиран и плински уред. Чим запали колата си работи нормално, не тресе, не паѓа гаста. Откако ќе запали после секое наредно палење е нормално.  После неколку часа пак палењето е како по сабајле, на второ верглање пали. Компјутерот не јавува грешка. Што може да биде ?
Ништо во овластениот сревис не открија што и е, по се изгледа е до бензинот, малку адитивче за бензискиот систем па ќе видиме што ќе биде.

Отсутен head

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 180
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #747 на: 05 Ноември 2015, 09:28:22 am »
Цитат
Што може да биде проблем кога колата на сабајле пали на второ верглање, вергла како да е пресисана не како да е празен акумулаторот. На второто верглање пали како да има слаб проток на гориво. Инаку колата има монтиран и плински уред. Чим запали колата си работи нормално, не тресе, не паѓа гаста. Откако ќе запали после секое наредно палење е нормално.  После неколку часа пак палењето е како по сабајле, на второ верглање пали. Компјутерот не јавува грешка. Што може да биде ?
shajka , и јас имав сличен проблем на Киата , кај мене ќе запалеше од прва , па работеше 5-6 секунди ко на 2-3 клипа и самата гасеше . После тоа , од втора ќе си запалеше колата и си работеше најнормално и на бензин и на плин .
Кај мене проблемот се реши со . Го земав од Октан во Ново лисиче , чини околу 1000 денари , и се става на 50 литри бензин .
Откако го ставив , префрлив на бензин и ја извозев до патарина и назад ( ~50 км ) на повисоки обртаи . Утредента запали од прва и еве после месец дена си пали без проблем . На бензин продолжив да ја возам 250-300 км , и после си терав на плин .

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #748 на: 05 Ноември 2015, 09:45:35 am »

Откако го ставив , префрлив на бензин и ја извозев до патарина и назад ( ~50 км ) на повисоки обртаи . Утредента запали од прва и еве после месец дена си пали без проблем . На бензин продолжив да ја возам 250-300 км , и после си терав на плин .
Покрај чистењето на дизните, и ECU мапата си се нормализирала ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Pistorij

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 984
  • ECU rejected...
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #749 на: 05 Ноември 2015, 10:27:36 am »
Цитат
Што може да биде проблем кога колата на сабајле пали на второ верглање, вергла како да е пресисана не како да е празен акумулаторот. На второто верглање пали како да има слаб проток на гориво. Инаку колата има монтиран и плински уред. Чим запали колата си работи нормално, не тресе, не паѓа гаста. Откако ќе запали после секое наредно палење е нормално.  После неколку часа пак палењето е како по сабајле, на второ верглање пали. Компјутерот не јавува грешка. Што може да биде ?
shajka , и јас имав сличен проблем на Киата , кај мене ќе запалеше од прва , па работеше 5-6 секунди ко на 2-3 клипа и самата гасеше . После тоа , од втора ќе си запалеше колата и си работеше најнормално и на бензин и на плин .
Кај мене проблемот се реши со (Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..) . Го земав од Октан во Ново лисиче , чини околу 1000 денари , и се става на 50 литри бензин .
Откако го ставив , префрлив на бензин и ја извозев до патарина и назад ( ~50 км ) на повисоки обртаи . Утредента запали од прва и еве после месец дена си пали без проблем . На бензин продолжив да ја возам 250-300 км , и после си терав на плин .

А јас баш пред да го имам проблемот 1 месец , ставив вакво ама од љиљаковото поевтиното. :)
кој сервис има машина за чистење на бензински систем и проверка на бензински дизни?
« Последно менување: 05 Ноември 2015, 10:33:33 am Pistorij »