Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2229519 пати)

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #720 на: 30 Октомври 2015, 07:12:02 am »
Кај мене на студено е како парна локомотива од кондензацијата. Си излегува брановито како магла/пареа. На некаков чуден начин ми прави ќеф. Истото се случуваше и со претходното БМВ на студено.  :D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #721 на: 30 Октомври 2015, 07:16:26 am »
А тек плинче ако имаш инсталирано... мх, мх, ко` у диско со fog machine да си ;D


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен JKD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 231
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #722 на: 30 Октомври 2015, 12:03:26 pm »
неам уште плинче инсталирано :D чадот се губи после 3-4 секунди,еве 10 нека се.

Значи мислите дека нема врска турбото со тоа ?

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 763
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #723 на: 30 Октомври 2015, 12:14:38 pm »
На поладно време изгледа како да чури, тоа е поради разликата во температура. Ако имаш проблем со губење на вода, дали од турбо или од глава, би ти чурело налик на ова

 

Отсутен JKD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 231
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #724 на: 30 Октомври 2015, 12:15:56 pm »


нема да ми покаже дека губи вода ? не не не вака,далеку од ова...

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 763
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #725 на: 30 Октомври 2015, 12:17:07 pm »
Еве го сега. Иначе не е на одмет да го следиш нивото во казанчето. Кога зборам за вода, мислам и на антифриз.

Отсутен bobimk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 289
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #726 на: 02 Ноември 2015, 08:32:48 am »
Утре планирам да го носам Голфот 4-ка 1.9 тди 90кс на редовен сервис, после 2 години и околу 10 000 поминати км. Фала богу досега не можам да се пожалам. Потрошувачката си е околу 6-6.5 просек (отворено/градска). Моторот си работи одлично, без промена на звукот, шо би рекле работи како саат. Ќе менувам масло секако, е сега да прашам кои филтри е задолжително или пожелно да се сменат? Дали тоа оди заедно со менувањето на маслото или пак зависи од самиот филтер. Минатиот пат пред 2 години мислам дека беше сменет воздушен и маслен филтер. Други работи што сакам да ги проверам се мењачот (грчи некогаш кога сакам да го ставам побрзо во прва), кочниците, да се провери на компјутер да не има нешто итн...нешто друго да препорачате што е пожелно да се провери додека одам на мајстор?

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #727 на: 02 Ноември 2015, 09:08:24 am »
Ај едно прашање до поискусни...прееска дур стоев со голфот(за оние што не знаат а можда ќе им треба информацијата за да одговорат,1.4 ТСИ 6ка 122 коња) на некаде средна температура имаше качено колата,у лер и дадов повеќе гас...излезе облак бел,односно чад...мислев пошто не е загреана,ја повозев едно 5-6 км и потоа пак застанав,но пак истото...на тргање не испушта чад,но другариве викаат поради ветерот па не се гледа...

и друга работа,исфрла вода од ауспухот...другариве викаат контензација дека прави...проверивме на хартија бела и вода е не е уље...

прашав онака на прва нога што би се рекло еден мајстор што е за ВВ за белиот чад,и ми кажа дека ако исфрла бел чад можно е да е турбото...

кај да ја носам да ја видат што и е ? на компјуер ако ја стават ќе видат ли ? дечкото од бутел(ми се чини емил се викаше или енес) ми делуваше ептен спремен и стручен,ако се покаже на компјутер уште утре му звонам на него...
на мука сум ептен...:S
Бензинец кога е загреан и на 90 степени ќе си искача чад ако температурата надвор е да речеме под 0 степени. Така во зима можеш да познаеш дали е бензин или дизел :D, зошто дизел и на -20 нема видлив чад, освен нормално ако не е загреан моторот тогаш и дизелот си чади.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #728 на: 02 Ноември 2015, 09:12:44 am »
Бoби, прoвери си aнтифриз дoдекa си тaму.

Отсутен bobimk

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 289
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #729 на: 02 Ноември 2015, 09:16:06 am »
Бoби, прoвери си aнтифриз дoдекa си тaму.

Да да секако и тоа ми беше во план, заборавив да пишам претходно. Од време на време што го проверувам, проѕирен си е и го дрижи истото ниво.

Отсутен ford_mkd1

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 90
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #730 на: 03 Ноември 2015, 11:50:49 am »
Dali nekoj znae kaj bi mozel da servisiram so-vozacko sediste, konkretno verojatno e rasipana e metalnata struktura za lumbar support, premnogu e izdaden toj del od sedisteto, krcka a dodatno nedostasuva i rackata koja preku sajla ja kontrolira taa metalna pruzina. Znaci bi trebalo da se otvori sedistetoto i da se vnimava na airbagot koj se naogja vo istoto sediste. Inaku kolata e Ford Mondeo 2000g

Отсутен shajka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 166
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #731 на: 03 Ноември 2015, 18:48:02 pm »
Што може да биде проблем кога колата на сабајле пали на второ верглање, вергла како да е пресисана не како да е празен акумулаторот. На второто верглање пали како да има слаб проток на гориво. Инаку колата има монтиран и плински уред. Чим запали колата си работи нормално, не тресе, не паѓа гаста. Откако ќе запали после секое наредно палење е нормално.  После неколку часа пак палењето е како по сабајле, на второ верглање пали. Компјутерот не јавува грешка. Што може да биде ?

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #732 на: 03 Ноември 2015, 19:39:03 pm »
За што мотор и кола станува збор ? Каков плински уред ? На бензин или на плин ја палиш ?

Отсутен shajka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 166
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #733 на: 03 Ноември 2015, 20:06:07 pm »
За што мотор и кола станува збор ? Каков плински уред ? На бензин или на плин ја палиш ?
За Круз 1.8, со BRC плин, и се пали на бензин посекако.

Отсутен UrSa1986

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1506
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #734 на: 03 Ноември 2015, 21:03:27 pm »
Стисни неколку пати на гаста пред да запалиш, или два три пати дај контакт па згаси, бензинската пумпа да направи притисок, да не ти е ослабена.