Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1955749 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #120 на: 25 Март 2015, 16:22:45 pm »
Toa skoro I da ne e del tuku nesto so se upotrebuva ednas do dva pati godisno...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен UrSa1986

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1506
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #121 на: 27 Март 2015, 13:49:56 pm »
Прашање до сопственици на Пежо автомобили. Се работи за 206ка, 2010 година, кога ќе постои на семафор барем минута, температурата се крева над 90 степени, како на сликата доле и после се пушта вентилаторот и се симнува под 90, за некои 15 секунди.

Дали имате приметено до каде оди стрелката пред да се пушти вентилаторот кај вашите? Дали иде над 90? Сликава е од интернет :)


Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #122 на: 27 Март 2015, 16:12:29 pm »
Кај мене на мојов историски болид откако ке загрее цело време стои ~80 степени. Но кога полагав, се обучував на пежо 206 1.1 бензинец и убаво се сеќавам дека цело време ке качеше стрелката нешто над 90 степени, ке уклучеше перката и паѓаше температурата рамно на 90 степени.

Отсутен UrSa1986

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1506
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #123 на: 27 Март 2015, 16:22:06 pm »
Кај мене на мојов историски болид откако ке загрее цело време стои ~80 степени. Но кога полагав, се обучував на пежо 206 1.1 бензинец и убаво се сеќавам дека цело време ке качеше стрелката нешто над 90 степени, ке уклучеше перката и паѓаше температурата рамно на 90 степени.

Неможам да се сетам претходно дали така одеше, се мислам дека околу 90 се уклучуваше ... Кога тргна да качува малце паника ме фати :)

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #124 на: 27 Март 2015, 16:26:08 pm »
Термичкиот е од 92 - 97 така да таман си уклучува, него и кај мене многу почесто уклучува за разлика од други марки на возила ама нема проблем колата едноставно такви се.

Отсутен Deno

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2608
  • Custom made interiors
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #125 на: 27 Март 2015, 19:53:20 pm »
Многу тешко ми влегува менувачот од втора во прва брзина, кога возам во втора ептен бавно под мала гас и за да сменам во прва треба ептен да застанам и ептен да го погодам мењачот за да сменам.

Дали тоа се случува ако му фали уље на мењачот?

А понекогаш ама поретко ептен убаво прешалтува.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #126 на: 27 Март 2015, 20:42:27 pm »
А можно е мењачот да нема синхрон од втора накај прва / од лер накај прва?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #127 на: 27 Март 2015, 20:46:14 pm »
Прашање до сопственици на Пежо автомобили. Се работи за 206ка, 2010 година, кога ќе постои на семафор барем минута, температурата се крева над 90 степени, како на сликата доле и после се пушта вентилаторот и се симнува под 90, за некои 15 секунди.

Дали имате приметено до каде оди стрелката пред да се пушти вентилаторот кај вашите? Дали иде над 90? Сликава е од интернет :)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Јас имав ист ваков и кај мене на окулу 100 степени се уклучуваше перката. Јас не би се секирал. Нормално е тоа.

Дали тоа се случува ако му фали уље на мењачот?

Не, нема никаква врска со маслото во мењач.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #128 на: 27 Март 2015, 20:49:16 pm »
А со што има врска ? Кај мене на комбето е така.. Со сајли е мењачот :)

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7833
  • Плинаш!!!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #129 на: 28 Март 2015, 02:08:27 am »
Едноставно на некои коли е така. И кај мене на пунтото за да ставам од втора во прва, мора да застанам скроз.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #130 на: 28 Март 2015, 12:36:51 pm »
Прашање до сопственици на Пежо автомобили. Се работи за 206ка, 2010 година, кога ќе постои на семафор барем минута, температурата се крева над 90 степени, како на сликата доле и после се пушта вентилаторот и се симнува под 90, за некои 15 секунди.

Дали имате приметено до каде оди стрелката пред да се пушти вентилаторот кај вашите? Дали иде над 90? Сликава е од интернет :)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

и јас имам пежо. нормално е тоа. и уште една работа: како се стоплува времето поише време ке му треба за да спушти...

Многу тешко ми влегува менувачот од втора во прва брзина, кога возам во втора ептен бавно под мала гас и за да сменам во прва треба ептен да застанам и ептен да го погодам мењачот за да сменам.

Дали тоа се случува ако му фали уље на мењачот?

А понекогаш ама поретко ептен убаво прешалтува.

скоро сите менувачи немаат синхрон за во 1-ва брзина, а тоа значи дека ако сакаш поише да ти трае менувачот, МОРАШ  да застанеш за во прва да го уфрлиш... нема моторно кочење во прва брзина...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #131 на: 28 Март 2015, 15:20:45 pm »
скоро сите менувачи немаат синхрон за во 1-ва брзина
Јас па мислев повеќето имаат, затоа одговорот му го дадов во вид на прашање. Божем многу ќе ги кошта ако стават синхрон ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #132 на: 28 Март 2015, 16:22:18 pm »
И јас мислам дека повеќето возила од `90-та нагоре имаат синхрон и за прва брзина. Одамна сум возел некоја кола без синрхон за прва...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #133 на: 28 Март 2015, 16:30:05 pm »
На мојот болид има синхрон за прва брзина.

Отсутен Deno

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2608
  • Custom made interiors
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #134 на: 28 Март 2015, 20:47:15 pm »
Деновиве ќе земам да му дотурам уље па ќе видам како ќе биде зашто воопшто не сум му дотурал до сега.