Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1928749 пати)

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5765
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #13650 на: 03 Јули 2024, 15:10:06 pm »
Baferi, gumici proveri ?
Бафери се, како што и претпоставив, фала на предлозите.

Отсутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 961
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #13651 на: 03 Јули 2024, 16:09:56 pm »
Дали некој кај нас прави walnut blasting? незнам како се преведува на македонски и дали има превод кој знае

Не сум нашол до сега, сподели ако најдеш.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10425
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #13652 на: 03 Јули 2024, 16:27:17 pm »
пескарање со лушпи од ореј. Немат. За која намена ти е поточно, со песка не биват ?

Отсутен antibiotic1

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 302
  • МАЗДАШ
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #13653 на: 03 Јули 2024, 16:28:24 pm »
пескарање со лушпи од ореј. Немат. За која намена ти е поточно, со песка не биват ?
Чистење гареж,  на нет ја прочитав како најдобра техника ама каква техника е нз...
Old Mazda's never die, they just get faster.

Отсутен andrejnaumovski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 961
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #13654 на: 03 Јули 2024, 16:40:43 pm »
пескарање со лушпи од ореј. Немат. За која намена ти е поточно, со песка не биват ?

Најверојатно за чистење вентили на мотор со директно вбризгување

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10425
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #13655 на: 03 Јули 2024, 19:06:55 pm »
e ako e za ventili tesko.. znam eden nakaj kacanicki pat peskareshe,ama so peska... Misla i nekoj od tie izolaciite vagjaa so orevi, so peska ne izlagaa...

Отсутен Juventus

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 2
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #13656 на: 03 Јули 2024, 20:09:59 pm »
Здраво друштво,
 
Имам Сеат Леон 1.6 TDI (77KW, 105 HP).
Последните неколку дена повремено ми се вклучува сијаличката за грејач и колата влегува во Лимп моде. Да напоменам на почеток дека Дпф и Егр се исклучени софтверски. Ја спремав колата за технички, ги менев плочките на кочници и левиот цилиндар за рачна кочница на задно тркало па мајсторот случајно забележал дека ауспухот е дупнат па го зашвајцувал. Е од тој момент колата влегува во Лимп моде.
Нема правило во која брзина и на колку Км/ч ќе влезе во Лимп моде. Тогаш застанувам, ја гасам колата, чекам неколку минути, ја стартувам повторно и се е во ред.
Има ли некој со слично искуство или идеи кој проблем би можел да биде, дали Турбо, Маф сензор, некое скинато црево и слично ?

Фала на сите за евентуалните одговори 🫡

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5834
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #13657 на: 03 Јули 2024, 20:17:20 pm »
Софтверски ти исклучиле ама механички дали се средени дпф и егр?
Јас мислам намерно е сечен да може да "диши"

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk


Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5765
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #13658 на: 03 Јули 2024, 20:24:21 pm »
Не се исклучени ни ДПФ ни ЕГР во тој случај.
Ако сакаш да се среди професионално пиши ми пп.
Пред исклучување следи комплетна детална дијагностика на возилото.

Ако е ДПФ во прашање - нема играчка. Да не изгори возилото...
Во Прилеп изгоре возило од непрофесионално исклучен ДПФ. Достигнува температура од 600-800 степени.

Отсутен Juventus

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 2
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #13659 на: 03 Јули 2024, 20:36:55 pm »
Средени се и механички исто, барем имав таква гаранција дека се. И од пред 2 дена е направена нова дупка на ауспухот скоро на исто место кај што беше старата, ама тоа не го реши проблемот, продолжува да влегува во Лимп моде.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5765
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #13660 на: 03 Јули 2024, 20:39:33 pm »
Ок. Мојот совет е тој.  ;)
Исто така без код на грешка на дијагностика не можам да дадам никаков совет.

Отсутен Rammlied

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 310
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #13661 на: 03 Јули 2024, 22:53:13 pm »
Носи ја на механичар ако сумљаш дека ДПФ не е изваден механички. Кога ќе го демонтира лонецот ќе се види дали истиот е отваран/заваруван или не. Доколку не е ќе си го извадиш саќето и ќе си го продадеш (не му го оставај на механичарот)

@nestor04 колку ви е тарифата за софтерско и механичко вадење на ДПФ и ЕГР (орентационо цена)?

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5765
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #13662 на: 03 Јули 2024, 22:58:25 pm »
Софтверско отстранување на ДПФ - од 70€ па нагоре.(Може и 200€ зависи од сложеноста на моторниот компјутер (демонтажа, одлемување, па читање на чипот, итн)).
Софтверско отстранување на ЕГР - од 50€ па нагоре.
Механички - од 50€ па нагоре (цената се договара со сервисерот (ауспух сервис) и во тоа спаѓа нова стаклена волна, пригушувачи, итн. а не ставање на цевка како што практикуваат "стручните лица").

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4976
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #13663 на: 04 Јули 2024, 09:28:14 am »
Не се исклучени ни ДПФ ни ЕГР во тој случај.
Ако сакаш да се среди професионално пиши ми пп.
Пред исклучување следи комплетна детална дијагностика на возилото.

Ако е ДПФ во прашање - нема играчка. Да не изгори возилото...
Во Прилеп изгоре возило од непрофесионално исклучен ДПФ. Достигнува температура од 600-800 степени.
Izgorelo valjda deka loso isklucen i mehanicki neizvaden ili?

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk


Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5765
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #13664 на: 04 Јули 2024, 09:32:32 am »
Да. Мајсторите нема да ги спомнам, ама се доста безобразни и сметаат дека имаат најдобар сервис за електроника, механика и подвозје. ДПФ-от бил само избушен со спирала, а околу останува саќето и достигнува висока температура, тогаш настанува проблем.

Ако некој слушнал за ова - се работи за голф 6ка.