Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1918923 пати)

Отсутен dbl.dzo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1831
  • Alfa Romeo 147 1.9 JTD
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10125 на: 19 Август 2021, 13:49:51 pm »
^ Слушај паталец Владимире :) Плус има заинтересирани за 147ка слушам.

Отсутен vladimir_1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1070
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10126 на: 19 Август 2021, 14:04:19 pm »
215 се тркалата,  абе нејќам да се истружи сакам се да е тип топ :) А можи и да ги сменам лев со десен па ако го истружи и на левата страна ќе менувам спирали

Sent from my SM-G770F using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10127 на: 19 Август 2021, 14:22:21 pm »
А да не товариш 5 луѓе? ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vladimir_1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1070
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10128 на: 19 Август 2021, 14:32:33 pm »
А да не товариш 5 луѓе? ;D
Хахах ме дупите, 4ца и то назад се 2 чупиња:)

Sent from my SM-G770F using Tapatalk


Присутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11735
  • Архитект
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10129 на: 19 Август 2021, 15:30:33 pm »
Чупињата на диета и ајт решен проблем.
:D

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4757
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10130 на: 21 Август 2021, 13:22:19 pm »
Препорака за извлекување без фарбање?


Отсутен AlexAl1en

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 401
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10131 на: 21 Август 2021, 13:30:06 pm »
Дизел од што може да трокира при поминување на мали нерамнини на пат и поголема брзина на автопат?

Не се случува секогаш, туку некои нерамнини ги поминува без проблем и со 140км, нерамнини пример како спојување на мост, а на некои и со 40км прави проблем.

Филтерот за гориво е сменет и има поминато 2000-3000км оттогаш.
Изгледа од потресот некој конектор на нешто губи контакт.
До тоа е и демек го средивме ја повозив малку и го снема проблемот.
Кога ја заклучув се заклучи со далинското, ама не светеа светлата.

После тоа неколку дена ја немав возено и сабајле не сака да се отклучи и да запали. Нема ни контакт, ни светло, ни радио.

Што би можело да е?

Да е акумулатор не верувам, нов е има година и пол, а и претходно не даваше некакви знаци пред умирање.

Присутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13856
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10132 на: 21 Август 2021, 14:06:20 pm »
Препорака за извлекување без фарбање?
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

 Тој во Лисиче што го фалат.

Оди кај Даме за фаровите 😄

Отсутен deksa

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1032
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10133 на: 21 Август 2021, 14:41:08 pm »
Препорака за извлекување без фарбање?
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

 Тој во Лисиче што го фалат.

Оди кај Даме за фаровите
Lordu ako imas ime na servisot ili tel te molam, imam slicen problem na astrata.

Od dame imam broj, ama farovite mi se dobri :)

Sent from my SM-G965F using Tapatalk


Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4757
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10134 на: 21 Август 2021, 14:46:55 pm »
Препорака за извлекување без фарбање?
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

 Тој во Лисиче што го фалат.

Оди кај Даме за фаровите
Lordu ako imas ime na servisot ili tel te molam, imam slicen problem na astrata.

Od dame imam broj, ama farovite mi se dobri :)

Sent from my SM-G965F using Tapatalk


Ваљда овој е:

070 353 765

https://www.facebook.com/IZVLEKUVANJEDLABKIBEZFARBANJEpdr

Фаровите се средувани кај Даме 2017та, ама секако планирам да тркнам до Солун да ми монтираат лупи/ксенон, па тогаш све комплет ќе се среди. И Напстерче од форумов се откажа од ставање ксенон на мојава, не знам од која причина, ама он е веќе трет човек во ШК што средува фарови а не се нафаќа да ги среди, без образложение ги снемува луѓево, нема сигурно да ги молам за мои пари, ќе си идам до Солун, боље работат, побрзо и ФЕР.

Вдлабнатината денес ме израдува, од сервис за чистење ДПФ, нормално не признаваат дека они го оштетиле крилото: Дечко ова нема шанси да е од нас, (иде најјакото) АМА АКО МИСЛИШ ДЕКА Е ОД НАС НЕМА ПРОБЛЕМ НАПРАВИ СИ ГО, ДОНЕСИ ФИСКАЛНА, ПА ЌЕ ТИ ПЛАТИМЕ. Зошто би се нуделе да го платат ако не е од нив??? АПП.

И затоа драги деца нашата чудесна земја се стекна со називот: Ш У П А К Л Е Н Д! Затоа што е населена исклучиво со ШУПАЦИ.
« Последно менување: 21 Август 2021, 15:01:42 pm Molec »


Отсутен Metuzalem

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 26
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10135 на: 23 Август 2021, 19:51:18 pm »
Не најдов посебна тема за акумулатори, односно најдов стари. Претпоставувам дека е во ред да ги поставам овде моите прашања, кои гласат:

Дали на акумулаторот од следната слика треба да му се дотури дестилирана вода?



Прашувам затоа што не гледам од каде би можел да го направам тоа, можеби од кај издигнатите делови со налепниците, но не гледам начин како (лесно) да се отворат. Да не е овој акумулатор херметички затворен?

Испразнет е од заборавени фарови + долго време стоење потоа, сега е на 8,6 волти, не знам ни дали воопшто да го полнам... Но пред тоа супер си работеше. Од друга страна, релативно е стар и ако му треба дотурање вода, сигурно му треба во моментов. Плус за полнење нели е препорачливо да се отворат ќелиите...



Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8606
  • Малерозен дрводарец
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10136 на: 23 Август 2021, 20:24:42 pm »
Не најдов посебна тема за акумулатори, односно најдов стари. Претпоставувам дека е во ред да ги поставам овде моите прашања, кои гласат:

Дали на акумулаторот од следната слика треба да му се дотури дестилирана вода?

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Прашувам затоа што не гледам од каде би можел да го направам тоа, можеби од кај издигнатите делови со налепниците, но не гледам начин како (лесно) да се отворат. Да не е овој акумулатор херметички затворен?

Испразнет е од заборавени фарови + долго време стоење потоа, сега е на 8,6 волти, не знам ни дали воопшто да го полнам... Но пред тоа супер си работеше. Од друга страна, релативно е стар и ако му треба дотурање вода, сигурно му треба во моментов. Плус за полнење нели е препорачливо да се отворат ќелиите...




Мислам дека @nidzzo беше човекот за ова...

Патем, Metuzalem- истиот от ит.мк форумот или друг? :)
Многу зборува - ништо не кажува.
Ветер од северен правец.
Раскажува детално за комплетно неважни работи.
На кратко, а богами и на Македонски: Никој.

Отсутен Metuzalem

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 26
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10137 на: 23 Август 2021, 20:33:41 pm »
Истиот.  :)


Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4757
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10138 на: 23 Август 2021, 20:50:55 pm »
Препорака за мајстор за Тојота дечки? Имав еден во Ѓорче ама фатил џаде за Швецка.


Отсутен Metuzalem

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 26
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10139 на: 24 Август 2021, 01:10:50 am »
Изгледа Веснава е затворена (Ca-Ca - калциум; и плус најдов дека за другите (поскапи) модели викаат дека им се затворени).

Во секој случај, го пуштив на чарџер. Отпрвин не сакаше да тргне (позната болка на Ultimate Speed полначите од Лидл - кога е многу празен акумулаторот, не можат да одлучат дали е 6 или 12 волтен и се откажуваат). Овој, кога ќе притиснев на копчето, напонот многу растеше и тогаш се ресетираше (прекинуваше со полнење и се враќаше само на мерење; а при мерење напонот опаѓаше - го празнеше?).

Забележав дека со упорно држење на копчето, секој трет пат се ресетира на повисока бројка за 0,1 волт од претходниот пат, па ќе тргне да опаѓа. Веројатно му пушта струја? Па со МНОГУ упорно држење (околу пола саат) и до 11 и нешто волти (тргна од 7 - полначот го испразни од првичните 8,4?) веќе почнаа да се појавуваат знакчињата за избор на режим на полнење, но кога ќе одберев некој, брзо вртеше до 15 волти и прекинуваше. Ништо, си реков, овој е пробиен.

АМА, жал ми беше да се откажам од потрошени пола саат од мојот живот и продолжив да држам, да видам што ќе се случи и до каде ќе оди. На 12 и нешто волти почна да брљави поинаку, веќе не се ресетираше, ама многу скокаше напонот околу 11-12-13 волти и трепкаше и прекинуваше да трепка... Многу хаотично, да го видев прво тоа одма ќе гасев затоа што ќе мислев дека е расипан полначот или пробиен акумулаторот, ама по толку време безнадежност секоја промена беше добредојдена.

Затоа што веќе не се ресетираше, го оставив иако не знаев што прави, а со едно уво наслушнував накај балконот дали ќе чујам експлозија.  ;D

По половина саат го проверувам и си ѕвонка, си полни, беше на 13,2 волти, по уште пола саат е на 13,6 волти... И полначот и жиците и клемите и акумулаторот ладни како камен (на допир).

Се разбира, кога (ако) го наполни, ќе го проверам со два волтметри + оставање 24 саати да видам дали (колку) ќе испразни... Немам премногу надеж затоа што многу брзо го наполни до тука, ама ќе видиме.