AJ da prasam nesto, na astrata sabajle proveriv ulje, ima nekade 2cm nad max na sipkata, znaci 2cm po federot nagore nad granicnikot. Mereno na laden motor.
Pri promena e staveno 4.5 litri, motorot e Z19DT 1.9 cdti so dpf.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
@deksa Сожаљавам. Најверојатно имаш нафта во маслото и сеа ти го крева нивото.
Кај 1.9CDTI/JTDM мислам го нема овој проблем заради затнат DPF да речеме да крева ниво (пример кај Мазда е така), така што провери го маслото.
Ќе ти препорачав да направиш тест на хартија (капнуваш малку масло од моторот) и гледаш дали ќе ти направи круг околу капката
Е сеа, ова е најчесто ветер во магла, оти секоја хартија различно упива и треба некоја филтер хартија да најдеш што треба.
Друго што останува е да мирисниш дали мириса на нафта самото масло.
И ова е тешко, бидејќи колата посекако си мириса на дизел
Така што освен некој добар механичар да процени зошто ти се крева нивото, не знам. Мада да ти се крева ниво нема друго објаснување освен дизел во маслото.
Go prasav majstorot sto mi go menuvase, mi rece deka e mozno dodeka se regeneriral dpfot da e prekinat procesot so gasenje na kolata, pa zatoa da dava takva merka.
Glupo e sto na astrata nema sijalicka za dpf regeneracija, pa jbg zena mi ne sledi obrtai I kako zvuci motorot koga se regenerira a I rekov
Isto citav na astra owners forum deka merkata so sipka treba da se zeme na rabotna temperatura na motorot? Tocno e ova ili?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Исто и кај мене беше, во тој случај меша нафта и уље и го подига нивото на уљето.
Chare?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Или чекање да заврши регенерација или ЕГР офф, ДПФ офф, ремап и пун гас.
Бев прееска кај многу добар мајстор, утврдивме дека нивото на уље е таман 1мм под макс, мене ме лажело замастувањето на шипката при виткање за да влезе под агол, при нејзино вадење се замастува од цевката само во горниот дел 1цм над максумумот на индикаторот, а другата страна е сува, ја свртевме и тестиравме 10 пати, дефинитивно цевката ја замачкува шипката и тоа лошо сум го протолкувал...
Долната страна на шипката (која не допира на ѕидот од цевката при вадење) е замастена со уље само до пред максимум на индикаторот т.е. плочкастиот дел на крајот од шипката, а не федерот.
Исто така ја гледавме кантата од 5 литри Titan Fuchs што ја возев во гепек од сервисот, во неа имаше 700мл, значи сме ставиле 4.3 литри, јас немам додавано.
На компјутер добри беа вредностите на дизните, ДПФот беше на 70% нечистотија (се регенерирал пред 450км), не даде никаква грешка колата.
Сеа боже мој..... ако постои некоја технологија за испитување дали во уљето има нафта кажувајте....
Се спасив
Пали-вози!