Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1860029 пати)

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7004
  • хаУс мајстор
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9945 на: 16 Јули 2021, 17:11:06 pm »
Јас пред неколку месеци земав за Поло пикап, не најдов половен здрав (варијантата од горе што ти ја спомнав, половен во иста боја) па земавме нов, исто од Ситком, бидејќи веќе бевме таму. Убаво легна.
Ладилникот исто, до сега тера добро.

Иначе како за инфо, и во Тетово веќе тешко се наоѓаат половни делови за коли пред 2000та.

Отсутен TDM

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 47
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9946 на: 17 Јули 2021, 06:37:22 am »
Друштво, дали може да ставам во колата плав антифриз (-20 степени) за во летно време и како да го разредам?

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11718
  • Архитект
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9947 на: 17 Јули 2021, 14:43:49 pm »
Не можиш каков сакаш антифриз да му ставаш на колата.
Отвори си упатство и види на таа кола каков треба.
Плав, жолт, црвен се само бои. Види си каков состав ти треба.

Отсутен dbl.dzo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1831
  • Alfa Romeo 147 1.9 JTD
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9948 на: 17 Јули 2021, 16:04:15 pm »
Колку што знам, тоа што спомнуваш за летно време нема никаква поврзаност. Истиот тип на антифриз се користи во текот на целата година. Може да се разредува со дестилирана вода, има и веќе разредени раствори, а има и директни концентрати.

Случајно, случајно, по некоја најмала случајност да не се имаш збунето со течност за шофершајбна? Бидејќи таа е сина (во Макпетрол) за зимски услови до -20 степени како што спомнуваш.

Отсутен runcev

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 31
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9949 на: 17 Јули 2021, 17:57:37 pm »
Плавиот најчесто е г11, ако гледаш од Макпетрол тој е разреден и готов за употреба.
Црвениот е Г13, и оде концентрат се разредува 1/1 со дестилирана вода.

Бтв Антивризо треба да ти е доста под -20, барем 10 степени помалку.

Sent from my M2003J15SC using Tapatalk


Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7025
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9950 на: 17 Јули 2021, 21:34:18 pm »
AJ da prasam nesto, na astrata sabajle proveriv ulje, ima nekade 2cm nad max na sipkata, znaci 2cm po federot nagore nad granicnikot. Mereno na laden motor.

Pri promena e staveno 4.5 litri, motorot e Z19DT 1.9 cdti so dpf.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Sent from my SM-G965F using Tapatalk



@deksa Сожаљавам. Најверојатно имаш нафта во маслото и сеа ти го крева нивото.

Кај 1.9CDTI/JTDM мислам го нема овој проблем заради затнат DPF да речеме да крева ниво (пример кај Мазда е така), така што провери го маслото.

Ќе ти препорачав да направиш тест на хартија (капнуваш малку масло од моторот) и гледаш дали ќе ти направи круг околу капката

Е сеа, ова е најчесто ветер во магла, оти секоја хартија различно упива и треба некоја филтер хартија да најдеш што треба.

Друго што останува е да мирисниш дали мириса на нафта самото масло.

И ова е тешко, бидејќи колата посекако си мириса на дизел :)

Така што освен некој добар механичар да процени зошто ти се крева нивото, не знам. Мада да ти се крева ниво нема друго објаснување освен дизел во маслото.
Go prasav majstorot sto mi go menuvase, mi rece deka e mozno dodeka se regeneriral dpfot da e prekinat procesot so gasenje na kolata, pa zatoa da dava takva merka.

Glupo e sto na astrata nema sijalicka za dpf regeneracija, pa jbg zena mi ne sledi obrtai I kako zvuci motorot koga se regenerira a I rekov :)

Isto citav na astra owners forum deka merkata so sipka treba da se zeme na rabotna temperatura na motorot? Tocno e ova ili?

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Исто и кај мене беше, во тој случај меша нафта и уље и го подига нивото на уљето.

Отсутен deksa

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1031
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9951 на: 17 Јули 2021, 21:59:25 pm »
AJ da prasam nesto, na astrata sabajle proveriv ulje, ima nekade 2cm nad max na sipkata, znaci 2cm po federot nagore nad granicnikot. Mereno na laden motor.

Pri promena e staveno 4.5 litri, motorot e Z19DT 1.9 cdti so dpf.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Sent from my SM-G965F using Tapatalk



@deksa Сожаљавам. Најверојатно имаш нафта во маслото и сеа ти го крева нивото.

Кај 1.9CDTI/JTDM мислам го нема овој проблем заради затнат DPF да речеме да крева ниво (пример кај Мазда е така), така што провери го маслото.

Ќе ти препорачав да направиш тест на хартија (капнуваш малку масло од моторот) и гледаш дали ќе ти направи круг околу капката

Е сеа, ова е најчесто ветер во магла, оти секоја хартија различно упива и треба некоја филтер хартија да најдеш што треба.

Друго што останува е да мирисниш дали мириса на нафта самото масло.

И ова е тешко, бидејќи колата посекако си мириса на дизел :)

Така што освен некој добар механичар да процени зошто ти се крева нивото, не знам. Мада да ти се крева ниво нема друго објаснување освен дизел во маслото.
Go prasav majstorot sto mi go menuvase, mi rece deka e mozno dodeka se regeneriral dpfot da e prekinat procesot so gasenje na kolata, pa zatoa da dava takva merka.

Glupo e sto na astrata nema sijalicka za dpf regeneracija, pa jbg zena mi ne sledi obrtai I kako zvuci motorot koga se regenerira a I rekov :)

Isto citav na astra owners forum deka merkata so sipka treba da se zeme na rabotna temperatura na motorot? Tocno e ova ili?

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Исто и кај мене беше, во тој случај меша нафта и уље и го подига нивото на уљето.
Chare? :)

Sent from my SM-G965F using Tapatalk


Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7025
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9952 на: 17 Јули 2021, 22:03:54 pm »
AJ da prasam nesto, na astrata sabajle proveriv ulje, ima nekade 2cm nad max na sipkata, znaci 2cm po federot nagore nad granicnikot. Mereno na laden motor.

Pri promena e staveno 4.5 litri, motorot e Z19DT 1.9 cdti so dpf.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Sent from my SM-G965F using Tapatalk



@deksa Сожаљавам. Најверојатно имаш нафта во маслото и сеа ти го крева нивото.

Кај 1.9CDTI/JTDM мислам го нема овој проблем заради затнат DPF да речеме да крева ниво (пример кај Мазда е така), така што провери го маслото.

Ќе ти препорачав да направиш тест на хартија (капнуваш малку масло од моторот) и гледаш дали ќе ти направи круг околу капката

Е сеа, ова е најчесто ветер во магла, оти секоја хартија различно упива и треба некоја филтер хартија да најдеш што треба.

Друго што останува е да мирисниш дали мириса на нафта самото масло.

И ова е тешко, бидејќи колата посекако си мириса на дизел :)

Така што освен некој добар механичар да процени зошто ти се крева нивото, не знам. Мада да ти се крева ниво нема друго објаснување освен дизел во маслото.
Go prasav majstorot sto mi go menuvase, mi rece deka e mozno dodeka se regeneriral dpfot da e prekinat procesot so gasenje na kolata, pa zatoa da dava takva merka.

Glupo e sto na astrata nema sijalicka za dpf regeneracija, pa jbg zena mi ne sledi obrtai I kako zvuci motorot koga se regenerira a I rekov :)

Isto citav na astra owners forum deka merkata so sipka treba da se zeme na rabotna temperatura na motorot? Tocno e ova ili?

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Исто и кај мене беше, во тој случај меша нафта и уље и го подига нивото на уљето.
Chare? :)

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Или чекање да заврши регенерација или ЕГР офф, ДПФ офф, ремап и пун гас.

Отсутен deksa

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1031
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9953 на: 17 Јули 2021, 22:10:31 pm »
AJ da prasam nesto, na astrata sabajle proveriv ulje, ima nekade 2cm nad max na sipkata, znaci 2cm po federot nagore nad granicnikot. Mereno na laden motor.

Pri promena e staveno 4.5 litri, motorot e Z19DT 1.9 cdti so dpf.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Sent from my SM-G965F using Tapatalk



@deksa Сожаљавам. Најверојатно имаш нафта во маслото и сеа ти го крева нивото.

Кај 1.9CDTI/JTDM мислам го нема овој проблем заради затнат DPF да речеме да крева ниво (пример кај Мазда е така), така што провери го маслото.

Ќе ти препорачав да направиш тест на хартија (капнуваш малку масло од моторот) и гледаш дали ќе ти направи круг околу капката

Е сеа, ова е најчесто ветер во магла, оти секоја хартија различно упива и треба некоја филтер хартија да најдеш што треба.

Друго што останува е да мирисниш дали мириса на нафта самото масло.

И ова е тешко, бидејќи колата посекако си мириса на дизел :)

Така што освен некој добар механичар да процени зошто ти се крева нивото, не знам. Мада да ти се крева ниво нема друго објаснување освен дизел во маслото.
Go prasav majstorot sto mi go menuvase, mi rece deka e mozno dodeka se regeneriral dpfot da e prekinat procesot so gasenje na kolata, pa zatoa da dava takva merka.

Glupo e sto na astrata nema sijalicka za dpf regeneracija, pa jbg zena mi ne sledi obrtai I kako zvuci motorot koga se regenerira a I rekov :)

Isto citav na astra owners forum deka merkata so sipka treba da se zeme na rabotna temperatura na motorot? Tocno e ova ili?

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Исто и кај мене беше, во тој случај меша нафта и уље и го подига нивото на уљето.
Chare? :)

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Или чекање да заврши регенерација или ЕГР офф, ДПФ офф, ремап и пун гас.
Loso e sto kolava nema indickator za regeneracija :(

Jas pazam na obrtai, ama mozebi zena mi ne zaprimetila pa ja izgasila...

Ima sansa da se stavi nekoj senzor ili sijalicka na astra h za toj proces?

I ako da, kade da go napravam toa?

Sea pretpostavuvam treba da se stavi novo ulje, pa preku kompjuter da se napravi force dpf regen I ponatamu da se vnimava ekstremno, mada toa i go pravime, ama bez indikator e tesko :(

Sent from my SM-G965F using Tapatalk


Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9954 на: 17 Јули 2021, 23:02:33 pm »
Прво, се проверува ниво на уље на топол мотор, некои 15 минути по гасењето.
Второ, нема теорија поради прекината една регенерација да се слее пола литро нафта во уљето, употребете логика.
Трето, не проверувајте толку често ниво на уље ;D

Отсутен deksa

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1031
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9955 на: 18 Јули 2021, 06:32:31 am »
Прво, се проверува ниво на уље на топол мотор, некои 15 минути по гасењето.
Второ, нема теорија поради прекината една регенерација да се слее пола литро нафта во уљето, употребете логика.
Трето, не проверувајте толку често ниво на уље ;D

Dada proveriv I taka, vo upatstvoto pisuvase celosno zagreana kola, pa da se izgasne 5 min I togas da se proveri.

Vo toj slucaj mi e 1cm nagore po federot na sipkata (na laden motor bese 2cm), e sega kolku e toa vo litraza plus od maksimum ne znam :(

Sto mi trebase da proveram de :)
Ama AJ vikam trgam nakaj grcija I da zirnam, bolje da neznaev, sea janza me jade.

Ubavo si vozev plin, malce zaseckuvase, ke se ponervirav, ama nemase vakvi avanturi so dpfovi regeni gluposti, sto gjavol me natera dizel da probuvam :)

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Отсутен TDM

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 47
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9956 на: 18 Јули 2021, 23:51:12 pm »
#
« Последно менување: 23 Јули 2021, 19:54:55 pm TDM »

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2274
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9957 на: 20 Јули 2021, 12:40:40 pm »
Ставав бензин во Пунтото мк2 и после тоа во кабина приметив мирис на бензин, мислев влегол мирис од отворен прозор на бензинска, ама мирисот не се губеше. После излегов надвор и под крилото кај резервоарот помирисав, исто се осеќаше уште појак мирис на бензин. Не се приметува дека губи бензин. @Mikius знам имаше проблем со и10 ама тоа беше изразит проблем со течење бензин, кај мене што може да бидне, некој слично искуство?
Стара болка на пунто 1 и 2.
Под задното седиште на седечкиот дел стои пумпата за гориво. Отвори и види дали од цевчињата на пумпата (каде што влагаат цревата) пушта гориво кога колата е запалена. Цревата влагаат на пластични цевчиња и тие цевчиња знаат многу лесно да пукнат и од таму да шприца гориво. Ако шприца многу малку доле нема да има капено ама ке мириса во кола.



Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk


@Zile Пумпата за гориво е, денеска потврдено во Велиновски. Ептен била изедена а и мирисот на бензин беше се посилен и посилен. Имаше поефтина (6000) и поскапа (10.000) варијанта за пумпа и татко ми се одлучил за поскапата (оригинал) со повеќе гаранција. Затоа што е фабричка мана, не беше разгледувана опција да се бара половна.
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен JezuzNoChill

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 992
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9958 на: 20 Јули 2021, 17:32:18 pm »
Има некој да ми помогне ова да го направиме? Веќе го имам извадено модулот само да го отвориме и прелемиме.



http://jagrepair.com/ABSModuleRepairs.htm

https://www.jaguarforums.com/forum/xj-xj6-xjr6-x300-26/x300-abs-fault-112055/#post960372

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7708
  • Плинаш!!!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9959 на: 20 Јули 2021, 19:46:24 pm »
Ставав бензин во Пунтото мк2 и после тоа во кабина приметив мирис на бензин, мислев влегол мирис од отворен прозор на бензинска, ама мирисот не се губеше. После излегов надвор и под крилото кај резервоарот помирисав, исто се осеќаше уште појак мирис на бензин. Не се приметува дека губи бензин. @Mikius знам имаше проблем со и10 ама тоа беше изразит проблем со течење бензин, кај мене што може да бидне, некој слично искуство?
Стара болка на пунто 1 и 2.
Под задното седиште на седечкиот дел стои пумпата за гориво. Отвори и види дали од цевчињата на пумпата (каде што влагаат цревата) пушта гориво кога колата е запалена. Цревата влагаат на пластични цевчиња и тие цевчиња знаат многу лесно да пукнат и од таму да шприца гориво. Ако шприца многу малку доле нема да има капено ама ке мириса во кола.



Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk


@Zile Пумпата за гориво е, денеска потврдено во Велиновски. Ептен била изедена а и мирисот на бензин беше се посилен и посилен. Имаше поефтина (6000) и поскапа (10.000) варијанта за пумпа и татко ми се одлучил за поскапата (оригинал) со повеќе гаранција. Затоа што е фабричка мана, не беше разгледувана опција да се бара половна.
Ја смени цела пумпа? Си можел да поминеш многу поевтино ама тоа е, ботно си завршил работа.

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk