Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2243051 пати)

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7228
  • French diamond
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9195 на: 15 Декември 2020, 22:44:01 pm »
Сет куплунг, Luk, Valeo или Sachs ? Сите тука некаде со цена.

Отсутен damjanku

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 301
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9196 на: 15 Декември 2020, 23:27:47 pm »
^Sachs ако не е преголема разликата.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9197 на: 16 Декември 2020, 00:01:40 am »
Luk чии се?

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7228
  • French diamond
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9198 на: 16 Декември 2020, 02:18:22 am »
Треба да се швабски.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9199 на: 16 Декември 2020, 10:34:20 am »
Luk е дел од INA. Германски, да.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9200 на: 16 Декември 2020, 15:30:36 pm »
10x

Отсутен antibiotic1

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 315
  • МАЗДАШ
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9201 на: 17 Декември 2020, 16:16:13 pm »
Едно прашање. Вчера проверував напон колку полни алтернатор и колку троши од акумулатор кога ми е изгасена откако ке поминат 15-30минути нели за да се исклучат сите компјутери на заклучена кола(на изгасена сериски врзани каблите од + со + клемата имам потрошувачка од 330ma).После ја врзав клемата и дури работи колата со исклучени сите потрошувачи имам 14.10v што мислам дека е ок. Ги палам еден по еден за да видам чисто од радозналост дали нешто негде кога ке пуштам почнува да троши многу. И како што палам едно по едно , светла магленки греачи на седишта позади на стакло , на ретровизори,упаљач и тн, волтите се 14.07.Палам вентилатор и волтите почнуваат да осцилираат ... Значи од нормалното 14.07 со све друго пуштено како што кажав, наеднаш имам ситуација да волтите идат дури до 13.15 на долна граница а горната е околу 13.90, и ова цело време се менува на секоја секунда..Дали е ова нормално и што и кај да видам? фала
« Последно менување: 17 Декември 2020, 16:25:11 pm antibiotic1 »
Mazda's never die, they just get faster.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14714
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9202 на: 17 Декември 2020, 16:29:03 pm »
Најдобра волтажа е 13.7-13.8 до 14.7 ако не се лажам.

Е сеа со оглед на фактот што си пуштил толку потрошачи нормално дека ќе има намалена волтажа, башка ако беше проблем, до сега компјутерот сигурно ќе те обавестел.

Отсутен antibiotic1

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 315
  • МАЗДАШ
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9203 на: 18 Декември 2020, 22:09:18 pm »
Најдобра волтажа е 13.7-13.8 до 14.7 ако не се лажам.

Е сеа со оглед на фактот што си пуштил толку потрошачи нормално дека ќе има намалена волтажа, башка ако беше проблем, до сега компјутерот сигурно ќе те обавестел.
Ок тоа друго ми е прашањето. Дали е нпрмално за скоро 1 волт да осцилираат волтите при полнење само кога ке пуштам вентилатор без клима( со клима не пробав ама мислам исто ке биде може и полошо)
Mazda's never die, they just get faster.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9204 на: 18 Декември 2020, 22:52:46 pm »
Околу 14.1 до 14.3 вообичаено се реглерите за алтернаторите.

Тоа 14.3 е напон без никакви вклучени додатни потрошувачи, само да работи моторот.

Како ќе палиш потрошувачи, така напонот соодветно ќе се намалува.

Пример со средни светла ќе дојде на 13.9-14 волти.

Со парно (и тука зависи дали на кец, двојка, четворка) ќе биде од 13.4 до 13.7.

Ова само на лер бидејќи алтернаторот прави поприлично отпор на моторот при лер.

При туража ќе се добијат малце повисоки вредности, ама не премногу

Отсутен antibiotic1

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 315
  • МАЗДАШ
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9205 на: 19 Декември 2020, 13:26:03 pm »
Да но што има да варира.  Јас мислам дека не е нормално на иста брзина да скока нагоре надоле помеѓу 13.15 и 13.9v
Mazda's never die, they just get faster.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9206 на: 19 Декември 2020, 16:49:12 pm »
На колку рпм? На 2к рпм мери.
И со што апарат мереше? Ако имаш старт-стоп 13.5 е низок наппн, тие полнат и до 15+ в, постарите коли 14.4, ама треба да имаш добар инструмент.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5935
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9207 на: 19 Декември 2020, 17:00:26 pm »
Нормално е и кај мене варира така баш пред некое време го проверував акомулаторот и приметив
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен antibiotic1

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 315
  • МАЗДАШ
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9208 на: 19 Декември 2020, 20:33:13 pm »
На колку рпм? На 2к рпм мери.
И со што апарат мереше? Ако имаш старт-стоп 13.5 е низок наппн, тие полнат и до 15+ в, постарите коли 14.4, ама треба да имаш добар инструмент.
У место бе брат, на 750 у лер. Чудно и суптилно само ми беше што палам долги светла + магленки+ плус трокут + радио + греачи на седишта+греач на ретровизори и задно зтакло + внатрешните лед беа пуштени и беше акумулаторот 14.05v , и пуштам тоа вентилаторот и и со клима и без клима волтите на мултимерот варираат од 13.9 па најдолу до 13.15v... @vladic3110 па мајкуми ова све да троши толку мн за разлика од тој вентилатор некако не ми е нормално..
Mazda's never die, they just get faster.

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2617
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9209 на: 19 Декември 2020, 22:01:54 pm »
Денеска сабајле (како и секој ден последниве скоро 2 години) ја запалив колата, возев некои 30 км и се паркирав. После 2-3 часа да ја запалам се слуша само „цак“, не вергла воопшто, пробав неколку пати и остана на тоа. Мене ме асоцира на анласер, ама пак да прашам некој од искуство да потврди. Проблем е што не можам да ја запалам колата за да ја однесам на мајстор. Некако ми е страв да ја запалам на гурање за да не ми презупчи или сл. Од ПСС имам картичка за бесплатни интервенции и за шлеп па најверојатно ќе ја искористам таа опција.
На Југото знаев каде е анласерот и со чукнување на него проработуваше. Дали би било проблем да го пробам ова и на Сеникот и мала помош дали воопшто е достапен за да го чукнам?
Претпоставката е мајката на сите заебувања