Едно прашање. Вчера проверував напон колку полни алтернатор и колку троши од акумулатор кога ми е изгасена откако ке поминат 15-30минути нели за да се исклучат сите компјутери на заклучена кола(на изгасена сериски врзани каблите од + со + клемата имам потрошувачка од 330ma).После ја врзав клемата и дури работи колата со исклучени сите потрошувачи имам 14.10v што мислам дека е ок. Ги палам еден по еден за да видам чисто од радозналост дали нешто негде кога ке пуштам почнува да троши многу. И како што палам едно по едно , светла магленки греачи на седишта позади на стакло , на ретровизори,упаљач и тн, волтите се 14.07.Палам вентилатор и волтите почнуваат да осцилираат ... Значи од нормалното 14.07 со све друго пуштено како што кажав, наеднаш имам ситуација да волтите идат дури до 13.15 на долна граница а горната е околу 13.90, и ова цело време се менува на секоја секунда..Дали е ова нормално и што и кај да видам? фала
Многу е 330mA потрошувачка во sleep mode. Дури и 100mA се многу. Сигурен си дека се mA, а не uA?
Како пример за модулите кои ги произведуваме каде што работам ги користиме следните граници за потрошувачка на струја во sleep mode:
- Кровни модули max 100uA - 0.1mA
- Door модул/контролер за електрични прозори 100uA - 0.1uA
- Shift by wire шалтер max 150uA - 0.15mA
- Onboard charger 150uA - 0.15mA
BCM (body control module) не би требало да надмине 5-10mA со оглед на тоа што дел мора да е активен цело време заради далечинското отклучување.
Сигурно немаш повеќе од 10тина модули во возилото...