Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2243753 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9210 на: 19 Декември 2020, 22:16:31 pm »
На колку рпм? На 2к рпм мери.
И со што апарат мереше? Ако имаш старт-стоп 13.5 е низок наппн, тие полнат и до 15+ в, постарите коли 14.4, ама треба да имаш добар инструмент.
У место бе брат, на 750 у лер. Чудно и суптилно само ми беше што палам долги светла + магленки+ плус трокут + радио + греачи на седишта+греач на ретровизори и задно зтакло + внатрешните лед беа пуштени и беше акумулаторот 14.05v , и пуштам тоа вентилаторот и и со клима и без клима волтите на мултимерот варираат од 13.9 па најдолу до 13.15v... @vladic3110 па мајкуми ова све да троши толку мн за разлика од тој вентилатор некако не ми е нормално..

Најди аналоген мултиметар, оние со стрелка и скала. Подобро ќе видиш што се дешава со напонот. Вентилаторот во кабина е прилично моќен, има или реостат или контролер со моќен мосфет за регулација на брзината. Климата нема везе, кога ќе ја уклучиш климата, ECU-то автоматски ги нормализира вртежите на моторот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9211 на: 19 Декември 2020, 22:17:54 pm »
Денеска сабајле (како и секој ден последниве скоро 2 години) ја запалив колата, возев некои 30 км и се паркирав. После 2-3 часа да ја запалам се слуша само „цак“, не вергла воопшто, пробав неколку пати и остана на тоа. Мене ме асоцира на анласер, ама пак да прашам некој од искуство да потврди. Проблем е што не можам да ја запалам колата за да ја однесам на мајстор. Некако ми е страв да ја запалам на гурање за да не ми презупчи или сл. Од ПСС имам картичка за бесплатни интервенции и за шлеп па најверојатно ќе ја искористам таа опција.
На Југото знаев каде е анласерот и со чукнување на него проработуваше. Дали би било проблем да го пробам ова и на Сеникот и мала помош дали воопшто е достапен за да го чукнам?

Сигурен си дека не е акумулатор?

Инструмент таблата ти се гасеше при заверглување?

Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5935
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9212 на: 19 Декември 2020, 22:19:11 pm »
Пробај де не ќе заебеш нешто или турни ја малце 20тина цм  во некој висок степен 4-5та брзина оставена колку да мрдни моторот може  и со тоа ќе се одглави без да треба да чукаш.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2617
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9213 на: 19 Декември 2020, 22:37:15 pm »
@Mikius Не се гасеше инструмент таблата, го проверив акумулаторот во Монбат пред некои 10 дена и беше ок (лани го земав и ми кажаа 2 пати годишно да ми го проверуваат превентивно)
@vladic3110 Тоа би можел да пробам, ама да ја палам на туркање ми е некако шубе
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1936
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9214 на: 19 Декември 2020, 22:43:12 pm »
Едно прашање. Вчера проверував напон колку полни алтернатор и колку троши од акумулатор кога ми е изгасена откако ке поминат 15-30минути нели за да се исклучат сите компјутери на заклучена кола(на изгасена сериски врзани каблите од + со + клемата имам потрошувачка од 330ma).После ја врзав клемата и дури работи колата со исклучени сите потрошувачи имам 14.10v што мислам дека е ок. Ги палам еден по еден за да видам чисто од радозналост дали нешто негде кога ке пуштам почнува да троши многу. И како што палам едно по едно , светла магленки греачи на седишта позади на стакло , на ретровизори,упаљач и тн, волтите се 14.07.Палам вентилатор и волтите почнуваат да осцилираат ... Значи од нормалното 14.07 со све друго пуштено како што кажав, наеднаш имам ситуација да волтите идат дури до 13.15 на долна граница а горната е околу 13.90, и ова цело време се менува на секоја секунда..Дали е ова нормално и што и кај да видам? фала

Многу е 330mA потрошувачка во sleep mode. Дури и 100mA се многу. Сигурен си дека се mA, а не uA?

Како пример за модулите кои ги произведуваме каде што работам ги користиме следните граници за потрошувачка на струја во sleep mode:

- Кровни модули max 100uA - 0.1mA
- Door модул/контролер за електрични прозори 100uA - 0.1uA
- Shift by wire шалтер max 150uA - 0.15mA
- Onboard charger 150uA - 0.15mA

BCM (body control module) не би требало да надмине 5-10mA со оглед на тоа што дел мора да е активен цело време заради далечинското отклучување.

Сигурно немаш повеќе од 10тина модули во возилото...

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2617
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9215 на: 20 Декември 2020, 16:36:18 pm »
Анласерот е кај мене 100%, го чукнав малку и одма запали колата, ја оставив да ја средат од понеделник, сигурно четкички се во прашање
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен grandemiki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 277
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9216 на: 20 Декември 2020, 19:40:46 pm »
Здраво осечам парното не ми дува топло како претходно, дува топло но не доволно за да загрее. Претходно дуваше нормално а сега има разлика. Да е термостатот мислам ич нема да дува топло предлог нешто друго или може е термостатот?

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2617
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9217 на: 20 Декември 2020, 20:00:22 pm »
Здраво осечам парното не ми дува топло како претходно, дува топло но не доволно за да загрее. Претходно дуваше нормално а сега има разлика. Да е термостатот мислам ич нема да дува топло предлог нешто друго или може е термостатот?
Прво провери ниво на антифриз, после казанчето за парно
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9218 на: 20 Декември 2020, 21:30:03 pm »
Здраво осечам парното не ми дува топло како претходно, дува топло но не доволно за да загрее. Претходно дуваше нормално а сега има разлика. Да е термостатот мислам ич нема да дува топло предлог нешто друго или може е термостатот?
Прво провери ниво на антифриз, после казанчето за парно
И на крај (или на почеток) полен-филтерот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1880
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9219 на: 20 Декември 2020, 21:32:18 pm »
Здраво осечам парното не ми дува топло како претходно, дува топло но не доволно за да загрее. Претходно дуваше нормално а сега има разлика. Да е термостатот мислам ич нема да дува топло предлог нешто друго или може е термостатот?

За малце ќе пишев испушти воздух 🤭, мислејќи дека е домашно парно греење.

Отсутен grandemiki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 277
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9220 на: 20 Декември 2020, 21:43:05 pm »
Здраво осечам парното не ми дува топло како претходно, дува топло но не доволно за да загрее. Претходно дуваше нормално а сега има разлика. Да е термостатот мислам ич нема да дува топло предлог нешто друго или може е термостатот?
Прво провери ниво на антифриз, после казанчето за парно
И на крај (или на почеток) полен-филтерот.
Сега го сменив филтерот незнам што може да е со него. Антивриз е во нормала.
А казанче за парно како да го видам тоа?

Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5935
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9221 на: 20 Декември 2020, 21:45:37 pm »
Ќе дува топло и термостатот да е, кајмене беше заглавен отворен па имав парно колку толку, види температурата прати ако паѓа под нормалата често тоа е.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен grandemiki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 277
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9222 на: 20 Декември 2020, 21:52:36 pm »
Температурата ми седи нормална кога работи колата не мрда подоле од пола.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9223 на: 20 Декември 2020, 21:54:28 pm »
Може да е и моторчето за регулација топло-ладно.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #9224 на: 20 Декември 2020, 22:01:05 pm »
На колку рпм? На 2к рпм мери.
И со што апарат мереше? Ако имаш старт-стоп 13.5 е низок наппн, тие полнат и до 15+ в, постарите коли 14.4, ама треба да имаш добар инструмент.
У место бе брат, на 750 у лер. Чудно и суптилно само ми беше што палам долги светла + магленки+ плус трокут + радио + греачи на седишта+греач на ретровизори и задно зтакло + внатрешните лед беа пуштени и беше акумулаторот 14.05v , и пуштам тоа вентилаторот и и со клима и без клима волтите на мултимерот варираат од 13.9 па најдолу до 13.15v... @vladic3110 па мајкуми ова све да троши толку мн за разлика од тој вентилатор некако не ми е нормално..
Види по пропис на колку рпм се мери, ретко на идле со све пуштено е максимален напонот. И со аналоген или друг инструмент мери. На маздата мериш?