Пролетва кога отидов на сервис поради капењето (излезе дека течело шаком и капом) бензин од резервоарот на i10ката, се симнав до долу пред гаражата.
Бидејки таму веќе беше полно со коли од претходниот ден и сеуште не беа отвориле, си реков во случај и гаражата да е полна, да си се вратам назад да не им сметам.
Тргнав по угорницата и ми угуши.
Во лер си работеше нормално, на турирање во место си примаше гас.
Се обидов уште неколку пати, не можев да ја искачам угорницата и ја оставив така. Дури тогаш видов дека саглам истекува гориво.
Претпоставувам дека некаде на пола пат кон сервисот, цревото дополнително се подизвадило под притисокот од пумпата и тогаш почнало лиењето.
Фактички, бидејки горивото истекувало, пумпата не можела да набилда доволно притисок за да го нахрани моторот под оптеретување за да ја искачам угорничката.