Според мене поглупа работа од пуштање на вентилација со изваден филтер за да се извади ѓубрето нема!
Не ги знам конфигурациите на воздушните канали на колите, ама на овој начин, дел од ѓубрето што останало го тераш да продолжи после позицијата на филтерот каде што треба да тера чист воздух. Сам си ги контаминираш каналите, логика 0. Не е нешто за потресување, ама зошто да биди така.
Кај меганот после филтерот одма по 1цм е радијаторот од парното, па затоа кога ќе се пушти фанот излегува низ отворот за филтерот ѓубрето, покрупното,
поситното ќе си продолжи низ отворите во колата, нешто ќе излези и низ нив, нешто ќе се наталожи.
Ништо страшно, освен само ако се погоди некое ливче да заглави некаде, па да на секое пуштање на вентилација да ти свири или вибрира, оди најди го после.
Правилно според мене е, правосмукалка после вадење филтер.