Можете и ич ништо да не менувате, ни водна пумпа, ни ремени, ни глицерини ни антифризи, ни уље... Све може да помине со „кога ќе се расипе, тогаш ќе сменам“. Можда за некого тоа е ОК од финансиси аспект. Возиш колата 4-5 години, не ја сервисираш, шитни ја. Ако се расипе, шитни ја расипана. Друг нека се замара.
кинески систем, во кина на нови коли ништо не менуваат, не одат во сервис, нема сервисирање..се додека колата оди, ја возат. во оној момент кога ќе прокува моторот тогаш менуваат се или ја продаваат колата и така даљњ. значи буквално ни филтер ни масло ништо. сега ова со лонглајф уљава ги возат и до 40-50к км а му зариба или идат после по сервиси или ја продаваат.
Србин кој рботи во фолксваген во кина отиден го раскажуваше ова, тоа се таков менталитет луѓето, они мислат на проблемот кога ќе дојде. не размислуваат што ќе биде за 2-3-5 тоа за нив е многу далечно време и долг период... не само за коли така за се ..
на пр зграда не се одржува... а почне да пука бетон, фасади да се реновираат и ред други работи се руши тоа се гради нова. не постои кај нив санирање и конзенвирање. на пр. јадат на маса... масата се постила со хартиен чаршав, сите добиваат храна од надвор во хартиене пакувања се јади тоа со стапчиња се се смотува во чаршавоти во ѓубре...