Inaet e ako e sprotivno od tvoeto mislenje.
Znaci 'tvojot' redosled na odrzuvanje so mojot redosled nemozat da bidat isti.
Ti pravis 120Kkm vo 10g i kako so kaza.
Jas tie km gi pravam vo 3-4g max,taka da jas pobrzo kendojdam da smenam vidna pumpa odkolku antifriz.
Mene prioritet mi e da smenam vitalen del na kolata,poso ocigledno nikogas ti nema otkazano vodna pumpa pa da pregrees motor.
Mene mi imaat i na kamion i na kola,iako bile promenati na vreme.
А наместо да се пезиш, да напишеше, нели е најдобар можен совет, еве, кога ќе се работи на кочниците, со клипчето, заедно и глицерин да смени... Нам ни викаш дека ги советуваме членовите за помалку битни работи, а ти уствари никако не го советуваше. Дури и контра-ефект успеа да постигнеш.
Решава и "битна" и "помалку битна" работа.
Кога менуваш водна пумпа, не менуваш антифриз? Го собираш во кофа и пак истиот го враќаш? Верувам дека ставаш нов, што значи дека менуваш, иако викаш дека не менуваш. Во принцип, и порано од предвиденото, ама изгледа не си свесен. Едино, разлика меѓу моето менување и твоето е што ти не стануваш сабајле и викаш "одам антифриз да сменам", туку работиш повеќе работи одеднаш.
Не знам што ти е поентата - по твое, ако не смениш водна пумпа, или ако не се дефект кочниците, не се менува ни антифриз и глицерин? Нит превентивно?
А си помислил ли дека постои можност - доколку си менувал редовно антифриз, немала да ти откаже водната пумпа и нема да си го прегреел моторот? Викаш не си имал проблем, затоа не си менувал, а уствари си го постигнал врвот во проблемите - си прегреал дава мотори. Кој ќе ти гарантира дека баш антифризот не бил разлог за сјебување на водната пумпа? Знаеш дека амортизиран антифриз ствара разни талози низ системот за ладење, нели?
Не возат СИТЕ 25.000 километри годишно.
А за Цитроенот, како да провери својства, кога едина ствар што може да се провери е точката на смрзнување?
Каде се другите својства на антифризот, кои НЕСОМНЕНО се отидени, споредено со нов?