Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2239576 пати)

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8370 на: 01 Мај 2020, 15:58:41 pm »
Најголем проблем е возењето со празен резервоар.
Многу поголема е количината на кондензирана влага во празен резервоар.

Освен ако некој мисли дека се ствара вакум со паѓањето на нивото на гориво во резервоарот ;D

Присутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8948
  • Пичлеме
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8371 на: 01 Мај 2020, 16:54:12 pm »
Јас го менувам на 10 000, кога менувам масло и филтер за масло... ама јебига, возам 1.9 ТДИ, ефтин е и филтерот за нафта за 1.9 ТДИ :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8372 на: 01 Мај 2020, 18:12:19 pm »
Јас на 147 менувам секој сервис, отприлика 10.000

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2766
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8373 на: 01 Мај 2020, 22:53:42 pm »
Вчера пишав во друга тема, на Меган2 ми беше на секои 30.000 км.
@Mikius  kade servisiras meganot.
Mene za Clioto mi pobaraa 3000 denari vo ovlasteniot servis reno, se menjavalo i kukusteto taka nesto mi kazaa...

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8374 на: 01 Мај 2020, 23:03:58 pm »
Вчера пишав во друга тема, на Меган2 ми беше на секои 30.000 км.
@Mikius  kade servisiras meganot.
Mene za Clioto mi pobaraa 3000 denari vo ovlasteniot servis reno, se menjavalo i kukusteto taka nesto mi kazaa...
4,5 години пред да го продадам го сервисирав во Виталеда.

Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1863
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8375 на: 01 Мај 2020, 23:38:06 pm »
Ако више треба да погаѓаме, јас би типувал на отворен EGR кога не треба. Типичните дизал маки, гареж у усисна, гареж на турбо-VNT системот, MAF и MAP, како и вакуум црева /контрола на VNT-ata. И дизни, да не ги забораиме :)
Мислам дека покрив све од можните проблематични места за дизел ауто ;D Верувам дека 2002 нема DPF, затоа го скокам. А, да... усисната грана има клапни (swirl flaps)?
Не пишав одговор на решението. Гареж на се
Исчистено е се, значително подобро повлекува на пониски вртежи :)
Симо, супер дијагностика!

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8376 на: 02 Мај 2020, 00:24:22 am »
Ако више треба да погаѓаме, јас би типувал на отворен EGR кога не треба. Типичните дизал маки, гареж у усисна, гареж на турбо-VNT системот, MAF и MAP, како и вакуум црева /контрола на VNT-ata. И дизни, да не ги забораиме :)
Мислам дека покрив све од можните проблематични места за дизел ауто ;D Верувам дека 2002 нема DPF, затоа го скокам. А, да... усисната грана има клапни (swirl flaps)?
Не пишав одговор на решението. Гареж на се
Исчистено е се, значително подобро повлекува на пониски вртежи :)
Симо, супер дијагностика!

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk



Мој (нееколошки) совет, затни го тој проклет EGR, и соодветна мапа за исклучен EGR. Нема да зуцне моторот во иднина. 

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1863
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8377 на: 02 Мај 2020, 06:25:54 am »
Ако више треба да погаѓаме, јас би типувал на отворен EGR кога не треба. Типичните дизал маки, гареж у усисна, гареж на турбо-VNT системот, MAF и MAP, како и вакуум црева /контрола на VNT-ata. И дизни, да не ги забораиме :)
Мислам дека покрив све од можните проблематични места за дизел ауто ;D Верувам дека 2002 нема DPF, затоа го скокам. А, да... усисната грана има клапни (swirl flaps)?
Не пишав одговор на решението. Гареж на се
Исчистено е се, значително подобро повлекува на пониски вртежи :)
Симо, супер дијагностика!

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk



Мој (нееколошки) совет, затни го тој проклет EGR, и соодветна мапа за исклучен EGR. Нема да зуцне моторот во иднина.
Во наша сопственост е некои 60.000км и ова е прв пат да се случи, а најголем дел од километрите се градска вожња, и тоа Велес. Често пати помалку од 1-2км. Засега, нека има екологија, ама ако зачести..... :)

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk


Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2615
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8378 на: 02 Мај 2020, 11:45:05 am »
Вчера пишав во друга тема, на Меган2 ми беше на секои 30.000 км.
@Mikius  kade servisiras meganot.
Mene za Clioto mi pobaraa 3000 denari vo ovlasteniot servis reno, se menjavalo i kukusteto taka nesto mi kazaa...
Ако е истиот филтер како кај Сеникот, да, се менува и куќиштето, ама во Виталеда ќе те чини околу 1800-2000 ден само филтерот
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен vladimir_

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 212
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8379 на: 02 Мај 2020, 21:01:18 pm »
За шо би можело да служи ова чудо ?
Жицата излегва од него

Sent from my PRA-LX1 using Tapatalk


Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5728
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8380 на: 02 Мај 2020, 23:44:54 pm »
Vitaleda ne ni zastrafi ramenja i viljuski na sluzbeno vozilo, ke se potepavme, istoto vozilo go izgubija, bukvalno... Vikavme policija za da ispadne deka viktor gazdata go parkiral doma pred zgrada pred 5 dena i tamu go zaboravil... Sta reci..

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8381 на: 03 Мај 2020, 00:17:42 am »
Секогаш има пиздарии кога газдите ќе се замешаат во работата.
Ми текна на една случка кога еден газда на сервис кој се правеше многу паметен и ми наплати од картичка двоцифрен износ наместо четирицифрениот ;D

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7230
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8382 на: 03 Мај 2020, 00:35:33 am »
За шо би можело да служи ова чудо ?
Жицата излегва од него(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Sent from my PRA-LX1 using Tapatalk
Држач за телефон ?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8383 на: 03 Мај 2020, 00:41:01 am »
Со екстерна антена.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6814
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8384 на: 04 Мај 2020, 07:52:16 am »
Вчера пишав во друга тема, на Меган2 ми беше на секои 30.000 км.
@Mikius  kade servisiras meganot.
Mene za Clioto mi pobaraa 3000 denari vo ovlasteniot servis reno, se menjavalo i kukusteto taka nesto mi kazaa...
Ако е истиот филтер како кај Сеникот, да, се менува и куќиштето, ама во Виталеда ќе те чини околу 1800-2000 ден само филтерот

Едноделно парче е, не се менува влошката, затоа и не е ефтин, и има два типа, со и без сензор за вода, тој со сензор е поскап.
Јас на 30000км на 1.5дци го менувам, за брзо сега сам ќе го сменам, и баш ќе го отворам стариот да се види 30к нафта од макпетрол што има.