Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1755777 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43407
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8325 на: 15 Април 2020, 22:23:16 pm »
Отшрафувањето во  никој случај нема да покаже колку правилно си ги стегнал.
Во секој случај, логиката за стегање без момент клуч многу се разликува од онаа со момент клуч. Без момент клуч, веруваш на осетот, со момент клуч веруваш на инструментот. Во двата случаи, не препорачувам стегање со едно метро шипка. Таа се користи за отштрафување запечени или престегнати штрафови. Недајбоже на пат ќе ти се дупне гума, шипка од метро у гепек ќе носиш за да отшрафиш?! 

Секогаш ја носам таа шипка со која сега ги стегав.
Well, nothing to add..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Dule_

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2916
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8326 на: 15 Април 2020, 22:25:08 pm »
Ок, нема везе.
Како што кажав, методот на кој ја сега ги притегнав ќе покаже на следното вадење колку сум ги стегнал/не стегнал/престегнал.

А здравје боже кога би си купил момент клуч баш ке направам споредба да видам колку реално треба да се притега во степени.

Дообјасни ако не се согласуваш со мене

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7593
  • Плинаш!!!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8327 на: 15 Април 2020, 22:38:27 pm »
Пробај стави ги тие штрафови на друго тркало да видиш дали ќе се олабават.

Sent from my MI 6 using Tapatalk
Симо пробај обавезно, на ова мислев. Или смени нови штрафови. Според мене друго објаснување нема.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43407
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8328 на: 15 Април 2020, 22:40:50 pm »
Има шанси, има шанси. Ќе земам нови штрафови, па ќе видам што ќе се деси...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6442
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8329 на: 15 Април 2020, 22:42:42 pm »
Дообјасни ако не се согласуваш со мене

Едно шпонче што го наведуваш нема да доведе ако и двата штрафа ги стегнам на тој принцип, па потоа на одвртување едниот да се одврти со малку употреба на сила, а другиот да треба 5 метри цефка да ставаш и пак да неможе да го одвртиш.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29269
    • CARclub.mk
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8330 на: 15 Април 2020, 22:44:40 pm »
Со рачно стегање има два огромни ризици.

1. Ако не е стегнато доволно, ризикуваш да се одврти штрафот во возење.
2. Ако е премногу стегнато, ризикуваш да пукне (односно да се скине) штрафот, да се оштети навојот, итн..

И двете работи се лоши. :)

Отсутен Dule_

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2916
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8331 на: 15 Април 2020, 23:01:18 pm »
Дообјасни ако не се согласуваш со мене

Едно шпонче што го наведуваш нема да доведе ако и двата штрафа ги стегнам на тој принцип, па потоа на одвртување едниот да се одврти со малку употреба на сила, а другиот да треба 5 метри цефка да ставаш и пак да неможе да го одвртиш.
Зошто да ги одвртуваш? Нели ги стегаме штрафовите?

Sent from my MI 6 using Tapatalk


Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6442
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8332 на: 15 Април 2020, 23:09:36 pm »
Откако ќе ги стегнеш и потоа кога ќе дојде време да треба да го вадиш тркалото, за тогаш ти велам за тоа одвртување.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7593
  • Плинаш!!!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8333 на: 15 Април 2020, 23:20:36 pm »
Убаво да се стегаат штрафови со момент клуч. Но, едно големо НО, не драматизирајте толку околу тоа ако не се стегнати штрафовите со момент клуч, туку со обичен клуч. Постои веројатност да се цвикне штраф, да се искриви бандаж ама истово може да се деси и ако акнеш во дупка. И незнам зашто користите додатни цевки за да ги стегнете штрафовите? Е тука настануваат проблеми. Ставате цевки додатни, рипате со нозе како од марс да сте паднати на клучот. Алоооо штрфот се стега со осет или до првото крцкаше/шкрипење (незнам како да го објаснам) и толку, ништо повеќе. Пак ке кажам убава работа е да се стега со момент клуч но не е нужно зло.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk


Отсутен Dule_

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2916
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8334 на: 15 Април 2020, 23:29:17 pm »
Откако ќе ги стегнеш и потоа кога ќе дојде време да треба да го вадиш тркалото, за тогаш ти велам за тоа одвртување.
Епа за да стигне до тоа одвртување нема да знаеш дури не извадиш тркало. Фактички ти дознаваш дали си ги стегнал откако ќе ги извадиш. Нема никаква логика.

Sent from my MI 6 using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43407
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8335 на: 15 Април 2020, 23:32:11 pm »
И тогаш, на одвртување, нема да знаеш дали си го престегнал или запекол недоволно стегнат. Одвртувањето не е никакво мерило за ништо.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10127
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8336 на: 15 Април 2020, 23:36:05 pm »
Стегаш, и за да провериш дали си стегнал доволно, одвртуваш.
Повторно стегаш, и повторно проверуваш... ;D ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43407
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8337 на: 15 Април 2020, 23:42:45 pm »
Стегаш, и за да провериш дали си стегнал доволно, одвртуваш.
Повторно стегаш, и повторно проверуваш... ;D ;D


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6299
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8338 на: 16 Април 2020, 23:09:51 pm »
Врвот ми се овие вулканизериве.. Ги престегнува со тоа пиштолот и на крај со момент клуч проверува дали се заштрафени доволно.. А тоа што после никој жив неможи да го одштрафи е друга работа..

Другарче така неможеше зимските да ги промени со летни ради 2 штрафа што неможеше да ги извади кај истиот што ги ставил.. Со пиштолот неможел пробале со клуч и 2 метри цевка.. 2 клуча скршил па потоа му кукал 40 евра бил еден клуч сега кој ќе му ги надохнади незнам што.

На крај кинеа штрафовите, бушеа, ваѓаа па средија некако..

Отсутен LostParadise

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 60
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8339 на: 18 Април 2020, 17:01:08 pm »
Не гледаш степени ни одокативно. Местиш на 120Nm за 159-ката И стегаш полека додека не кликне. Кога ќе кликне, престануваш веќе со стегање, што се потврдува со уште еден клик. 

На сите коли е различно. Ете, кај Симо е 150, кај мене на Голфот брзинско гуглање вика 120 Nm.
120Nm и кај мене.. 100 Nm ми се чини на 147-цата
Каде може да се провери колку Nm за штрафовите?