Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2239654 пати)

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2615
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7950 на: 26 Ноември 2019, 14:48:46 pm »
 Фала @Bicikle за насоките, а алфистите @Simo - Carrier159 @Cuore Sportivo што мислат, сепак италијанска работа  :)
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Присутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6436
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7951 на: 26 Ноември 2019, 14:49:31 pm »
Еден пријател има проблем со Lancia Musa 1,9 JTD 2005 година. Нема правило дали е загреан моторот или не, се случува да колата губи сила, папучата за гас до доле а колата едвај иде. После неколку турирања, знае да пушти и веќе над 2.500 обртаи нема проблем, си оди нормално, не сецка. Сабајле си пали без проблем, тргнува без проблем и после 10 минути возење, знае да изгуби вака сила (тргнување прва брзина или при забавување и тргнување/забрзување во втора брзина. Кога се случува ова колата многу чади.
Мене ме асоцира на ЕГР вентил. ДПФ не знам дали има (а и он не знае дали овој модел има). Колата од крајот на летото се вози исклучиво во градски услови (2 км во еден правец и назад),и сигурно придонесува за оваа појава. Ваши сугестии/мислења?

Видете да не исклучува некој цилиндар. После таква работа, колата влегува во limp mode и не оди над 2000 вртежи.

Почнете со чистење на ЕГР. Па проверете некоја дизна да не зеза.

На мака бев и јас со Полото, така - губи снага во вожња, и после над 2000 вртежи не оди. Испадна прегорен вентил.

Поопширно во мојата тема, откако ќе ја земам колата.

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2615
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7952 на: 26 Ноември 2019, 15:14:22 pm »
@Diesel Рабоата тука е (како што го сфатив другарот) што колата се мачи да стигне до 2000 обртаи, кога веќе ќе стигне до таа граница, колата си тегне, оди. Ја губи силата кога ќе застане или подзастане и кога ќе треба да тргне нема душа...
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7953 на: 26 Ноември 2019, 15:22:40 pm »
Можеби маф сензор.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11811
  • Архитект
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7954 на: 26 Ноември 2019, 15:27:25 pm »
На тој мотор турбината почнува да работи од прилика на 1600 - 1700рпм. Така да од 2000 веќе почнува да влечи јако.

Јас првен би проверил дотокот на воздух. Сите црева од турбина до клапната. Интеркулерот, клапната и маф сензорот.

После продолжи на ЕГР и други работи.

Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5934
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7955 на: 26 Ноември 2019, 17:09:38 pm »
Ако е некое црево од турбина би требало црнила да фрла назад
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6004
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7956 на: 26 Ноември 2019, 17:21:50 pm »
Нека исчисте маф и мап сензор,кај мене на фиато такви сиптоми имаше,на дијагностика покажа маф сензор.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7957 на: 26 Ноември 2019, 17:47:44 pm »
Фала @Bicikle за насоките, а алфистите @Simo - Carrier159 @Cuore Sportivo што мислат, сепак италијанска работа  :)

Личи на проблем со скинато/напукнато црево - „див“ воздух после маф сензор. Нека ги провери убаво цревата од филтер до усисна грана.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2615
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7958 на: 27 Ноември 2019, 08:10:00 am »
Фала на сите за советите, чека слободен термин кај Митревски, во меѓувреме нема да ја вози колата, вчера кога си тргнавме после работа, ја запали колата, чадеше како локомотива бел (светлоплав) дим, ќе пишам кога ќе ја направи што било работата
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7959 на: 27 Ноември 2019, 09:08:35 am »
ау тоа може да е семеринг, клип....

Отсутен silver

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 27
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7960 на: 28 Ноември 2019, 03:39:33 am »
Поздрав, ме интересира каде можам да купам ламбда сонда за Fiat Punto 1.2 8v 2009 Classic, на кое место во скопје се продаваат оригинал, кои марки ги има и која е цената?

На дијагностика ми река само треба да се смени ГОРНА СОНДА.
Ако некој знае каде е позиционирана во возилото да објасни се надевам можам сам да ја променам ако купам соодветна не е комплицирано (или грешам).

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2615
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7961 на: 28 Ноември 2019, 14:14:44 pm »
@silver Во овластените сервиси на Фиат/Алфа провери? Евентуално Мега ауто партс или Рели спорт? Татко ми за Фиат Пунто 1,2 16 в 2003 менуваше бобина и кабли во овластениот на Велиновски и му излезе околу 5.000 денари, чисто за ориентација ти кажувам
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен fcwizard

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 246
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7962 на: 28 Ноември 2019, 19:39:05 pm »
Дечки имате ли препорака за сервис за форд, сакам да ја сменам мида оти за официјален сервис се премногу преварантски настроени?

Sent from my HUAWEI VNS-L31 using Tapatalk


Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2615
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7963 на: 29 Ноември 2019, 15:46:02 pm »
Еден пријател има проблем со Lancia Musa 1,9 JTD 2005 година. Нема правило дали е загреан моторот или не, се случува да колата губи сила, папучата за гас до доле а колата едвај иде. После неколку турирања, знае да пушти и веќе над 2.500 обртаи нема проблем, си оди нормално, не сецка. Сабајле си пали без проблем, тргнува без проблем и после 10 минути возење, знае да изгуби вака сила (тргнување прва брзина или при забавување и тргнување/забрзување во втора брзина. Кога се случува ова колата многу чади.
Мене ме асоцира на ЕГР вентил. ДПФ не знам дали има (а и он не знае дали овој модел има). Колата од крајот на летото се вози исклучиво во градски услови (2 км во еден правец и назад),и сигурно придонесува за оваа појава. Ваши сугестии/мислења?
ЕГР капут, му го исклучија (и плус софтверски го избришаа) и ќе се види како ќе се однесува колата (малку поштетно по околината), сега си работи нормално
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен Pane-G

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 251
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7964 на: 29 Ноември 2019, 17:59:13 pm »
Дали има некој што работи со репарирање на абс модули (електроника) во македонијава ?

Кај мене проблемот е што кога ќе загрее колата светнува абс сијаличката.. Модулот е многу блиску до моторот па страда од топлина ваљда некоја жичка е нешто одлемена па не прави добар контакт..
Не е до тоа , туку плочата што е залепена вез дискот ,плочата има жица (кабелче) е тоа скинато


Sent from my iPhone using Tapatalk