Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1916696 пати)

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3253
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7020 на: 24 Јануари 2019, 06:47:39 am »
^ Што со него?
Проверен е, скоро е менуван.. шо има врска
На ладен мотор отвори го капачето од казанчето за антифриз.

Пушти го моторот и парното на најако. Остави така да поработи додека не почне да врти антифризот и да клокоти во казанчето. Кога ќе почне да клокоти изгаси го моторот. Ако во тој момент антифризот е под минимум дополни го резервоарчето. Затвори го капачето од антифриз казанчето.

Запали го пак моторот и провери дали има парно.


Ако пак нема и овојпат, смени го термостатот.

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7021 на: 24 Јануари 2019, 07:37:52 am »
Не е до термостатот сигурен сум. Проверен е. Овс другото, стварно незнам како може помогне ама ќе пробам

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7022 на: 24 Јануари 2019, 09:00:46 am »
Ке излезе воздухот заробен во цревата или малото хладњаче за парно, ете така ке помогне...  ;D

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2324
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7023 на: 24 Јануари 2019, 11:27:34 am »
@brm brm За што кола правиме муабет? Да не е во прашање температурната клапна (заглавена е на ладно)?
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен DMirceski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 200
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7024 на: 25 Јануари 2019, 00:34:17 am »
na seatot siostana taka mehanicar kazuva deka e Ok termostatot,  jas mislam deka na otvoren pat netreba da paga rab. temperatura na udolnica pod 60 ts 58c,a i vo mesto nikad nedostignala 90c
nekoj ako znae sto e ili asolen majstor ce mu sum blagodaren
seat cordoba 1.4 TDI
Good Year

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7025 на: 25 Јануари 2019, 03:50:24 am »
Некој од сензорите за температура?

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7026 на: 25 Јануари 2019, 05:47:39 am »
@brm brm За што кола правиме муабет? Да не е во прашање температурната клапна (заглавена е на ладно)?
Audi 80ка. незнам, дува млакаво, некогаш ладно. И се случува млакаво да дува странично а од доле кај нозете скрос ладно. Дефинитивно има некоја мака со парното ама немам време да се замарам да ја отварам. Многу работа било за размонтирање.
Понатам ќе ја отварам (кога ќе затопли па нема ни да ми треба после)  ::)

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6373
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7027 на: 25 Јануари 2019, 08:24:29 am »
Ајде малку ум, турбината на мојата кола во потписот, почна да мрси и капи поинтензивно на катализаторот. Ја пратев некоја година, и тој дел отсекогаш беше така замастен ама сега стана посериозен дефектот.

Ја однесов во Рено сервисот во битола и ги заменија гумичките на доводот и одводот на масло од неа, и чоекот ми рече имала и мала луфта на осовината, препоставувам го отворија цревото од усисот пошто кај издувот не беше гибана. И баш тука тој дел е замастен заедно со цревото наназад едно 10-тина см. (слики)

Колата не ми троши масло, и не чади назад, ништо не лупа, не свири од тубината, тера како што си тераше претходно, меѓутоа не треба да влегува масло во комората каде што се компресира воздухот, па да не ми направи некој ден „runaway“.



Од битола до ужице да ја пуштам некако ми иди тормозење многу, па ако има спремни работилници за репарирање во скопје, кажете можно е таму да се пушти,
или да си одам до грција и си купам нова. Можеби овие новите се репарирани ама барем ја купувам и утре ја ставам на кола. Доверливи се овие марки како BTS Turbo, Meat & Doria, Nissens, Turbo rail, пошто Махле се од 600€ нагоре?

Повеќе од 250€ не ми се даваат, а половна не иди во предвид, што да се прави а да не се згреши?


Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6445
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7028 на: 25 Јануари 2019, 08:28:40 am »
Јас на меганот 1.9 дци имав ист ваков дефект се додека еден ден едноставно уз возење осовината на турбото буквално пукна, немаше  „runaway“. Претходно ниту свиреше турбото све беше тип топ. Репарирај си ја во ужице и готово.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6677
  • Бенве сие бенве
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7029 на: 25 Јануари 2019, 08:36:33 am »
Види да не има изгорено некој дихтунг па да мрси од таму. Ако има луфта на осовината ќе зариба за кратко време, може да ти скрши перка и да ја шмукне усисот па да направи голема беља. Луфтата се дијагностицира со рака некој со осер може да ја сети. Ако ја има праќај ја на репарација у прв момент кога ќе имаш прилика.

Еве едно поучно видео за турбините

https://www.facebook.com/214249155344524/posts/1478487538920673/

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk


Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11735
  • Архитект
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7030 на: 25 Јануари 2019, 13:09:05 pm »
Јас колку шо знам, на ваква турбина треба да има мала луфта на осовината.
Заради тоа што таму течи масло за ладење на осовината.
Така да кога ќе протечи масло, таа луфта ја нема.

Ама некој тоа го знае прецизно да го измери. Не со рака сигурно.
Нормално ако има мака турбината првен ќе ги има тие симптоми. Чад, звук, масло итн....

Масло можи да капи од некој дихтунг. Провери убаво цревата и гумиците околу турбината.

Отсутен Mihail

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 187
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7031 на: 25 Јануари 2019, 13:38:34 pm »
Дали знае некој во Скопје-во кој ги сервисира или менува конекторите на оние црева со брзи спојки што се користат во системот за довод на гориво познати како Dorman.
конкретно за вакви спојки :

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

фала унапред о.О

@Mihail дали најде нешто/некој кај нас за спојкиве?



@Simo - Carrier159, ne za zal, samo online alat/kitovi za promena nad 150$ ... ako uspees nesto da najdes spodeli ...

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7032 на: 25 Јануари 2019, 13:39:32 pm »
ova eho  ;D ;D ;D

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6373
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7033 на: 25 Јануари 2019, 13:56:43 pm »
Многу е тешко да се види турбината одгоре, со слики и видеа со мобилниот некако успевам колку толку да видам.
Од страната на издувот е сува/ рѓосана, на портовите за маслото во рено му ставија нови гумици, па сега кај усисот да ја исчистам колку можам поубаво и катализаторот, па да видиме дали ќе мрси и капи на него. Ќе ја возам до наредниот викенд нормално.

Овие „новите“ турбини биле со замена на старата, всушност и тие репарирани. Најмалку тормозење ако треба да се репарира ми иди во мк.
Чекам цени по мејл од автотурбини.мк и турбо тех струмица.

Отсутен Johnny625

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 195
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7034 на: 25 Јануари 2019, 16:21:19 pm »
Друже може од иберлауфот (кој е приклучен на усисот од турбото) да оди по малку масло и маслена пареа до турбото. Од ова мрси на турбото кај голем број постари дизели. Лек за ова (привремен за жал) е перење на сите црева и вентили асоцирани со иберлафуот со бензин и нивно чистење.

Мала луфта на турбото (лево десно) не е страшно.  Аксијална (навнатре-нанадвор) луфта е лош знак и обично значи дека турбото е при крај.
« Последно менување: 25 Јануари 2019, 16:26:34 pm Johnny625 »