Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1755877 пати)

Отсутен changetheoil savethecar

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 996
  • Best Motors Worldwide
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6570 на: 02 Октомври 2018, 17:02:15 pm »
Батали градациjaта како таква која е разликата, све е во адитивите. Сите 504/507 масла се лонглајф и како такви нудат многу добра заштита на долг рок, мало абење и што е најважно многу мало ниво на пепел што директно произведува поголеми проблеми за дизели поради дпф и егр.

Тука на форумов има една голема заблуда дека демек со погусто масло го штитиш моторот а уствари само зголемуваш потрошувачка, моторот произведува поголема количина на пепел и со самото тоа повеќе шанса за гареж и проблеми со егр.

Инаку стариот 505.01 стандард важеше само за ПД моторти и промена на максимум 15.000 поради начинот на кој што дизните и брегастата работат нели под огромен притисок и маслото мора да биде со највисоките стандарди, но дури и лонг-лајф неможе да издржи таков притисок над 15.000км. 504 и 507 е понов стандард и го преполовува 505.01 така да фурај што и да најдеш дали било кастрол, мотул, елф, ликви моли итн освен нели како што кажав мотул х-клеан 5-40
мора и јас малку да се уклучам :)

„Батали градациjaта како таква која е разликата, све е во адитивите“
-Покрај адитивите поголема улога за квалитетот и издржливоста на малсото е базното масло од што е создадено, дали синтетичко, минерално, естер пао итн... само добра комбинација од овие компоненти дава краен квалитетен производ моторно масло.

„Тука на форумов има една голема заблуда дека демек со погусто масло го штитиш моторот а уствари само зголемуваш потрошувачка, моторот произведува поголема количина на пепел и со самото тоа повеќе шанса за гареж и проблеми со егр“
-погусто масло произведено од исти базни масла и со ист модерен пакет на адитиви подобро го штити моторот него поретко масло на високи температури и на високи обртаи. Скоро сите рејсинг масла имаат градации 0в40 5в50, 10в60, 10в40 а Мотул има специјално ЛеМан масло које е 20в60 ’300V LE MANS 20W60“ што се користи во трката ле Ман 24ч.. Значи да запомнеме, високи температури во моторот подобра заштита со погусто масло. Во пракса тоа би значело ако ја цедиш колата на автопат до 4-5к обртаи да, 5в40 има повеќе резерви. Тоа со потрошувачката е точно, погусто повеќе троши.

-Моторот не произведува пепел, пепелот на кој ти мислиш што е во маслото се создава при согорување на маслото кога не може да ги издржи јаките температури, тогаш таа пепел оди директно во дпф филтерот и не може да се испразни со регенерирање, затоа поквалитетни масло со јаки адитиви и базни масла имаат пониска NoAck вредност која се наведува во %.  Врвните масла имаат вредност до макс. 7% од 7% до10% е веќе одлично од 10-12% стандард АЦЕА Ц3. Мобил1 есп формула 5в30 има ноак вредност од одприлика 6%. Покрај ноакот битен фактор е и вредноста HtHs (High temperature High Shear), хтхс според мене треба да биде мин.3,5 или повисок.

Гареж и проблеми со агр настануваат од издувните гасови кои се враќаат повратно во моторот до 2,5к обртаи, обично во градска вожња, затоа се препорачува дизели барем еднаш месечно да се вадат на автопат над 3к обртаии да се издуваат.

Било како било 5в30 со 504/507 адитивен пакет е за нормлано возење идеална градација и за во град и на отворено.

5в40 само ако навистина е потребно.

исто мора да се напомене дека при согорувањето на честитките во дпф филтерот, се вбризгува дизел да се зголеми температурата и убрза регенерациајта и на тој начи се разредува маслото. затоа мора и тоа да се има во предвид дека колку повеќе се вози колата во град толку повеќе трпи маслото и се разградува побрзо. дизелот потешко испарува од бензинот.

да скратам, 5в40 масло не создава поголем гареж и пепел од 5в30 масло, напротив можно е и да создава помлаку. дпф филтерот се полни од сулфатната пепел и фосфорот во маслото. спецификациајта ацеа ц3 или 504/507 наложува макс 0,8% сулфатен пепел во адитивите. Затоа сите масла го користат терминот Low SaPs ili MidSapS Sa-Sulfatash Ps-Phosphor. Колку повеќе маслото согорува толку повеќе пепел оди во дпф филтерот.
Така да погусто масло со 5в40 кое има ист пакет на адитиви и базни масла е ермички постабилно и поотпорно на согорување.
ДПФ филтерот ги собира штетните честички од дизелот и ги согорува. тоа пред се се спојки од јаглероводороди.



---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20061
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6571 на: 02 Октомври 2018, 17:26:41 pm »
Со 5-30 ќе намали потрошувачка, тоа ми е зборот. Заблудата е дека со поретко масло си го абел моторот. Драпај си мадиња се вика тоа.

Мислам дека пд моторите се нај сензитивни по користење на масло со потребна спецификација, така да нема заебанции со тој мотор. Кога уствари ќе замислиш под кој притисок работи брегастата каде што главна задача и се вентилите нагоре надоле + кај овој мотор го контролира функционирањето на дизните. Самиот простор е многу помал за разлика од комон реил дизел и поради тоа притисокот е огромен и барањата за врвно масло се големи за да може да го издржи тој притисок. Со обично 5-40 или 10-40 масло само предизвикуваш беља.

Ќе пишам што ќе испадне со потрошувачката ако има некоја разлика, мене највеќе ме нервира што моторот некако гласен ми е моментално за разлика од пред 20000км. Едниот сервис беше со 10-40, а моментално возам 5-40 некое Тотал беше. Не е ни битно, фала и ќе го направам со 5-30 сега за околу 1 месец мислам дека ќе ми е време за малиот сервис.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6380
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6572 на: 02 Октомври 2018, 20:09:02 pm »
Батали градациjaта како таква која е разликата, све е во адитивите. Сите 504/507 масла се лонглајф и како такви нудат многу добра заштита на долг рок, мало абење и што е најважно многу мало ниво на пепел што директно произведува поголеми проблеми за дизели поради дпф и егр.

Тука на форумов има една голема заблуда дека демек со погусто масло го штитиш моторот а уствари само зголемуваш потрошувачка, моторот произведува поголема количина на пепел и со самото тоа повеќе шанса за гареж и проблеми со егр.

Инаку стариот 505.01 стандард важеше само за ПД моторти и промена на максимум 15.000 поради начинот на кој што дизните и брегастата работат нели под огромен притисок и маслото мора да биде со највисоките стандарди, но дури и лонг-лајф неможе да издржи таков притисок над 15.000км. 504 и 507 е понов стандард и го преполовува 505.01 така да фурај што и да најдеш дали било кастрол, мотул, елф, ликви моли итн освен нели како што кажав мотул х-клеан 5-40


да скратам, 5в40 масло не создава поголем гареж и пепел од 5в30 масло, напротив можно е и да создава помлаку. дпф филтерот се полни од сулфатната пепел и фосфорот во маслото. спецификациајта ацеа ц3 или 504/507 наложува макс 0,8% сулфатен пепел во адитивите. Затоа сите масла го користат терминот Low SaPs ili MidSapS Sa-Sulfatash Ps-Phosphor. Колку повеќе маслото согорува толку повеќе пепел оди во дпф филтерот.
Така да погусто масло со 5в40 кое има ист пакет на адитиви и базни масла е ермички постабилно и поотпорно на согорување.
ДПФ филтерот ги собира штетните честички од дизелот и ги согорува. тоа пред се се спојки од јаглероводороди.


Еве и јас да скратам уште повеќе. Ако спецификација 504/507 или некоја слична наложува 0.8% пепел следствено на тоа можеме да констатираме дека 99% од тие масла се 5-30 или 0-30. Така да 5-40 масло има мотул извадено мид сапс ми се чини и можеби уште некој да ги наброиш на прсти, или во превод 5-40 масло во модерни турбо бензинци или дизели е скоро надвор од употреба.

Значи, уште попросто. Од кога веќе расчистивме дека 5-40 масла се обично фул сапс и ретко мид сапс и доколку исто такво масло се користи во модерен еуро 6 дизел да речеме, шансата за дпф регенерација или егр заебување е многу пати поголема за разлика од она што производителот го налага е тоа е лоу сапс односно 5-30, 0-30 или сега по ново имаме и 0-20.

Рејсинг масла немаат допирна точка со тоа како едно возило се вози 100к, 200к или па и повеќе. Нема место во дискусијава да споредуваме какви масла се користат во леманс или ф1.

И конечно, погусто масло штитело да ама тоа неможе да се земе во ниту еден случај како репер поради тоа што на сметка на таа густина возиш масло со пепел далеку од дозволеното за тој и тој мотор што автоматски придонесува всушност за контра ефект а тоа е абење на моторот.

Е сега ако збориме за 1.9 тди со бош пумпа и слични такви генерациски мотори или па атмо бензинци тогаш бутај 5-40 и 10-40.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10127
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6573 на: 02 Октомври 2018, 20:21:28 pm »
Колку што сум читал, гориво во маслото може да се слие ако се прекинува процесот на активна регенерација, односно се изгаси моторот.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6383
  • Бенве сие бенве
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6574 на: 02 Октомври 2018, 20:54:49 pm »
Кај камионите и од шољици на вентили може да оди нафта у уљето, имав едно ивеко пред години и среде Германија така ме еба, се запали уљето у кратерот,  го оставив за делови, зијан колку стан у провинција :)

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk


Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20061
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6575 на: 02 Октомври 2018, 21:01:29 pm »
Уште едно прашање, да турам некој адитив во маслото пред да го направам сервисот?

Отсутен changetheoil savethecar

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 996
  • Best Motors Worldwide
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6576 на: 02 Октомври 2018, 23:07:37 pm »
Батали градациjaта како таква која е разликата, све е во адитивите. Сите 504/507 масла се лонглајф и како такви нудат многу добра заштита на долг рок, мало абење и што е најважно многу мало ниво на пепел што директно произведува поголеми проблеми за дизели поради дпф и егр.

Тука на форумов има една голема заблуда дека демек со погусто масло го штитиш моторот а уствари само зголемуваш потрошувачка, моторот произведува поголема количина на пепел и со самото тоа повеќе шанса за гареж и проблеми со егр.

Инаку стариот 505.01 стандард важеше само за ПД моторти и промена на максимум 15.000 поради начинот на кој што дизните и брегастата работат нели под огромен притисок и маслото мора да биде со највисоките стандарди, но дури и лонг-лајф неможе да издржи таков притисок над 15.000км. 504 и 507 е понов стандард и го преполовува 505.01 така да фурај што и да најдеш дали било кастрол, мотул, елф, ликви моли итн освен нели како што кажав мотул х-клеан 5-40


да скратам, 5в40 масло не создава поголем гареж и пепел од 5в30 масло, напротив можно е и да создава помлаку. дпф филтерот се полни од сулфатната пепел и фосфорот во маслото. спецификациајта ацеа ц3 или 504/507 наложува макс 0,8% сулфатен пепел во адитивите. Затоа сите масла го користат терминот Low SaPs ili MidSapS Sa-Sulfatash Ps-Phosphor. Колку повеќе маслото согорува толку повеќе пепел оди во дпф филтерот.
Така да погусто масло со 5в40 кое има ист пакет на адитиви и базни масла е ермички постабилно и поотпорно на согорување.
ДПФ филтерот ги собира штетните честички од дизелот и ги согорува. тоа пред се се спојки од јаглероводороди.


Еве и јас да скратам уште повеќе. Ако спецификација 504/507 или некоја слична наложува 0.8% пепел следствено на тоа можеме да констатираме дека 99% од тие масла се 5-30 или 0-30. Така да 5-40 масло има мотул извадено мид сапс ми се чини и можеби уште некој да ги наброиш на прсти, или во превод 5-40 масло во модерни турбо бензинци или дизели е скоро надвор од употреба.

Значи, уште попросто. Од кога веќе расчистивме дека 5-40 масла се обично фул сапс и ретко мид сапс и доколку исто такво масло се користи во модерен еуро 6 дизел да речеме, шансата за дпф регенерација или егр заебување е многу пати поголема за разлика од она што производителот го налага е тоа е лоу сапс односно 5-30, 0-30 или сега по ново имаме и 0-20.

Рејсинг масла немаат допирна точка со тоа како едно возило се вози 100к, 200к или па и повеќе. Нема место во дискусијава да споредуваме какви масла се користат во леманс или ф1.

И конечно, погусто масло штитело да ама тоа неможе да се земе во ниту еден случај како репер поради тоа што на сметка на таа густина возиш масло со пепел далеку од дозволеното за тој и тој мотор што автоматски придонесува всушност за контра ефект а тоа е абење на моторот.

Е сега ако збориме за 1.9 тди со бош пумпа и слични такви генерациски мотори или па атмо бензинци тогаш бутај 5-40 и 10-40.
504/507 e nadgradena ACEA C3ka, taka da 504/507 go oznaccuva paketot na aditivi plus minimalniot standard sto go nalozuva acea c3 za dizeli so dpf. vw se odlucil na 5w30 po default i po taa specifikacija ne se proizveduva druga gradacija osven 0w30.
No, pokraj 504/507 ti imas drugi specifikacii na pr MB i od BMW koi i te kako imaat 5w40 i se so 0,8%Sa i se acea c3.
vo toj slucaj bi imal 5w30 i 5w40 i 0w40
od site tie ponudeni alternativi pogustoto maslo povekje ke go stiti motorot.

ako zboruvame samo za aditivite togas da 504/507 gi ima najdobrite i toa strogo od Mobil1.

isto e i so pepelta i vo 5w30 i vo 5w40 ima isto pepel ako se po c3 toa e 0,8%, pepel nastanuva koga masloto gori a masloto gori an visoki temperaturi, pogusto maslo izdrzzuva povisoki tempreaturi i potesko isprauva.
toa bese celata poenta.
tuka isto ne si vo pravo:
"Значи, уште попросто. Од кога веќе расчистивме дека 5-40 масла се обично фул сапс и ретко мид сапс и доколку исто такво масло се користи во модерен еуро 6 дизел да речеме, шансата за дпф регенерација или егр заебување е многу пати поголема за разлика од она што производителот го налага е тоа е лоу сапс односно 5-30, 0-30 или сега по ново имаме и 0-20. "
kako sto objasnav pogore, sulfatash e vo samite aditivi i e korisen, gradacijata 5w40 ili 5w30 ne zavisi od aditivite nego pretezzno od baznite masla, tipicen primer e MB kade sto imas ACEA C3 masla so 0w40, 5w30 i 5w40 sto znaci tie masla imaat isto tolku Sulfatash kako i 507 5w30 no imaat drug aditiven paket.
kaj vw toa poinaku imas samo 5w30 i toa, koga bi imalo 5w40 rizikot za pepel bi bil ist duri mislam deka so 5w40 bibil popovolen.
---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4966
  • The Spartan General
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6577 на: 03 Октомври 2018, 08:15:08 am »
Mobil 1 0w-40 според спецификации е едно од подобрите масла како баланс помеѓу ниски температури во зима и лето. Кај мене уште од првиот ден такво е ставано на мерцедесот, и последниот пат пак му купив такво.
https://www.mobil.com/English-GB/Passenger-Vehicle-Lube/pds/GLXXMobil-1-ESP-0W40


На фокусот, Castrol Magnatec 5w-20. Во шише кљумка како вода.  ;D ;D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6380
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6578 на: 03 Октомври 2018, 08:54:48 am »
Пази со фордот, ретко масло моја препорака во лето никако возење :D

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4966
  • The Spartan General
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6579 на: 03 Октомври 2018, 08:56:26 am »
Пази со фордот, ретко масло моја препорака во лето никако возење :D
Само гаааас и само дрско. Ако сака целото нека го извади низ ауспух. Ќе му дотурам и тоа е тоа.  ;D ;D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен BrziGonzalez

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6580 на: 07 Октомври 2018, 20:01:09 pm »
Не знам дали ќе ја погодам темава ама ај да си прашам. Дали познавате некој мајстор или некој од тука што има дарба ( читај живци ) за опшивање на волан со кожа? Си порачав од интернет футрола за воланот ( целосна, не од тие грдите ) и пробав сам ама ја немам живец за ваква работа.. Еве за што се работи:

Ако има или познавате некој што може работи убаво домаќински, да ми ја заврши оваа работа во Велес или блиска околина (Штип, Куманово, Скопје) би било топ. Ќе си платам колку треба.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6383
  • Бенве сие бенве
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6581 на: 07 Октомври 2018, 20:02:57 pm »
Брз, овој добро работи според слики

https://www.facebook.com/kozarskarabotilnica.markokompani

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43407
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6582 на: 07 Октомври 2018, 20:28:49 pm »
Прати го воланчето кај @Deno ќе ти го напраи „цицка“. Не ти требаат кожни ку*тончиња и остала срања..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20061
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6583 на: 07 Октомври 2018, 20:30:35 pm »
Од каде е дено и како е со цени? Исто така каде да се среди излитен волан крем боја?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43407
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #6584 на: 07 Октомври 2018, 20:37:40 pm »
имаш две опции, претапацирање, ако е многу уништен, и префарбување ако е само излижан.
@Deno е од Струмица, со сопствени очи се имам уверено во квалитетот на неговата работа. И он е за претапацирање.
За префарбување, оние типците од Охрид мислам беа, што му го средија 944 на членот @andrej_111 овие мислам дека се: Leather Repair

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.