Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1956407 пати)

Отсутен vandex

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 480
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8805 на: 18 Август 2020, 13:03:15 pm »
@dbl.dzo климата не е воопшто уклучена и мислам дека нема да сака да ја уклучи се додека не ја исчистиме и ниту греење е пуштено. Не планирав толку долго да се задржам во Македонија, требаше порано да одам и требаше да сменам до сега летни гуми.

Чуден звук не може да примети, освен што вели дека моторот многу е бучен.
Тој е 1.9 dCi. Нормално дека е бучен кога е дизел од 2007 година. Туранот што го возеше вели исто дизел ама потивок бил. Нормално потивок кога има понов мотор, понова генерација и колите се потивки.

Да, колата не се вози многу. Еднаш-два пати неделно. Едно возење е 10km, ако е двапати 20km. Од март месец уште го користи истото гориво и она се прашува дали е расипан мерачот за гориво?  ;D Во месецот можеби поминува околу 100km груба проценка.

Отсутен Sasko80

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 21
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8806 на: 19 Август 2020, 08:43:59 am »
Ајде јас пак да си прашам додека дојдам на ред кај мајсторот.
Со колата погодив во дупка на асвалтот со левата предна гума , покрај тоа што гумата ја упропастив (се поду странично) почна да ми влече воланот на левата страна , светна check ESP и воланот има некое глупо чувство на упраување.
Доколку има некој на кој што му се познати овие работи да ми каже што ми следува , во мисла ми е , а кај мајсторот сум дури во петок.
Поздрав.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4999
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8807 на: 19 Август 2020, 08:55:12 am »
Претпоставка има избегано од калибрација сензорот за агол за завртеност на волан кога си акнал во дупката. Каде се наоѓа и дали може да се рекалибрира не би знаел.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8808 на: 19 Август 2020, 09:26:06 am »
Ја мислам дека подвозјето си добило по пи*ка , бандаш искривен, виљушки, спони, јабучици, све таму да се провери убаво :(

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vladimir_1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1078
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8809 на: 20 Август 2020, 10:52:22 am »
Кога полагав градска едно од паѓањата беше поради тоа што не сакаше да влезе во 1ва брзина, кога конечно влезе и тргнав веќе беше црвено. Симнав поглед во шалтерот демек ќе видам зошто не влегува ;D
Требало само да отпуштам кумплунг и повторно да стиснам, школа се плаќа :)
Автошколата беше 101 кумплунг со сајла.
Со секоја кола знае да се случува.
Со Југото во 1ва и 2ра ме зезаше , сменив сихрони и се реши.

Ова ме потсети кога се учев на 128ката од татко ми и секогаш имашe проблем со влегување во 1ва брзина. Понекогаш помагаше и тоа отпуштање и повторно стискање на кумплунгот, ама најдобар лек беше ставање во 2ра и во линија да ја турнеш само направо кон 1ва  ;D Works 9/10 times.



Сега кога ќе треба да ја возам истата низ Прилеп, на почеток ми треба 2-3 минутки да ја навикнам педалата. Алфата ми има многу тежок кумплунг (се уште не знам зошто) и кога ќе сменам во Заставиниот болид мислам дека низ подот ќе излезам од што стискам силно  ;D
И кај мене на афата е тврд кумплуго и ретко сум сретнал некоја со мек (нормален), и да смениш нов сет по време пак ке стани тврд( од муабети како шо кажват) то е пошто кога ке притисниш кумплуг потисната влечи а не турка како кај другите коли. Не знам колку е вистина и дали е така како шо зборат :)

Отсутен dbl.dzo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1831
  • Alfa Romeo 147 1.9 JTD
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8810 на: 20 Август 2020, 10:56:37 am »
@vladimir_1 баш имам пробувано и со прва и со рикверц да тргнам без воопшто да додавам гас, се си работи најокеј. А и самиот кумплунг доста ниско „фаќа“, само самата педала е доста тешка. Сметам дека има може да се вози уште некое време.

пак ке стани тврд( од муабети како шо кажват) то е пошто кога ке притисниш кумплуг потисната влечи а не турка како кај другите коли. Не знам колку е вистина и дали е така како шо зборат :)

Можат и други да потврдат за ова, далеку сум од експерт и баш ме интересира околу ова.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8811 на: 20 Август 2020, 14:29:12 pm »
Јас сменав кај мене нова ламела, потисна лагер и замаец.
Омекна педалата, ама не како шо ми е на Лансер от.

Сум читал по форуми дека со промена на master i slave цилиндар ќе омекни. Ама не сум ги сменал до сега.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8812 на: 21 Август 2020, 23:05:54 pm »
A glicerin menjate?

Отсутен DMirceski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 200
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8813 на: 22 Август 2020, 13:03:18 pm »
блокирана задна врата на сеат промашува централно не одклучува лек?
Good Year

Отсутен Sasko80

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 21
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8814 на: 22 Август 2020, 19:41:49 pm »
Ајде јас пак да си прашам додека дојдам на ред кај мајсторот.
Со колата погодив во дупка на асвалтот со левата предна гума , покрај тоа што гумата ја упропастив (се поду странично) почна да ми влече воланот на левата страна , светна check ESP и воланот има некое глупо чувство на упраување.
Доколку има некој на кој што му се познати овие работи да ми каже што ми следува , во мисла ми е , а кај мајсторот сум дури во петок.
Поздрав.
Да си кажам што испадна  :(
Сменив рамо десно заедно со јабучица и чаури , комплет оди кај реното , бандашот за некоја среќа не беше пукнат , порачав две гуми летни 215/50 R17на Сава од по 4300 ден. парче толку ми е силата во моментот , ESP сеуште свети , дијагностиката покажа дека е сензоророт за агол на воланот , ми кажаа дека постои можност со ласерско центрирање на гумите на технички она кога го блокираат воланот и вршат штелување преку кратката спона , значи после тоа можно е ESP известувањето да се изгуби , ако не повторно на дијагностика па ќе видеме што ќе биде.
Прво да ми стигнат гумите па после на технички , да не точниме агол со оваа подуената :)
Поздрав

Отсутен dbl.dzo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1831
  • Alfa Romeo 147 1.9 JTD
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8815 на: 22 Август 2020, 19:49:27 pm »
Машала, една дупка кошта 200 евриќи, грубо земено. Бандажот секако нека го проверат, нека не те чуди ако додадат уште тегчиња за да го избалансираат.

Уз муабет со Жаре, уште пред пар години, баш ми спомна - „и карбонски рамена да ти наместам, на такви дупки низ Скопје што било ќе се искрши.“

Со среќа нека е, ќе ги прежалиш парите, само нека се оправи. Апдејтирај кога ќе можеш.

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5857
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8816 на: 22 Август 2020, 23:20:46 pm »
Алфа 147 1.9јтд од 2001 година тропа кај радалицата,онака шо можни проблеми би имала и дали се исплати да се поправа или друг мотор?

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk


Отсутен dbl.dzo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1831
  • Alfa Romeo 147 1.9 JTD
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8817 на: 23 Август 2020, 13:07:17 pm »
@riki_staff Многу широк поим e *кај радилицата*, може да биде шајбната на радилицата, многу страдаат Алфите од тој проблем што се пред фејслифт (вклучувајќи ја и мојата). И сосема нова да ја земеш 5000 ден ќе има луфта. Зошто е таков проблемот не знам, репарирани ги продаваат за 2500.

Може да биде од другата страна на радилицата, да вибрира замаецот на влезната осовина со трансмисијата, па да се пренесуваат вибрациите. Али тука би се јавил проблем и со самиот менувач нели.

И се разбира, може да биде и самата радилица. Вака на слепо се дијагностицира. Првиот случај е од искуство, а другото е нагаѓање.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7057
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8818 на: 23 Август 2020, 18:07:23 pm »
Кај мене (2001 год п-во) кога откажа шајбната на радилица беше звук како да штрака, мослам дека се губеше кога ќе се додадеше гас, само во лер како да го имаше. Одамна беше, не се сеќавам ни јас за најсигурно

Процедура за промена е брза, така да би требало мајсторот веднаш да воочи.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7833
  • Плинаш!!!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8819 на: 25 Август 2020, 15:47:43 pm »
Прашање до поискусните!

Прееска пуштам клима во кола и климата не работи односно не се пали компресорот, а до пред некој ден супер си ладеше. Се слуша дека релето штрака ама компресорот не се пали. Па вака лаички до што може да биде?


И да ми препорачате некој климаџија?

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk