Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1955254 пати)

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5558
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8445 на: 19 Мај 2020, 21:56:21 pm »
Јас не менав водна на голем сервис, немам километри ама имам  години нацепано,  на 58ккм го правев,  на препорака од сервис ми рекоја да не гибаме за џабе фабрички дел на толку малце километри
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8446 на: 19 Мај 2020, 22:16:20 pm »
"Имам" (на татко ми) 43 годишна кола со 3 или 4 пати свртен километражник, сменета е само еднаш водната пумпа, откако е приметено дека протекла.

Ја возев неколку месеци откако пребрзо ;D го продадов Меганот и ја чекав да ми стигне i30ката.
Кочницата тапа, стискај на папуча ко луд, чувство како без серво да е. Прво мислев дека е поради премин од релативно понова кола во олдтајмер ;D
Ја однесов кај Мирко да ги провери кочниците, ме праша кога е сменет глицеринот...
Со новиот глицерин драстично се подобри кочењето.

Дисковите се фабрички, имаат уште пола милиметар до критичниот минимум ;D
Не се вози многу последните 10тина години.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5558
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8447 на: 19 Мај 2020, 22:33:08 pm »
Уствари ај и јас да прашам нешто веќе ко сум  тука, колата оваа година  ептен малце ја возев, 95% на отворено имав на располагање други возила , претходен сервис беше голем, до сега имам  само 5000ккм поминато,  незнам дали воопшто да правам  сервис за толку километри, а морам гуми да земам нови се  шлепам со зимските со страв,  летните исто  се готови и со години и со шара, факен корона муабетот.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8448 на: 19 Мај 2020, 22:36:11 pm »
mi treba preporaka za dobar servis za opel za dijagnostika i servis /popravka normalno

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43720
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8449 на: 19 Мај 2020, 22:37:35 pm »
Уствари ај и јас да прашам нешто веќе ко сум  тука, колата оваа година  ептен малце ја возев, 95% на отворено имав на располагање други возила , претходен сервис беше голем, до сега имам  само 5000ккм поминато,  незнам дали воопшто да правам  сервис за толку километри, а морам гуми да земам нови се  шлепам со зимските со страв,  летните исто  се готови и со години и со шара, факен корона муабетот.
Ако сервисното упатство препорачува сервис на 2 години, зошто да не. Поновиве коли се најчесто на 2 години сервисен интервал или на голем број километри, whatever comes first.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5558
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8450 на: 19 Мај 2020, 22:47:51 pm »
@Simo - Carrier159 На сервисна ми пиши нареден сервис по 10ккм а поминав пола од тоа, уствари мислата ми е со маслава и стоењето ваљда не ги губат својствата на година дена, един минус е дека се вози на плин ама не е силуван моторот на високи обртаи.
Edit: Со издуви повремено на бензин.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5856
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8451 на: 19 Мај 2020, 22:51:01 pm »
Терај и ич не мисли.

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43720
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8452 на: 19 Мај 2020, 23:20:45 pm »
Модерниве синтетички масла немаат гајле од 2 години у мотор, доколку поминуваш малку километри. Терај, и ич не му ја мисли. Тоа е принципот што го терам на Nissan-от на моите, 2 години сервис, километри едвај по 5-6 илјади поминува, не сум ни проверил во „учебникот“.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8453 на: 19 Мај 2020, 23:57:05 pm »
Некој ќе рамни/менува дискови на секое менување плочки, но глицерин нема да смени.
Некој ќе се утепа од бирање брендови на плочки и ќе се чуди зошто некако не му кочи, но глицерин нема да смени.

Некој ќе менува водна пумпа на секој голем сервис, но антифриз нема да смени.

Од искуство зборам дека со промена на 10 години стар глицерин, без да чепкаш друго на кочниците, веднаш ќе осетиш подобрување на чувството на папуча.

На половните коли, по купувањето веднаш менував антифриз и се фаќаше уште еднаш во моја сопственост кога ќе паднеше на околу -20
Наводно се менувал и поради други негативни својства за кои не би знаел да кажам дали е точно или не.

Меганот на 60.000 сменив антифриз и водна пумпа, на 120.000 антифризот беше на -22.
i10kata 2011та, есенва антифризот беше на -26.

Знам, далеку од мрзнење во македонски услови ;D
Uste ova ne sum go procital,deka so menuvanje glicerin dobivas dobra kocnica iako plockite i fiskovite ti se corba.
I rest my case...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8454 на: 20 Мај 2020, 00:34:45 am »
И мене ми е поминат рокот за сервис, а километрите не се исполнети. Ваљда нема да е проблем уште 1/2 месеци да седи. 5 месеци се поминати од рокот за сервис.

Отсутен Ученик

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 525
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8455 на: 20 Мај 2020, 00:38:56 am »
Момци, дали некој, некаде, некако слушнал или видел производи од Politecnica80 во државава ? Според нивниот сајт, италијанса компанија која претежно произведува подигачи за прозори, но не најдов дали има претставништво овде во Македонија.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8456 на: 20 Мај 2020, 00:53:22 am »
Некој ќе рамни/менува дискови на секое менување плочки, но глицерин нема да смени.
Некој ќе се утепа од бирање брендови на плочки и ќе се чуди зошто некако не му кочи, но глицерин нема да смени.

Некој ќе менува водна пумпа на секој голем сервис, но антифриз нема да смени.

Од искуство зборам дека со промена на 10 години стар глицерин, без да чепкаш друго на кочниците, веднаш ќе осетиш подобрување на чувството на папуча.

На половните коли, по купувањето веднаш менував антифриз и се фаќаше уште еднаш во моја сопственост кога ќе паднеше на околу -20
Наводно се менувал и поради други негативни својства за кои не би знаел да кажам дали е точно или не.

Меганот на 60.000 сменив антифриз и водна пумпа, на 120.000 антифризот беше на -22.
i10kata 2011та, есенва антифризот беше на -26.

Знам, далеку од мрзнење во македонски услови ;D
Uste ova ne sum go procital,deka so menuvanje glicerin dobivas dobra kocnica iako plockite i fiskovite ti se corba.
I rest my case...
Читај убаво, или земи диоптер. Немој политички финти. Не е културно.

Никаде не пишав дека ако ти се ЧОРБА плочки и дискови ќе подобриш кочење со промена на глицерин.

За да ти биде појасно, си сменил пред една, две години плочки, глицеринот ти е стар 10 години и имаш одредена кочница, со промена на глицеринот добиваш сосема поинаква кочница.
Или, менуваш плочки и не си задоволен од кочницата, смени го и глицеринот пред да ги обвинуваш плочките дека биле неквалитетни. Постои добра шанса дека ќе ти се подобри кочницата. Ако не, тогаш навистина е до плочките.
Сево ова под услов да се добри дисковите.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8457 на: 20 Мај 2020, 08:27:56 am »
Vo smisol momalce stidkas poveke koci, kocnicata e pomeka i kumplugot isto taka

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8458 на: 20 Мај 2020, 09:02:32 am »
По слободна проценка, уље, филтри и раб. рака би требало да бидат поефтини од ребраст, пумпа и раб. рака.

Смени уље и филтри, парите што ќе ти останат зачувај ги и во најскоро време и ребрастиот да го смениш.

Сметај дека зимава има добри шанси и акумулаторот да рикне.

Па имаш и глицерин и антифриз.

Не е евтино да се поседува кола :)
Glicerin i antifriz dosega ne sum smenil na niedna kola ili kamion.Neznam so tolku go forsirate toa.Dosega ne sum imal nikakov problem,nitu jas nitu nekoj so go poznavam.

И не е којзнае каква инвестиција да смениш антифриз и глицерин, па ваков став да имаш.

Литро глицерин, саглам, е од 600-900 денари на 2 години.

3 литри антифриз и 2 литри дестилирана, нека е макс 1000-ка, на 5 години.

Во кафана, за цигари, за куротресии, двојно, па и тројно повеќе се лупа.

Јас ќе си ги менувам во редовни интервали. Не е некоја пара.

А и не би сакал да ми излезе проблем, па после да почнам редовно да менувам. Тоа би било глупо.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6445
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #8459 на: 20 Мај 2020, 11:25:19 am »
На 4 мислам беше глицеринот за менување, и додај 500ден плус за работна рака, пошто овде ни тркалата не си ги менувате сами, не па глицерин да испуштите.  ::)