Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2369487 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44594
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2340 на: 03 Јули 2016, 14:15:35 pm »
Садот пука најчесто поради лошо капаче, кое веќе не ја врши својата функција, па намесето на 1.5 или 2 бари или колку и да му е предвидената граница,  тоа држи повисок притисок.
Силикони и такви чуда не помагаат... не си го арчи времето. Дури ни лепење не очекувај да биде ефикасно. Само нов сад...
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Mk-nik

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 40
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2341 на: 03 Јули 2016, 15:36:02 pm »
Ако го извадам минусот од акумулаторот и пак го ставам, дали може да ми покаже некоја грешка?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2342 на: 03 Јули 2016, 15:39:29 pm »
Може да изгубиш евентуално радио па ќе ти треба код.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3970
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2343 на: 03 Јули 2016, 17:26:36 pm »
Има ли некој инсталирано на пц ауто дата да провери кај се наога свирката на рено клио мк2
фала
Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55153
  • Махер
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2344 на: 03 Јули 2016, 17:36:23 pm »
Ова?

Присутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3970
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2345 на: 03 Јули 2016, 17:42:53 pm »
Да да фала ти

Sent from my F5 using Tapatalk

Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2346 на: 04 Јули 2016, 01:39:47 am »
Ништо чудно, ја на 166-ката сменив експанзионен сад, зошто беше пукнат. Не разбирам што е прашањето? Ако е „дали може да се деси?“ - да може да се деси. Не мора да е црево пукнато.

симо... живти кариера... парнаџија сум, во детали знам како работи експанзионен сад... ова казанчето што го посочуваш не е ЕКСПАНЗИОНЕН сад... во детали исто така опишав како работи намалувањето и зголемувањето на нивото во казанчето. (не во оваа тема) капачето е сигурносен вентил во два правци. вишакот воздух го исфрла над (отпилика 1 бар) па кога се лади и собира течноста, низ истото капаче повторно влегува воздух... така работи казанчето и систем со испустен вентил на вишок притисок НИКАКО НЕ Е ЕКСПАНЗИЈА!! експанзија е комплетно затворен систем кој го компресира ЦЕЛОСНО вишокот на притисок... еве дури и армекс ти го кажува истото со други зборови:

Кaзaнчетo стoи пoлупрaзнo нaјчестo и врши улoгa нa ширење нa течнoстa вo негo преку пoпoлнувaње нa прaзнинaтa сo кревaње нa нивoтo. Ништo не се шири ниту се сoбирa.

експанзионен сад е нешто во што се компресира одредена материја (течна или гасовита, течната се компресира со гумена мембрана под притисо со гоас, најчесто азот но може и обичен воздух), која компресирана маса (воздух или вода) при разладување на системот повторно ке ја врати назад во циркулација...

што се однесува до ширењето на цревата, тие се компензациониот дел на притисокот но тоа волуменски е многу малку, бидејки збориме за не повеќе од 10 литри во било која кола. тоа што дени сега работи/одработува за некоја фабрика од италија која што прави црева кои пак не смеат да се мрднат, тогаш нека дени ми објасни дали кога е празно тоа црево може да го стисне со прсти и да му го намали внатрешниот промер? ако не може тоа, тогаш нема ни да се рашири цревото...

што се однесува до твоето знаење, не го деградирам, велам дека ти си голема ризница на информации и податоци, и секако тоа го ценам, само не се согласувам дека по прашање термини и правилна употреба на истите (помеѓу мене и тебе стално се глави за тоа), значи не се согласувам со тоа што повеќето од  твоето знаење (нај често повторувам за термини и околу автомобилизмот) се базира на податоци од интернет и лично искуство многу мало, да не речем напрсток од моето лично искуство. затоа колку и да постираш линкови од интернет, википедија, и тука ми даваш некакви си симултани преводи само за да убедиш некого (или мене) дека си во право, кај мене не ти проаѓа...

за конкретниот термин, експанзионен сад и неговото реаботење во разни услови, има цел учебник и се учи цела една школска година во отсек термика, и во сите моменти експанзиониот сад е поставен како уред од ЗАТВОРЕН систем.. тотално спротивно од казанчето на автомобилите.. а тоа што во “сиромашното“ англиско говорно подрачје, немаат доволно зборови па измислуваат-користат зборови кои се многу слични според уредите... тоа е нивни проблем,а на моторот.. а ти немој слепо да се фаќаш за ДИРЕКТЕН ПРЕВОД, пошто вака излегува безвезе. исто како со она дали е декла или главаа. последен аргумент ти беше дека германците ја викале dekl, па затоа 100% е декла, а не глава, иако во многу амерички клупови сум го чул терминот head of engine, па ниеднаш не го турив тоа како аргумент...

исто така ке сретнеш податок некаде (веројатно и би го постирал, ако не кажам сега) дека често и за автомобилите се збори дека системот за разладување на моторот е ЗАТВОРЕН СИСТЕМ. е сега, секој затворен систем има и сигурносен вентил, исто како кај секое парно, клима, солар, водовод, плински боци и системи итн итн, така и кај колата има.  ама кај сите други што ги набројав тој сигурносен вентил е поставен на инсталација, не и на експанзијата... а кај колите (и впрочем скоро сите машини на внатрешно согорување) тој сигурносен вентил е на казанчето, и поради тоа, тоа казанче не е експанзија. и тоа казанче, не се шири нити компресира било што повеќе одошто целата инсталација во моторот, со се хладњаци, црева, канали низ машината итн итн... и уште една разлика со сите претходни е дека сигурносните вентили на сите други системи се во еден правец испуштање, а кај овие на казанчињата, се во два правци... овој податок, од моето стручно гледиште, и не го прави системот баш ЗАТВОРЕН, ама ај, нема везе, бидејки ОТВОРЕНИОТ систем (го имаа порано многу возила, постари олдтајмери) подразбира немање точно на тоа казанче со тој вентил на капачето...

техничка документација? барај си сам, шо има ја да барам од тебе... впрочем, ти бараташ со линкови од интернет... тебе ти е школо интернетот, не мене.. мене праксата ми е, и како што нит ти нудам, нит ти барам линкови, заобиѓи ме со тие килави муабети, те молам... најди си сам, ако убаво се потрудиш, ке си најдеш се што ти трба за да си докажеш сам на себе за ова погоре што го пишав...
« Последно менување: 04 Јули 2016, 01:47:01 am onak »
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44594
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2347 на: 04 Јули 2016, 02:33:21 am »
Онак, не ме замарај те молам. Англиски јазик сиромашен со збороови.... Терај си го филмот, и олабави ме. Колите во последно време (барем последниве 30 години) работат со затворен систем на ладење. Линковите кои ги праќам се техничка документација, кои го потврдуваат она што го кажувам. Твоите прикаски со ништо не ги потврдуваш. Уште чекам за дебелото црево нешто да видам опипливо. Пробувам на интернет да најдам, ама никој не опишал експанзија во дебело црево, освен у медицина.


Само за твоје лепе очи:
Hela: https://www.hella.com/truck/assets/media/742_Engine_cooling_broschuere_NKW_TM14_HELLA_EN.pdf
Behr: http://www.behrhellaservice.com/behr-hella-service/assets/media/J00606_EC_Broschuere_Direktkunden_GB.pdf
MANN-Hymel: https://www.mann-hummel.com/fileadmin/user_upload/service/catalogues/pdf/MH_MCR_Brosch_EN_final_ANSICHT_Einzelseiten.pdf
Gates: http://www.gatesaustralia.com.au/~/media/files/gates-au/automotive/catalogues/cooling-system-troubleshooting-diagnosis-booklet-ausnz-april-2015.pdf

Можам уште илјадници релевантни референци да ти најдам. Може и да ти објаснам како функционира, ако сакаш, ама пошто глеам знаеш ептен, нема потреба да се мачам.
Ако Hela, Behr, Mann, Gates и милиони останати кажуваат дека е експанзионен резервоар, јас нив ќе им верувам. Тебе на лепе очи нема да ти верувам. А и нема да се расправам со тебе. Само остај ме на раат и терај си го филмот.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2348 на: 04 Јули 2016, 02:38:50 am »
абе ти мислиси што сакаш.. не те ни разубедувам.. само не го користи тој термин, грешен е... зашто таму нема експанзија на ништо...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44594
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2349 на: 04 Јули 2016, 02:46:51 am »
Не е грешен. И не си мислам јас. Мислат други, кор бизнис што им е тоа. Еве ти објаснување од Behr:

Цитат
The expansion tank
holds expanded coolant from the coolant circuit. The pressure is
relieved by a valve and thus the system pressure is kept at a set
value.

Еве ти од Hella:

Цитат
Expansion tank
The expansion tank is used to trap the
expanding coolant from the coolant circuit.


Да не ги цитирам другите. Називот и улогата на тој сад е баш како што е опишано во сите технички документации. Ти како сакаш.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2350 на: 04 Јули 2016, 02:53:46 am »
хахахаха... дури и ме насмеа.... ај симо, терај магарето. буквален превод... дај ти од тука да видам кај нас кој го вика експанзионен сад. стручни лица...


патем речено.. ни преводот не е баш правилно експанзионен сад, туку резервоар. ама ај, чим се фаќаш за буквален превод не ни битно понатака...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44594
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2351 на: 04 Јули 2016, 07:04:09 am »
Ич не ме занима како го викаат кај нас полуписмени мајсотри. 
Дали е сад или резервоар е прашање на превод, а ја не се фаќам за превод, туку за суштината. НА нашиве простори е прифатен називот експанзионен сад.
https://www.google.com/search?q=ekspanziona+posuda+antifriz&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-ab#q=ekspanziona+posuda+antifriza

Јас ќе си терам како што е правилно, а ти исправај криви дрини со полуписмени мајстори. Поздрав.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5186
  • The Spartan General
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2352 на: 04 Јули 2016, 09:13:53 am »
Coolant expansion tank буквално ќе му дојде резервоар за ширење на разладната течност. Значи ако се стопли течноста ќе се расшири во казанчето. А казанчето како такво, не се дува/собира.

 А цревата со жешка разладна течност, ако им набиеш две атмосфери притисок, ќе се надуваат малце, барем 1-2 милиметри во дијаметар. Ако им се пресмета волумен, ќе има некоја цифра од 200-300 милилитри (вака од око). 

Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7196
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2353 на: 04 Јули 2016, 10:36:13 am »
Клабери,

Земав Сонакс за дезинфекција на клима, пошо на влучена клима не мириса, додека на исклучена мириса о.О ...сеа дилемата ми е како е поарно, со стариот филтер за клима да работи Сонаксот, па после тазе нов или директ на новиот или или :) без филтер за клима па после нов?


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44594
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #2354 на: 04 Јули 2016, 10:44:35 am »
Ја би без филтер па после нов.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.