Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2045519 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1875 на: 15 Мај 2016, 20:30:21 pm »
2 прста фалат од декември кога дотурив антифриз, иначе сензорот што покажува дека е прегреана се уклучува и при самото палење а некогаш и при вожња ама поретко.

хах... сензор за температура на глава. :) иди смени го...  и сега.. иако стално објашњавам, некако не стига до глава дека временски интервал од 5 месеци не е репер за ништо, освен за фабрана кола и колку време некоја корозија се појавила или раширила. по прашање на витални делови, репер се пројдени километри или доколку е возможно работни саати. како бонус на сите што имаат плински уред, може да си следат работни саати преку плинскиот компјутер. во него има во минути изразено колку време работи моторот, и тоа колку на бензин, колку на плин... :) но батали тоа.. километри кажи колку имаш пројдено одкако си дополнил и тие 2 прста паднале... ( и земи дотури додека да се качат тие 2 прста назад, па пиши и количина за колку антифриз збориме)... исто така пиши и кој натифриз (чив бренд и која концентрација си турил) за да евентуално ти кажам некои спецификации за него...
Поминати се од тогаш 5-6000км, г12 1литар бренд не знам, го дотурив чист цел затоа што тој што го имав држеше до -10. тогаш отиде 3 прста над макс обележаното сега е уште малце над макс, затоа не сакам да дотурам за да ја видам разликата колку е потрошено.
прво да ти појаснам неколку работи:

1.во целиот процес на разладување на моторот, се крева притисокот како се загрева течноста. гликолот при тој процес знае да испарува по малку, но ако притисокот е стабилен повторно кондензира.

2.притисокот дозволен во целиот систем каде што се движи течноста е регулиран преку капачето за дополнување на резервоарчето. тоа капаче е еден вид сигурносен вентил, кој испушта воздух од казанчето (бидејки таму се собира целиот воздух, за тоа и служи тоа казанче), по  стандарди и висина на притисокот колку што прорачунала фабриката со се сите нивни инжинери.

3. на казанчето има минимум и максимум течност. тие 2 црти не се од ѓутуре ставени туку како што реков, некои инжинери седнале и пресметале колку е минимум и максимум. со дотурање НАД максимумот, лесно ќе се случи да исфрла поише воздух од регуларното, а навечер кога ке се излади моторот и гликолот, низ истото капаче ке внесе нова количина на воздух.

4. доколку ти е под минимум лесно може да се случи кога ја палиш колата да си повлече воздух низ инсталација...

заклучок:

ти си дотурил над максимум. автоматски притисокот низ цела инсталација на загреано се кренала над дозволеното, па гасовите, меѓу кои и испарениот дел од гликол капачето ги исфрла надвор, односно, ти исфрла гликол низ него, намалувајки го притисокот а со самото тоа и нивото на течниот гликол во целата инсталација. затоа и да не те чуди тоа...

еве кај мене, стабилизирање на притисокот се случува на 1 прст под максимум. од максимум до минимум има кај мене 4 прсти, но колку и да турам, секогаш полека ама сигурно ке го спушти на тој 1 прст под максимум и тука ке застане. тоа е така затоа што капачето кај мене е оригинално, и возилото (и капачето со се сигурносниот вентил на него) се стари 18+ години. замор на материјали, попуштен федер, ослабната моќ на држење, под нивото зададено од фабриката, но тоа не му смета, бидејки има доволна количина и задржува доволна количина...

значи.. кај тебе, веројатно ке застане тука некаде, околу максимумот, бидејки иде лето, може да се случи да спадне уште малку и тука ке застане...

заклучок бр.2:

немаш изгорен дихтунг на глава, не ти го троши гликолот и течноста, имаш проблем со сензор на глава (или на хладњак, зависи кај е турен, незнам ни што кола е тоа) за мерење температура, веројатно и перка знае да ти вклучи уште на мраз ладен мотор. смени си го тој сензор, да не ти ги ебе кокошките некој пат, да не не ја вклучи перката кога ќе треба. е тогаш ке имаш изгорен дихтунг на глава и еден куп проблеми.. ке треба да рамниш глава, да смениш гумици на вентили, ново уље, нов гликол, зависи кој мотор имаш, од поновите генерации сега више при промена на дихтунг на глава бараат и нови штрафови за глава, понатака работна рака за мајсторот, веројатно и некое црево ке ти отиде и како финале е дека тој сензор пак ке го купиш тогаш... ;) ;D
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5839
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1876 на: 16 Мај 2016, 13:40:19 pm »
Не треба да биде над максимум, кај тебе не го троши, го исфрла вишокот.
Би требало да е измеѓу ознаките мин и макс на ладен мотор. Така е кај мене.

Е сеа ај успат да прашам, пред година ипол 2 ја имав променето цела течност, се испушти старата и се тури нов антифриз и нова вода. Сега кога правев сервис нивото на ладен мотор беше дојдено некаде баш на минимум па дотурав. Значи тоа е од прилика 150-200 мл изгубена течност. Не пушта не капе од нигде. Зашто се десило тоа и дали е нормално?
« Последно менување: 16 Мај 2016, 13:59:38 pm Allexxander »

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5929
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1877 на: 16 Мај 2016, 15:14:24 pm »
Up

Sent from my E2003 using Tapatalk


Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5929
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1878 на: 16 Мај 2016, 15:15:13 pm »
1.Кои мотори се подобри шо ги има во Опел 1.7 DTI 55Kw или 1.7 CDTI 74Kw мислам дека беше тој,станува збор за Опел Мерива 2003-2005
2.Мислење за Сеат Ибица од 2002-2005 со 1.4 ТДИ 55Kw или најдобар е 1.9 ТДИ со 74Kw
3.Форд Фиеста 2002-2006 со 1.4 TDCI исто кој шо мислење има за тој мотор и самата кола :-)

Sent from my E2003 using Tapatalk




Sent from my E2003 using Tapatalk


Отсутен hrn

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 530
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1879 на: 18 Мај 2016, 15:43:37 pm »
Ај и тука да си прашам мајсор да препорачате за исправање бандаши во скопје околина на карпош и цени ако знаете пишете додуша само едниот ми е искривен не е многу на венецот е околу 3-4 сантиметри ама би ги проверил сите 4.

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5839
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1880 на: 18 Мај 2016, 15:46:43 pm »
Глигориј, од прилика 400-500 ден ако е малку крив. Ама чим се гледа на венецот со око тогаш повеќе.  Само јави се прво, може да не те прими така апансас. 070-700-828

https://www.google.mk/maps/@42.014402,21.3862566,3a,75y,209.15h,73.26t/data=!3m6!1e1!3m4!1swGE00lJMa4NI5PK7ye7Y1w!2e0!7i13312!8i6656

Отсутен UrSa1986

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1506
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1881 на: 18 Мај 2016, 15:57:32 pm »
Имаше и еден кај Олимпико трговскиот, на новата улица. Болид Кичо нешто така.

Отсутен hrn

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 530
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1882 на: 18 Мај 2016, 16:00:40 pm »
Глигориј, од прилика 400-500 ден ако е малку крив. Ама чим се гледа на венецот со око тогаш повеќе.  Само јави се прво, може да не те прими така апансас. 070-700-828

https://www.google.mk/maps/@42.014402,21.3862566,3a,75y,209.15h,73.26t/data=!3m6!1e1!3m4!1swGE00lJMa4NI5PK7ye7Y1w!2e0!7i13312!8i6656
Имаше и еден кај Олимпико трговскиот, на новата улица. Болид Кичо нешто така.

Фала ви и на двајцата ќе се чујам деновиве со глигориј првен оти човекот си ја знаел работата ;D

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1925
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1883 на: 20 Мај 2016, 20:36:52 pm »
Веќе вторпат приметувам дека од кај антената ми пушта вода внатре и се водени тапацирот. Гумата од антената е цела распукана од сонце. Барав гумица по официјалниве сервиси, но мора да се нарачува цела антена комплет.

Скроив јас гумиче од внатрешна од точак, но пак попушти. На интернет има нешто, но никако да најдам иста како за кај мене.

Дај кажете некое решение дур не се заебе тапациров. Се мислев да нарачам од оние shark антенине, па да ја покријам целата.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1884 на: 20 Мај 2016, 20:39:26 pm »
силикон?

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7892
  • Плинаш!!!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1885 на: 20 Мај 2016, 20:45:44 pm »
Жива гума?

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1886 на: 20 Мај 2016, 20:48:59 pm »
Имаш шарк антени во АутоЛидер или порачај од интернет, се мислам и јас да порачам, чисто онака од љубопитност :)
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7440
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1887 на: 20 Мај 2016, 22:02:03 pm »
Дијагностика за фиат брава ? Каде ? Оној во Ѓорче сервисот за италијански возила добар ли е ?

Отсутен KaZaN

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3913
  • Шуруп Мајстор
    • Шуруп Мајстор
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1888 на: 20 Мај 2016, 22:29:59 pm »
луѓе, иам мука веќе некој период... никако да установам шо е и како е... па малце помош од некој поискусен...

вака...

на цитроенот имам "проблем"... кога возам и кога вртам у десно, а кривината има нерамнини (макар и најмали) од левата страна околу тркалото се слуша звук крцкање/тропкање (не знам како да го опишам). некогаш се слуша и на право. проверена предница на 3 места до сега. се е супер, се е коска, заменив само еден стабилизатор. амортизерите ги проверив во Авто Мобил, добри се.

е сеа, еден од сервисерите, примети флека на амортизерот (левиот нели), што наводно е показател дека малце попуштил. амортизерот на мерењето е ок, ама крцкањето останува, особено во услови кога е поладно надвор.

елиминирајќи ги попатните други работи поврзани со предницата, можно ли е едноставно да си крцка амортизерот? не верувам дека е менуван до сега, а иам помиато нешто над 170 000км...

сите викаат топ ти е предницата, никој не ми кажуе шо крцка... да препорачате некаде да го однесам, да го чујат да ми потврдат? или ете некој со искуство да сподели, дека е до амортизерите, да идам да ги мењам..?!

секој совет и мислење се добредојдени.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6688
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #1889 на: 20 Мај 2016, 22:32:06 pm »
Обично јабучиците крцкаат кога се отидени.