Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1857588 пати)

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7706
  • Плинаш!!!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #14010 на: 12 Септември 2024, 19:54:48 pm »
На меривата не сигнализира на давање контакт.

Sent from my 23124RA7EO using Tapatalk


Отсутен Redneck

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 132
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #14011 на: 12 Септември 2024, 19:56:02 pm »
Дали при испуштање на масло, т.е кога ќе се испушти маслото од мотор, дали на давање контакт ќе сигнализира на инструмент табла ниско ниво на масло?
На кој друг начин може да се провери мерачот/сензорот во картер?
На дијагностика ќе јави ако не работи сензорот.

Sent from my motorola edge 40 neo using Tapatalk

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #14012 на: 13 Септември 2024, 16:02:34 pm »
Јас сеуште менувам на 30.000км или 2 години, сеуште чекам да ми рикне моторот после 8 години и 170.000км поминато. Не троши уље, на технички преглед вредности за ппм и цо2 се одлични.
Со тоа менување, нема уште многу да чекаш.
Ти имаш некој мотор до сега рокнато така?

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6286
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #14013 на: 14 Септември 2024, 17:32:32 pm »
Не мора да рикни моторот, 2+литри масло да троши на 10к и од него ништо повеќе не бидува.

Ете дури и одговор за Тајлер како можи да се менува масло на 2 години и да се заштеди а да не е хибрид.   :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #14014 на: 14 Септември 2024, 22:43:43 pm »
Не мора да рикни моторот, 2+литри масло да троши на 10к и од него ништо повеќе не бидува.

Ете дури и одговор за Тајлер како можи да се менува масло на 2 години и да се заштеди а да не е хибрид.   :)

Ете, Форд пропишува 15.000 миљи или 2 години сервисен интервал за Fiesta MK8 1.0 Ecoboost 125/140 ps

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4218
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #14015 на: 16 Септември 2024, 10:02:09 am »
Не мора да рикни моторот, 2+литри масло да троши на 10к и од него ништо повеќе не бидува.

Ете дури и одговор за Тајлер како можи да се менува масло на 2 години и да се заштеди а да не е хибрид.   :)

Ете, Форд пропишува 15.000 миљи или 2 години сервисен интервал за Fiesta MK8 1.0 Ecoboost 125/140 ps
Одлично, на 4ти сервис (60.000 миљи) спремен за во канта.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6415
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #14016 на: 16 Септември 2024, 11:45:24 am »
Само покажува колку е битно моторот да е конструиран како што треба. Мотор со фалинки не му е битно дали менуваш масло на 15к или 30к :)

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16697
  • Keep it 100
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #14017 на: 16 Септември 2024, 14:37:18 pm »
Баш би рекол дека кај мотор со вакви фалинки е побитно почесто да менуваш масло. Парчињата што се ронат од каишот или запчаниците ќе предизвикаат уште поголемо триење со него и запчаниците и остатите делови, а со почесто менување можеш да отстраниш дел од нив и порано да детектираш дека треба порано да се замени каишот или да се исчисти ситото на влезот на пумпата за уље. Со истото ќе придонесеш кон поголема трајност на моторот.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #14018 на: 16 Септември 2024, 20:29:14 pm »
Не мора да рикни моторот, 2+литри масло да троши на 10к и од него ништо повеќе не бидува.

Ете дури и одговор за Тајлер како можи да се менува масло на 2 години и да се заштеди а да не е хибрид.   :)

Ете, Форд пропишува 15.000 миљи или 2 години сервисен интервал за Fiesta MK8 1.0 Ecoboost 125/140 ps
Одлично, на 4ти сервис (60.000 миљи) спремен за во канта.

Тоа е стариот Ecoboost кој е веќе заменет. Од Фебруар 2018-та скоро сите Екобустови се со ланче и немаат wet belt, тоа вклучува Fiesta MK8, Focus MK3, Focus MK4, C-Max Mk2, Ecosport и други.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16697
  • Keep it 100
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #14019 на: 16 Септември 2024, 20:57:59 pm »
Од 2019та е сменет ребрастиот со ланче. ама каишот што ги врти уљната пумпа и вакум пумпата за кочниците останува гумен. Дефектите продолжуваат кај Ecoboost и со изменетиот механизам.



https://www.facebook.com/permalink.php/?story_fbid=615582007246213&id=100063832574423

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #14020 на: 16 Септември 2024, 21:19:48 pm »
Не е страшно кај тој каиш, не е под голем напор, нема да откаже толку лесно. Башка картерот се вади лесно и може лесно да се провери.
Туку со Пежоата што правиме, Puretech сеуште има wet belt.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16697
  • Keep it 100
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #14021 на: 16 Септември 2024, 22:48:11 pm »
Еве го тој каиш, исто откажува. Ги губи забците и веќе не ја врти подеднакво пумпата за уље, доаѓа до прегревање и ти светнува сијаличка кога е веќе касно. Исто така вакум пумпата за кочење престанува да работи и губиш кочници. Во Америка има тужби против Форд баш ради овој каиш, имало несреќи.




Peugeot/Citroen Puretech ја има истата проблематика, не е ништо подобар. Јас и него би го заобиколил.

Отсутен antibiotic1

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 297
  • МАЗДАШ
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #14022 на: 16 Септември 2024, 22:48:39 pm »
Дечки почна да ми чкрипи вратата од колата. Дали вакво нешто е добро да ставам или др предлог ке ми дадете. Фала
https://ananas.mk/proizvod/ma-silikonski-sprej-200-ml/533602
Old Mazda's never die, they just get faster.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16697
  • Keep it 100
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #14023 на: 16 Септември 2024, 22:52:22 pm »
Можеш да пробаш со WD-40 да го испрскаш, а ако не се смири чарето ти е промена на граничникот од вратата. Кај мене на Бравото тоа го реши чкрипењето.

Присутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5379
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #14024 на: 16 Септември 2024, 22:57:50 pm »
Само барај оригинален граничник. Јас имам еден резервен од опел, биран по оем бројче, ми го сменија и ја возев така но не се отвораше целосно. Подоцна ми ја фарбаа колата и сменија друга врата но со мои делови и вратата не затвораше, го најдов крив автолакерот, па подоцна тој ја расклопи и ги споредивме граничниците. Купениот излезе покус од оригиналниот. Моментално со стар оригинален подобро функционира.