Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1919156 пати)

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5717
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #12465 на: 28 Септември 2023, 15:04:28 pm »
Автоматски саух, најверојатно од степ мотор контролиран. Да застанам нагло нема да изгасне. На патарина и на задтанување не гасне, само на плин кога префрла, во истиот момент. Си ги држи добро вртежите рамномерно, нема осцилации.
Еве слика од степ моторчето(ама ако дупеше то, ќе сецкаа вртежите горе-долу):

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10409
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #12466 на: 28 Септември 2023, 22:01:08 pm »
Пробај исчисти го старото меѓувреме.. ја се заебав, дадов 200 европски за вентили што моеа да се зачистат само. Ако ги сменија уопште. Исто и амбураторот зачисти го.

Отсутен jacke0708

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 96
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #12467 на: 29 Септември 2023, 15:53:35 pm »
Kade ima dobar majstor za prednica? U skopje

Отсутен vladimir123

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 14
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #12468 на: 01 Октомври 2023, 19:56:26 pm »
чепкав кај шо нетреба и го ебав осигурачот на упаљачот за цигари во ауди а3 2010, каде може да земам и дали знае некој кој број на осигурач е ?

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5717
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #12469 на: 01 Октомври 2023, 20:17:19 pm »
Број 24 - 20 Ампери, жолт по боја.

Од Прилеп да не си ебаго?

Отсутен vladimir123

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 14
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #12470 на: 02 Октомври 2023, 00:47:58 am »
Број 24 - 20 Ампери, жолт по боја.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Од Прилеп да не си ебаго?

Ти благодарам и не не сум  :)

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #12471 на: 02 Октомври 2023, 02:05:00 am »
Автоматски саух, најверојатно од степ мотор контролиран. Да застанам нагло нема да изгасне. На патарина и на задтанување не гасне, само на плин кога префрла, во истиот момент. Си ги држи добро вртежите рамномерно, нема осцилации.
Еве слика од степ моторчето(ама ако дупеше то, ќе сецкаа вртежите горе-долу):
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Еве јас сега ќе ти кажам што е проблемот. Проблемот е во тоа што плинските дизни се монтирани погоре во усисот и потребно е време за плинската дизна да пушти плин и тој да ситгне до цилиндарот.
Во моментот кога префрла на плин, бензинот веднаш гаси и има краток delay до вбризгувањето на плинот и стигнувањето до цилиндарот бидејќи дизната е подалеку.
Решение за ова е ако може некако откако ќе префрли на плин уште стотина милисекунди бензинските дизни да пуштаат бензин и нема да ти прави така, не знам дали е можно ова на тој систем.
Така да, немаш дефект ни на црева ни на расплињача ни на температура на префрлање на плин. Се си е во ред и со моторот и со плинот, проблем е што плинската дизна е подалеку и ива мало доцнење кога бензинот запира а плинот почнува.
Ќе частиш друг пат.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5717
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #12472 на: 02 Октомври 2023, 07:48:23 am »
Ако потврди вечер мајсторот имаш ручек од мене. ;)

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5717
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #12473 на: 02 Октомври 2023, 13:14:26 pm »
Сега засега ништо од тоа, возена, проверена на лаптоп и во возење, мапата проверена, префрлање од бензин на плин во возење, во стоење, и обратно. Само навечер и кога е ладно тоа се случува. Провери и расплињача и црева и сѐ. Другари сме и знае како ми е одржувана. Останува уште вечер да му ја оставам во гаража заклучена и рано наутро да ја пробаме заедно, јас да возам на начин кој си возам, а тој на лаптоп параметри да гледа. Последниве 4 дена ми се нема случено тоа, затоа бараме момент кога ќе може да гледа параметри на лаптоп и да знае до што е. Ја возев на бензин пред некој ден до работа, исто си влече како на плин, нема такво сецкање/трокирање, пад на вртежи при возење со втора на ниски вртежи(при измачување) и стискање кумплунг, а нема ни гаснење. Свеќици нови пред 10.000км, филтри за плин сменети пред 6000, расплињача репарирана пред 2000, мал сервис пред 4000, клапната ја чистев кога правев мал сервис и така натака. Да се надеваме дека утре ќе бидат пониски температурите и ќе изгасне.

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2325
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #12474 на: 02 Октомври 2023, 14:21:19 pm »
Не е лошо да се препоровери се тоа што наброја дека е сменето, репарирано и сл. Јас ставив нови спирали на кола, 2 години тропкање, не можеа да откријат што е, а по дифолт ги елиминирав спиралите а излезе дека во нив бил проблемот. Не мора да значи и кај тебе, ама сепак, чисто за елиминација на можните проблеми
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5717
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #12475 на: 02 Октомври 2023, 14:24:25 pm »
Чуден е проблемот, зборував со плинаџии низ цела Македонија, сите велат проблемот да се биди на ливе место во момент кога ќе изгасне колата, а тоа се случува баш кога ќе немам телефон да снимам до мене или кога не очекувам. Сабајле ако изгасне ќе спаса жива глава.
Ме плаши да не е дизна од плин или бобина. Другото ич.
Цревото е лепено со бандажер трака, не би требало од фалш воздух да прави така, ако беше така и на бензин ќе правеше и на топла. Чудно е што само во одредени моменти кога е ладна така прави.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10409
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #12476 на: 03 Октомври 2023, 12:11:54 pm »
ami ako e bobina kje ti prajt taka i na benzin.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5717
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #12477 на: 03 Октомври 2023, 12:16:16 pm »
Ништо од проблемот. Не се појави повеќе(од четвртокот мислам), освен мала осцилација на вртежите при застанување на семафор (некои 100 вртежи), ама само на плин. Колата ја возевме на 15 степени, чекавме да префрли на плин, не направи проблем. Во возење правевме лог на опком и на плинскиот компјутер, параметрите се перфектни.
Денеска ја малтретирав доста на бензин, си работи мирно, ни на дијагностика нема осцилации. Утре ќе одам кај матичниот плинар бидејќи ми рече "нешто треба да чепнам", па ќе напишам тука. Тој е човекот кој по слух откри дека моторот работи на три клипа, без чад, без отворање хауба. Се надевам дека ќе се реши утре проблемот со посета таму.
Едит: Тоа се случува кога ја возам на ниски вртежи и притискам кумплунг, вртежите паѓаат малку, па се креваат на 900 додека држам кумплунг.
« Последно менување: 03 Октомври 2023, 12:23:54 pm nestor04 »

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14242
  • Пудингот на шоферството
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #12478 на: 03 Октомври 2023, 13:18:45 pm »
Не треба да си врвен мајстор да осетиш дека колата работи на 3 клипа.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5717
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #12479 на: 03 Октомври 2023, 13:38:54 pm »
Беше и кај врвни мајстори(прават ремонти уште од 70тите, пред да биде татко ми во план  ;D). Имам и снимка како работеше со стариот мотор, не можеше да осетиш ни во возење, ни на ауспух, никако.