за овој тип на машини, кои вртат и до 12.000 обртаи, штелување на вентили максимум до 10.000 километри треба да се проверуваат, аналогно на тоа и карбуратори одма. значи ова што сега беше прв пат, требало да биде нај малку 7-ми пат.
историјата е дека е донесен 97-ма во мк од германија, го имал некој (појма немам кој) јас го купив од вториот. тој вториот 7 години го имал и освен еднаш гума задна што сменил, ништо не го пипнал, ама за воља на вистината, толку и го возел.. за 7 години неполни 10.000 км му прошол... нај веројатно, кога го купил, му сервирале приказна дека така работи оваа машина, нели чисто механичка е, и он така си ја научил дека е нормално... уште од прв ден кога ја зедов лани, приметив дека е чуден малку поготово на палење кога е ладна машината, а кога ке загрее, се подсмирува. точно е дека оваа машина неможеш да ја наштеловаш да работи по рамна линија т.е. смирено, ама не до толку.. затоа и лани одма ај да штелнеме карбуратори, и сватив колку е саат, ама среде сезона беше, а во принцип после толкав временски период, 100% сум сигурен дека ако ги пуштиш оригиналните дихтунзи, никогаш више нема да залепет, а пак машина да ми тече малсо од сите страни, баш и нејкам... среде лето велам, да чекам јас дихтунзи, нема шанси... си ги нарачав, стигнаа уште во ноември, ама еве сега му дојде редот...
како и да е, спие... сега ке го припремам за следнава сезона, која според мене почнува за одприлика 45 дена... плочки, масло, филтер за масло (за воздух го зменив)... и да не му се секирам цело лето...