Автор Тема: мрсни машини на две тркала  (Прочитано 2897 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
мрсни машини на две тркала
« на: 15 Јануари 2015, 01:05:18 am »
еве ви едно тазе видео од денес... штеловавме карбуратори на кавасаки ZX110-Е, со рачно склопениот синхронизатор. се покажа дека сме го погодиле во склопувањето, а и машината очито живна после штелот...

уживајте во клипот:


да да.. се спремаме за престојната сезона... јас прво вентили ке штелувам, па после и карбуратори (повторно)... па ке иде едно фино полирање на цела машина... па во март масло, плочки и спремен за возење...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
мрсни машини на две тркала
« Одговори #1 на: 15 Јануари 2015, 01:17:37 am »
Oнак ова се поврзува на вакум после карбураторот? и што се штелува на карбураторот штравчето за смеса на гориво/воздух?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
мрсни машини на две тркала
« Одговори #2 на: 15 Јануари 2015, 17:50:28 pm »
ова се поврзува на сите 4 карбуратори. сите имаат свој приклучок за цревата. после се штелува вакуумот на секој посебно и треба да бидат исти. ама ова е последната фаза од целиот процес на перфектно штелување. прво ланците се мењаат, па после вентили се штелуваат, обавезно нов филтер за воздух па тек тогаш карбураторите се штелуваат откако прво ке им наштеловаш проток на гориво за секој посебно, па финишот е со компараторов...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
мрсни машини на две тркала
« Одговори #3 на: 17 Јануари 2015, 22:43:10 pm »
ова се поврзува на сите 4 карбуратори. сите имаат свој приклучок за цревата. после се штелува вакуумот на секој посебно и треба да бидат исти. ама ова е последната фаза од целиот процес на перфектно штелување. прво ланците се мењаат, па после вентили се штелуваат, обавезно нов филтер за воздух па тек тогаш карбураторите се штелуваат откако прво ке им наштеловаш проток на гориво за секој посебно, па финишот е со компараторов...

претходниот клип (од пред ден-два) беше на мехатроника моторот. он само карбуратори штелуваше... а јас денес се ова погоре што го објаснив, го повлеков по ред...

значи, сменето ланче (оригиналното во него), па сменет филтер за воздух и после тоа се утепаш од растурање и одштрафување додека дојдеш до вентилите да ги штелуваш (малку драматизирам на клипов ама и за чудење е моментот, ке го доловите за кој зборам), како и да е, вака изгледа механичко штелување на чисто механички вентили. помладиве генерации претежно знаат за хидраулични подигачи т.е. шољици. еве како изгледа штелот, да нагласам дека ова е 16 вентилска машина:

излезе дека скоро сите усисни вентили наштафкувале и беа залепени до горе. тоа е момент кога се дешава да остане подотворен вентилот.. затоа и нејкеше моторов да иде поише од 265  ;D ;D (драпам мадиња нели)

следен чекор беше штелување на карбуратори. како и претходно што објаснив, од долна страна има штрафови за штел на проток. таму исто како и на вентиливе, фабричките пломби стоеја, ги пукнавме пломбите, наштелувавме проток според спецификација, и дојде редот на горните кај вакумите да штелуваме. на нив лани им ги пукнавме пломбите, кога се обидов да ги штеловам карбуратоите и свативме дека уствари вентили ќе мора прво, па после се друго... еве го синхронизаторот кај мене на маќина:


уште на самиот почеток, мали проблеми имаше додека да запали. одкако запали дури и на сниманово со мобилен, се слуша како лошо работи уствари. е сега, бидејки овој процес е реалтивно подолг, снимав само 5 минути одприлика, но затоа, откако се заврши се и се склопи се, еве го епилогот:



и ова се тука го постирам, само зашт на темата за мотори е на баксузната страна...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
мрсни машини на две тркала
« Одговори #4 на: 18 Јануари 2015, 08:45:48 am »

и ова се тука го постирам, само зашт на темата за мотори е на баксузната страна...



Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
мрсни машини на две тркала
« Одговори #5 на: 18 Јануари 2015, 12:50:28 pm »
од толкав пост ти искоментира на последната реченица... то микииииии... то цецооооо
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
мрсни машини на две тркала
« Одговори #6 на: 18 Јануари 2015, 12:54:20 pm »
Ма не ни искоментирав....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
мрсни машини на две тркала
« Одговори #7 на: 18 Јануари 2015, 13:27:07 pm »
Сеа спие машината,иначе со кој памет предходниот газда не ги проверил вентилите,чим се на штелка треба да се проверуваат на одреден временски интервал.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
мрсни машини на две тркала
« Одговори #8 на: 18 Јануари 2015, 14:01:15 pm »
за овој тип на машини, кои вртат и до 12.000 обртаи, штелување на вентили максимум до 10.000 километри треба да се проверуваат, аналогно на тоа и карбуратори одма. значи ова што сега беше прв пат, требало да биде нај малку 7-ми пат.

историјата е дека е донесен 97-ма во мк од германија, го имал некој (појма немам кој) јас го купив од вториот. тој вториот 7 години го имал и освен еднаш гума задна што сменил, ништо не го пипнал, ама за воља на вистината, толку и го возел.. за 7 години неполни 10.000 км му прошол... нај веројатно, кога го купил, му сервирале приказна дека така работи оваа машина, нели чисто механичка е, и он така си ја научил дека е нормално... уште од прв ден кога ја зедов лани, приметив дека е чуден малку поготово на палење кога е ладна машината, а кога ке загрее, се подсмирува. точно е дека оваа машина неможеш да ја наштеловаш да работи по рамна линија т.е. смирено, ама не до толку.. затоа и лани одма ај да штелнеме карбуратори, и сватив колку е саат, ама среде сезона беше, а во принцип после толкав временски период, 100% сум сигурен дека ако ги пуштиш оригиналните дихтунзи, никогаш више нема да залепет, а пак машина да ми тече малсо од сите страни, баш и нејкам... среде лето велам, да чекам јас дихтунзи, нема шанси... си ги нарачав, стигнаа уште во ноември, ама еве сега му дојде редот...

како и да е, спие... сега ке го припремам за следнава сезона, која според мене почнува за одприлика 45 дена... плочки, масло, филтер за масло (за воздух го зменив)... и да не му се секирам цело лето...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4905
Одг: мрсни машини на две тркала
« Одговори #9 на: 18 Јануари 2015, 22:20:50 pm »
Чекај сеа имам јас прашање:
Колку што знам знам јас со вакумметриве не менуваш смеса туку ги штеловаш карбураторите да имаат исти вакум односно да бидат во иста почетна состојба сите 4 комада, за покасно нели исто да бидат добро ранети сите 4 цилиндри. Или сум во заблуда некоја?

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: мрсни машини на две тркала
« Одговори #10 на: 19 Јануари 2015, 01:20:30 am »
Се прави синхронизација на лептирите од карбураторите,односно сите 4 цилиндри да добиваат иста смеса во лер па и во целиот спектар на вртежи понатака.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: мрсни машини на две тркала
« Одговори #11 на: 19 Јануари 2015, 01:52:22 am »
Чекај сеа имам јас прашање:
Колку што знам знам јас со вакумметриве не менуваш смеса туку ги штеловаш карбураторите да имаат исти вакум односно да бидат во иста почетна состојба сите 4 комада, за покасно нели исто да бидат добро ранети сите 4 цилиндри. Или сум во заблуда некоја?

синхронизаторот не е за вакумите. вакумите се отворени на максимум... ќе дообјаснам ама прво и влатко да го спојам:

Се прави синхронизација на лептирите од карбураторите,односно сите 4 цилиндри да добиваат иста смеса во лер па и во целиот спектар на вртежи понатака.

до некаде си во право, сем што овие карбуратори немаат лептири, туку клипови...

значи вакумот е цело време на максимум, бидејки овие карбуратори не работат со пумпа, практично и немаат лапетири, туку со клиповите во нив се контролира смесата. е тука си во право, значи со синхронизаторот, се штелува отвореноста на клиповите. протокот на гориво е од долна страна, и си има спецификација и тој како се штелува прво, па после и отворањето на клиповите...

значи, си има полуга централна, што ги спојува сите 4 карбуратори одеднаш да примаат гас, па друга полуга за саухот и трета полуга за рачната гас (и тоа има, мада освен за да наместиш минимална лер гас, не би го користел за на отворен пат на пример)... е сега, на секој цилиндар посебно карбураторот со штравчето му го местиш клипот, а тоа се гледа преку вакуумот што го пропушта.. и ебаното е глупо што ке се утепаш од штелување додека ги подесиш... на еден мрдни штравче, на другите се менува по некој логаритам... не на сите исто.. па после на тој што поише одстапува на него местиш и така во круг добри 20-30 минути додека дотераш се во права линија да биде... танталови маки... вентилите побрзо ке ги наштелуваш со шпиунот одошто вакумите... али кога ке завршиш, тоа е уствари последната точка од целиот процес...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: мрсни машини на две тркала
« Одговори #12 на: 19 Јануари 2015, 01:59:39 am »
Па добро има разни карбуратори,дали лептер дали клип,дали и двете (CV карбуратор)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: мрсни машини на две тркала
« Одговори #13 на: 19 Јануари 2015, 02:00:41 am »
јас пишав за оваа ситуација... т.е. за претходните 2 мотори...

сега ми текна дека имам за продавање еден ваков сет карбуратори ист... кој ке успее да ги упасира на некоја кола, ке добие метак од возило.. да не праам муабет, за можностите од комбинации со убризгување на гориво нели?
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4905
Одг: мрсни машини на две тркала
« Одговори #14 на: 19 Јануари 2015, 10:27:24 am »
Одлично објаснето. Кола со такви карбуратори врти моторчето ко лудо мал милион пати сум гледал клипови