Автор Тема: мрсни машини на две тркала  (Прочитано 2898 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: мрсни машини на две тркала
« Одговори #15 на: 19 Јануари 2015, 10:46:41 am »
@onak, дај спецификација од карбураторите, или барем, од која машина се?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: мрсни машини на две тркала
« Одговори #16 на: 19 Јануари 2015, 11:33:51 am »
тие карбуратори се исти на сите ZX, R, и RX машини на кавасаки, монтирни од 1983-та до 1995-та. почнувајки од 600 кубика до 1100 сите се исти. можам да ги сликнам деновиве и да ти пратам слика некоја, ако си заинтересиран... не сум ги огласил сеуште...

едит...

еве слики од нет, со различно поврзување на вакумите (според потребите), начелно истиот карбуратор е:





има бајаги работа додека се поврзат на кола, зборам за сисовите на усисна грана. може да се направи и со пвц цевки, ама нај убаво е од железни или алумински. после од предна страна мора да се поврзат на заеднички дифузер и да имаат добар вакуум...

на мотор на пример, ако не туриш филтер да има добар вакуум, моторот поише од 5-6.000 обртаи нема да врти... ако му ја направиш богата смешата, евентуално до 7.000 ке врти и тука ке застане... со вакуум добар, и погоден филтер, ке врти до 12.500 обртаи.. мојот погоре на клипот го видовте до 11.500 сврти, ама со новиот филтер. со стариот вртеше до 12.300... и со овој ке врти толку, само треба да му се присобере троа прашина во него ;D ;D


тие што ги имам јас, се извадени конкретно од GPZ-Z11, 1100cc RX...
« Последно менување: 19 Јануари 2015, 11:46:15 am onak »
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: мрсни машини на две тркала
« Одговори #17 на: 19 Јануари 2015, 11:34:48 am »
Не јас, ама може некој ќе се најде ако има повеќе инфо за карбураторите.Повеќе информации не се наодмет :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: мрсни машини на две тркала
« Одговори #18 на: 19 Јануари 2015, 11:47:36 am »
секако... ке ги огласам кога ке ми текне да ги сликнам. башка се тазе репарирани (дизни нови и чистени) и воедно наштелувани за таа машина, што и не значи баш ништо за оној што ке ги земе.. кемора да ги штелува сам... плус, бидејки се карбуратори на вакуум, за на кола на пример, ке мора да има некако изведба со елкетрична пумпа или обична пумпа, да друка гориво до некое резервоарче кое по слободен пат ке ги храни нив.. во спротивно ке пресисува цело време...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: мрсни машини на две тркала
« Одговори #20 на: 19 Јануари 2015, 20:37:20 pm »
тооо влатко... добар линк... инаку сметам дека и следниов пост е за тука, од претходна една тема:

деновиве, троа болен нешто, прелада, па не работев, ама ај да не залегнам, па си чепкав на моторот по ова прашање... еве слика од диксот како беше:



главниот проблем е што кога ги сменив тркалата, на задното тркало дискот се погоди таман, арно ама на предното дискот излезе поголем одошто треба... па правев модификации некои. прво дискот е скртен од надвор за некој милиметар, после на самите шепи металните носачи се избрусени за некој милиметар, се само за да може да упадне дискот во шепите. и на крај без да проверам, среќен што конечно упадна тркалото, тргнав да пробам и разочарување.. послабо кочи, и тресе и тоа многу тресе при намалување, а нај изразено од 90 до 40 кога кочиш.. недај боже понагло да закочиш, можно е и беља да испадне...  кога убаво седнав и провер што е проблемот, сватив дека сум превидел и внатрешното Ф на дискот... една третина од плочката воопшто не лежи на дискот туку е надвор од него и тоа навнатре кон центарот, а тресењето се јавува кога всушност плочката ке удри на кракот-држачот од дискот. ај си реков, крај на сезона е, зимоска ке се замарам и ете, зимо дојде па се замарав...

отидов кај еден тип што знам дека има неколку растурени мотори, па низ контејнерот со делови, почнав да копам и да мерам. мене уствари ми требаше следнава димензија: 28 сантими диск, со 6 штрафови, а штрафовите да бидат со размак од 18 сантими. нај приближен што најдов таму кај него беше 27,7 сантими и со штрафови кои трпеа размак по 5 милиметри лево и десно од тоа што барав... поточно од некоја хонда... ок, му викам, да вадиме дисковите и да почнеме... го извадив тркалото (релативно заебано е ова кој не вадел, а јас вадам веќе 3-ти пат). па ги демонтирав моите дискови, па ги демонтирав тие дискови од тоа тркало, ги турив на моето и еурека:


на дупки се погодува, ама да го е*ам, ама немам како да го уцврстам. прво и основно, тоа средното стубче во средина што е точно во дупката е повисоко. дисков си доаќа со едни уцвсрстувачи коцкасти, кои се релативно поголеми од дупкава, а штрафовите мои се подебели од тие на хондата што биле, ама па имаат помала глава... и така, тркалото во гепек, со се сите тракаташчиња и кај дреар миле на маса да го решиме...

прво, стругање на стубчињата (тоа јас сам со брусно камче ги симнав)



за тоа време мајсторов ми ги обработи штрафовите:





потоа тие коцкастите уцврстувачи на глодалка ги обработи, т.е. ги симна да одговараат во дупката да влезат колку што дава дискот до стубчето што веке го симнав:



и кога ги клапнав на место, изгледаа вака:



на ред беа да се направат шајбни, кои ке ги покријат и дискот и уцврстувачите заедно, преку стубчето. за жал, не ги сликав нив.. заборавив. ама имаше еден интересен момент. му викам на миле, од што материјал ке ги направиш? железо 9.9 или...? па, овај вика, немам 9.9 железо... и јас почињам у транс да паѓам. во глава почиња да ми се врти (ионака температура имав) дека сега ке треба да идам и да барам јако железо, нешто што ке може да држи машки. и додека размислував, миле ме прекинува и ми вика, абе немам 9.9 ама имам нешто доста појако... и така, ме израдува :)

финалниот продукт и изглед се склопено и наместено со се шајбните е овој:





температурата и енегријата ме издадоа вечерта, неможев да стигнам само да ги офарбам, инаку за брзо време ке кородира шајбната и штрафот.. ама деновиве и тоа и ке го средам па ке опнам и за тоа едно сликиче...

п.с. фала на заложбите на сите кои сакаа да помогнат. сепак, според мене, плочка додавање на шепа можеби е полесно решение, ама никако по безбедно од ова решение... ;)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: мрсни машини на две тркала
« Одговори #21 на: 21 Јануари 2015, 18:40:56 pm »
денес го докомплетирав погорниот зафат.. и излезе вака...



одпосле зедов и од внатре ги офарбав штрафовите.. тоа дупчето за имбусот:
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Dando

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 339
Одг: мрсни машини на две тркала
« Одговори #22 на: 21 Јануари 2015, 19:04:38 pm »
Во мојот случај на промени во соодност на стандардниот модел не можам да се пофалам дека некои од измените сум ги правел јас лично, што значи дека купував веќе спремни додатоци за мојот модел и само ги монтирав во yamaha. Крајниот резултат кој е многу задоволителен за мене лично можете да го погледнете на        http://youtu.be/xrw2qIt8vVA