Ме нападнавте
Не ми беше поентата да потценам нечија работна рака. Не се разбирам од механика и, се' си мислев дека промена на било каков каиш и филтри е лесен и едноставен зафат, кој се завршува за не повеќе од 1ч, па 50 еур работна рака ми се виде многу. Темава ја отворив чисто информативно. Иако не се разбирам од механика, знам дека по купување на половно возило, добро е да се смени ребрест каиш, масло и сите филтри. Исто знам и дека ребрест се менува на +80к км, но не сум сигурен колку е возена колата.
По кратка консултација со неколку сервисери (и од вашите одговори овде), сфатив како иде работата, исто и еден од нив ми понуди цена од 1.500 мкд. Купен е каишот и филтрите, се чека вторник. @skorpion - ти благодарам на понудата, да беше поблизу, ќе се договоревме.
Имам едно прашање. Дали визуелно може да се одреди од прилика колку има извртено каишот? Мајсторот што ми го менуваше маслото ми рече дека ребрестиот ми бил скоро нов..
И уште едно прашање, надвор од темава. Дали постои (компјутерски) начин да се провери дали е корегирана километражата на колата и, која е точната километража? Бев сигурен дека не може компјутерски, но повеќе луѓе ме убедуваа дека можело, па да си прашам.
Ви благодарам на времето.