Автор Тема: Авијација  (Прочитано 166080 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Авијација
« Одговори #660 на: 04 Февруари 2016, 21:17:06 pm »
а 3 пати да нема успешно слетување, тек четвртиот пат успеа? на 3-то то издигање, мене ми пукна заб... кецот десен.. ваљда сум стегал со заби толку силно... ја гледаш пистата, готово да слета, и ке се искриви целиот, и одма крева носот па нагоре... знам само дека аплауз доби пилотот кога успеа да го стаи на тркала...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1406
Одг:
« Одговори #661 на: 16 Февруари 2016, 12:46:05 pm »
А oткaз нa мoтoр вo еднoмoтoрен aвиoн?

Присутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7385
Одг: Авијација
« Одговори #662 на: 16 Февруари 2016, 12:53:14 pm »
Е што... едрилица.. ќе си понира ;D :D

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1406
Одг: Авијација
« Одговори #663 на: 18 Февруари 2016, 18:41:44 pm »
E да де, ама ако немаш погоден терен за вон аеродромско слетање м?

Отсутен darkomic

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 382
Одг: Авијација
« Одговори #664 на: 22 Февруари 2016, 14:20:58 pm »
2002, на враќање од Будимпешта со Малев, на Петровец врнеше истураше, ама пилотот веројатно бил бивш воен пилот, културно не истресе. Го исповрти авинот небаре е МИГ21  малку нагоре малку надолу ама на крајот слетавме живи и здрави.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Авијација
« Одговори #665 на: 12 Март 2016, 16:44:26 pm »
Јас кога тргав од JFK до Vienna при полетување на A360-ката му се заглави крилце (flapps) и леташе навален на страна и моторите многу чудно бучеа.

Kaко знаеш? Проблем со хидраулика (заглавен флапс) е тотално сериозен проблем и нема шанси авионот да го продолжи летот. Да не бил силен crosswind кој пилотот го компензирал со навалување?

Иначе А360 не постои. Доколку си летал преку оќеан, а бил Airbus, бил или А330 (двомоторен) или А340 (четиримоторен).

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Авијација
« Одговори #666 на: 12 Март 2016, 17:54:23 pm »

има и А380, исто така 4 моторен, со кој имам барем 4 пати летано на линија амстердам-детроит уса... можда тука е зезнувањто со бројката, т.е. печатна грешка на милентие џонтраковски... ;) ;)



 ;) 8)

а исто така има и А390 кој е со 6 мотори и 3 нивоа за патници.. еден од нај големите ербасови во светот.. емиратите имаат неколку.. еве слики:





« Последно менување: 12 Март 2016, 18:00:34 pm onak »
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Авијација
« Одговори #667 на: 12 Март 2016, 18:00:31 pm »
има и А380, исто така 4 моторен, со кој имам барем 4 пати летано на линија амстердам-детроит уса... можда тука е зезнувањто со бројката, т.е. печатна грешка на милентие џонтраковски... ;) ;)

Точно, има.

Кога си летал?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Авијација
« Одговори #668 на: 12 Март 2016, 18:21:12 pm »
Јас кога тргав од JFK до Vienna при полетување на A360-ката му се заглави крилце (flapps) и леташе навален на страна и моторите многу чудно бучеа.

Kaко знаеш? Проблем со хидраулика (заглавен флапс) е тотално сериозен проблем и нема шанси авионот да го продолжи летот. Да не бил силен crosswind кој пилотот го компензирал со навалување?

Иначе А360 не постои. Доколку си летал преку оќеан, а бил Airbus, бил или А330 (двомоторен) или А340 (четиримоторен).

Не сум сигурен каков авион беше точно, битно ербас. Некој коментираше внатре дека било крилце, не сум сигурен што точно беше.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: Авијација
« Одговори #669 на: 12 Март 2016, 22:21:54 pm »
I Airbus A400 слушнав дека имало, на 4 спрата.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DimitarMK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1914
Одг: Авијација
« Одговори #670 на: 12 Март 2016, 22:41:39 pm »


Пред 2 недели го видов лепотанов на LWSK во стариот дел. Boeing C-17 Globemaster. Спуштен ваков, со бандашче, ремапче.  :)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Авијација
« Одговори #671 на: 27 Март 2016, 13:45:54 pm »
има и А380, исто така 4 моторен, со кој имам барем 4 пати летано на линија амстердам-детроит уса... можда тука е зезнувањто со бројката, т.е. печатна грешка на милентие џонтраковски... ;) ;)

Точно, има.

Кога си летал?

Прашувам затоа што А380 не лета и никогаш не летал за Детроит (капиите на аеродромот во Детроит не можат да примат толкав авион). За Детроит, со четиримоторен, си летал или со Боинг 747 или со Airbus 340. Ако си летал со холандската KLM тогаш бил Boeing 747.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг:
« Одговори #672 на: 27 Март 2016, 14:16:25 pm »
Изгледа А340ка бил (ладен).

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20114
Одг: Авијација
« Одговори #673 на: 19 Април 2016, 14:03:34 pm »

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Одг: Авијација
« Одговори #674 на: 24 Април 2016, 23:49:56 pm »
dobar e
Not a valid youtube URL
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.