Автор Тема: Авијација  (Прочитано 166125 пати)

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1406
Одг: Авијација
« Одговори #675 на: 25 Април 2016, 22:35:57 pm »
Празен нормално....

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Одг: Авијација
« Одговори #676 на: 27 Април 2016, 19:12:55 pm »
njeznam ...  ::)

najbolja plazaa, eve vi kade se oj ova leto naodmoor
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Авијација
« Одговори #677 на: 28 Април 2016, 11:14:58 am »
Празен нормално....

...и со 20% гориво.

Пази ова:


Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7385
Одг: Авијација
« Одговори #678 на: 28 Април 2016, 16:36:48 pm »

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Одг: Авијација
« Одговори #679 на: 29 Април 2016, 14:35:32 pm »
It is a real jet, just an radio control jet. Real jet engines like there full size brothers. Only difference is their size.
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Авијација
« Одговори #680 на: 16 Мај 2016, 00:35:46 am »
Antonov An-225 Mriya, нај големиот авион на светот. руски секако. не ни имав појма како изгледа нај големиот авион, се додека денес не го видов неговото слетување во австралија. а пошто го знам тој аеродром, сега уствари и сватив дека е сериозно голем авион. 6 млазни мотори го носат еј... ;D ;D ;D



види му тркала... бројчано...  ;D ;D ;D

а слетувањето, овде видете го:


и прашање едно... прскањево на крај...? дезинфекција? или...?
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: Авијација
« Одговори #681 на: 16 Мај 2016, 01:21:38 am »
Украински ;)

Авионов веќе долги години е атракција по интернетов, а сигурно е 20ина години стар веќе. Појди на youtube ако те интересира, можеш да најдеш интересни клипчиња.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20114
Одг: Авијација
« Одговори #682 на: 16 Мај 2016, 02:11:42 am »
^28 :D

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1406
Одг: Авијација
« Одговори #683 на: 19 Мај 2016, 12:27:00 pm »
Во план им е (им беше) да го спремат и другиот кој што скапува во Антонов

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Авијација
« Одговори #684 на: 23 Мај 2016, 13:51:20 pm »
Во план им е (им беше) да го спремат и другиот кој што скапува во Антонов

Вториот недовршен примерок ваков седи доооолги години:



Не бе ме изненадило просто да го канибализираат за резервни делови, наместо да го довршат.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20114

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5834
Одг: Авијација
« Одговори #686 на: 23 Јули 2016, 14:19:56 pm »

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Авијација
« Одговори #687 на: 23 Јули 2016, 15:26:58 pm »
За што служат оние исправените крилца на крајот на крилото?

The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20114
Одг: Авијација
« Одговори #688 на: 23 Јули 2016, 15:40:37 pm »
https://en.wikipedia.org/wiki/Wing_tip

https://en.wikipedia.org/wiki/Wingtip_device

На кратко, ја зголемуваат ефикасноста на крилото. :)

Отсутен stef_stef

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 303
Одг: Авијација
« Одговори #689 на: 24 Јули 2016, 02:48:00 am »
За што служат оние исправените крилца на крајот на крилото?

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Го намалуваат индуктивниот отпор на крилото и го зголемуват ефективниот распон на крилото :).

Пазарски, воздухот кон крајот на крилото има тенденцја од долната страна да помине на горната. Со тоа де создава поголем отпор и го намалува ефективниот распон.

Винглетите не дозволуваат тоа да се случи и тој вртлок го исфрлаат од надворешната страна на крилото. Сигурно си го забележал овој ефект на некои видеа каде јасно се гледа вртлок на крајот на крилото