Автор Тема: Авијација  (Прочитано 185796 пати)

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
По крилата се движиш од крај до крај. Си има обележано,не смееш накај флапсовите да тргнеш, инаку по средина на крилата можеш до крајот да одиш.
ЕДИТ: Eве го,си пишува убаво.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44364
  • Il Moderatore
^^ Сликава нешто...

Филип, еве оваа слика најубаво опишува што ќе се десеше со колата за неколку сантими:



Едит: Еве уште едно слсиче




Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Под „врв“ мслев подразбираш крајчето на крилото, не нападниот раб. Башка „Торнадо“-во на слката е суперсоничен, кај суперсоничните авиони нападните рабови се... поинакви.

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Филип, дај некој линк да ѕирнеме за ова со „мекоста“ на крилата.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Шознам, има колку сакаш...


еве види од 00:53 па натаќе

https://www.youtube.com/watch?v=WFEs-DatuHs

EDIT:

"It flexed something like 28+ feet before breaking, so about 9 meters"

http://www.airliners.net/aviation-forums/tech_ops/read.main/63399/

ЕДИТ2:

По крилата се движиш од крај до крај. Си има обележано,не смееш накај флапсовите да тргнеш, инаку по средина на крилата можеш до крајот да одиш.

На самото крајче мислам дека не. Можеш да газиш углавном каде што има „ребра“ одоздола. Не се разбравме со симо што мисли под краеви на крилата.



*

*

*

Како и да е, поентата ми беше дека колата е каде-каде по ригидна од авионот, толку. Дека не се исто ригидни.
« Последно менување: 04 Февруари 2015, 21:07:09 pm filipv »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44364
  • Il Moderatore
Јас мислев на оној дел со кој што авионот ја закачи колата.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Не, не мислев за еластичното деформирање на крилата при лет. Крилата и треба да бидат еластични до одреден степен, ваљда знаеш и зошто. А и самата природа на материјалот од кој што се направени крилата го дозволува тоа.
Иначе мислев на цврстината, однесувањето на крилото и неговото деформирање при судар со кола, нешто статија или слично... Пошто ја за 5 минутно гуглање не најдов ништо. :)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
абе рачунај челик вс лесна алуминиумска легуричка некоја која нема никаква обврска да трпи удари

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Види убаво на мојата слика,намерно побарав поголема резолуција, можеш скроз до крај.
Do not walk outside marked area- Се гледа кој простор е маркиран.
Еве уште една,скроз до крај.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44364
  • Il Moderatore
 Абе и колине не се нешто богзнае што... клоца и` маваш и се витка тоа лимот....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Филип, не те разбирам баш. Крилата на модерните авиони се направени углавно од материјал CFRP (Carbon Fiber-Reinforced Polymer http://en.wikipedia.org/wiki/Carbon-fiber-reinforced_polymer), a додека алуминиумот се користи најмногу за трупот.

Ти што мислиш, „лесна алуминиумска легуриЧКа“ ? Авионите немаат никаква обврска да трпат удари ? А што е со птиците кои ги удираат при брзини поголеми од брзината на звукот ? Што е со тестовите со фрлање замрзнати птици во млазните мотори на авионите ? :)

Како и да е, мислам дека доста забегавме од темата, па модераторите нека зачистат малку. Или да се отвори нова тема, дешаванки со авиони. ;D

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Види убаво на мојата слика,намерно побарав поголема резолуција, можеш скроз до крај.
Do not walk outside marked area- Се гледа кој простор е маркиран.
Еве уште една,скроз до крај.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Ама ова е ем поголем авион, ем според конструкцијата ми личи на постар. И на врвчето не се гази, ко што се гледа.

Она на клупчето беше мало комјутерче.

А што е со птиците кои ги удираат при брзини поголеми од брзината на звукот ?

Ако недајбоже авон закачи птица со надзвучна брзина тешко дека ќе остане читав. Тешко дека ќе опстане и при висока подзвучна брзина.

И на многу помали брзини од надзвучна удар со птица е крајно, крајно сериозен инцидент. За среќа, надзвучно се лета ретко и тоа типично на многу големи висини каде што нема птици.

Пази што се дешава при брзини далеку, далеку помали од надзвучни:







Што е со тестовите со фрлање замрзнати птици во млазните мотори на авионите ? :)

Моторите се друго, како што веќе пишав.

Конечно, зашто да се натегаме, кога на форумов имаме член кој е пилот и може да потврди или негира.

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1538
Одг: Air crash investigation
« Одговори #132 на: 04 Февруари 2015, 21:40:13 pm »
Тоа што отиде у нагиб е класичен столинг. Се случува кога брзината е помала од брзина на превлекување на авионот. А зашто била помала тоа ќе биде тема на истрагата. Може снемал снага на мотори, преголем агол на качување... Свашта може, ама ветер и распределба на снага никако.

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1538
Одг: Air crash investigation
« Одговори #133 на: 04 Февруари 2015, 21:46:43 pm »
Еве пример како се превлекуваат авиони... Сите одат у нагиб. Првиот е лани во Србија, се превелче класика со мала брзина во засврт а вториот на некој аеромитинг претпоставувам.

https://www.youtube.com/watch?v=_5QGDfKTL8A

https://www.youtube.com/watch?v=Hulu0p2JHR0

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Air crash investigation
« Одговори #134 на: 04 Февруари 2015, 22:25:50 pm »
Еве и еден лани на Стенковец: