Автор Тема: Картерска компресија- помош  (Прочитано 11593 пати)

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10460
Картерска компресија- помош
« на: 24 Декември 2014, 22:15:12 pm »
Денеска го чепкав голфот и покрај тоа што приметив дека троши моторно мацло, приметив и дека во картерот се ствара компресија. Од што може да е компресијата, продуван?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Картерска компресија- помош
« Одговори #1 на: 24 Декември 2014, 22:16:54 pm »
како провери дека се создава притисок во картерот?
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Картерска компресија- помош
« Одговори #2 на: 24 Декември 2014, 23:06:21 pm »
Потрошена или искршена компресиона карика,и дел од притисокот од цилиндерот при циклус на компресија ти го дува во картерот.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10460
Одг: Картерска компресија- помош
« Одговори #3 на: 24 Декември 2014, 23:15:09 pm »
Нечи има едно црево што оди од картер во капачкана каде што се тура масло, над вентилине. Од тука друго црево оди во усиснана грана. Е кај тоа цревото кога ќе го затнам со рака се осеќа нели кога ќе го пуштиш... Истото се дешава и кај отворон за труање уље. Башка чади од тука, белузлав чад, а од ауспуш си вади нормален чад т.е. ако е ладна чади сиво-бело  а за 2-3 минс прозирен чад, на 3500+ рпм почнуваат црнеалит. Патем има 30-40% ѕње во горивото, најверојатно за тоа кога  е ладна чади бело...

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10460
Одг: Картерска компресија- помош
« Одговори #4 на: 24 Декември 2014, 23:17:46 pm »
поверојатно е да се истрошени, не би требало сите да се искршени... може да се менат кариките од кај картерот, се гледаат цилиндрите...
Патем од што може да светка сијаличето за уље 2-3 секунди од како ќе ја запалам. Почна да свети одкако менив уље(ликвид моли, од црноно 10-40) и филтер(манн)

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Картерска компресија- помош
« Одговори #5 на: 24 Декември 2014, 23:26:05 pm »
Тоа е одушак, цревото што влегува во усисна грана и од тоа црево нормално е да се забележи нешто како чад и слично, испаравањето на уљето е тоа и наместо да излегува надвор, се врака во усисна грана. Ништо страшно ако е од тоа црево.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Картерска компресија- помош
« Одговори #6 на: 24 Декември 2014, 23:56:57 pm »
Можеш да ги извадиш низ картер клиповите ама за враќање потешко малце.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10460
Одг: Картерска компресија- помош
« Одговори #7 на: 25 Декември 2014, 01:27:08 am »
a shto se stvara pritisok... i na laden motor moze da paree uljeto i da stvara pritisok? baska toa za 5-10 seklundi se oseka pritisokot...

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Картерска компресија- помош
« Одговори #8 на: 25 Декември 2014, 01:29:02 am »
не парее туку согорува. имаш потрошени карики нај веројатно и детонацијата ВО цилиндар не се задржува целосно, пробива надоле под клиповите и нормално иде према картер... тоа значи дека не само компресиони карики туку комплет сите карики на секој цилиндар се отидени... чарето е едно освежување... пиши список што треба минимум да направиш за да го освежиш моторот па удри си есап дали ти се исплати:

-карики
-летечки лагери
-лежечки лагери
-дихтунг на глава
-семеринзи
-рамнење на глава (опционално)
-работна рака за мајсторот...

ке добиеш освежување, полесно ке пали наутро, зголемена компресија, поубаво ке влече, нема да троши масло и веројатно и на потрошња ке смали малку, ке се изгуби чадењто сиви димови низ ауспух... црните да се изгубат ке треба да ти се средат дизните и можеби бош пумпата...
« Последно менување: 25 Декември 2014, 01:34:03 am onak »
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Картерска компресија- помош
« Одговори #9 на: 25 Декември 2014, 02:33:54 am »
Рамнење на главата и хоновање на цилиндерот е обавезно,нека не го отвара ако не планира овие две работи да ги направи.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Картерска компресија- помош
« Одговори #10 на: 25 Декември 2014, 09:37:02 am »
рамнење на глава да... а хоновање и да и не.. сепак е дизел да не заборавиме... ако имал сјебани цилиндри нема ни да запали.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10460
Одг: Картерска компресија- помош
« Одговори #11 на: 25 Декември 2014, 11:58:54 am »
а да пробам од кај картерот да ги менам кариките? да не рамна декли потоа? тука и лагерите се гледаат, најверојатно ќе може да се менат и тие. Тие летечите лагери се лежиштата од радилицата ?

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10460
Одг: Картерска компресија- помош
« Одговори #12 на: 25 Декември 2014, 12:04:30 pm »
скапо-ефтино тоа е, сигурно поефтино е од ново ауто... 

Отсутен karajann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Картерска компресија- помош
« Одговори #13 на: 25 Декември 2014, 12:43:19 pm »
рамнење на глава да... а хоновање и да и не.. сепак е дизел да не заборавиме... ако имал сјебани цилиндри нема ни да запали.
Секогаш кога се вади глава мора да се рамни?

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10460
Одг: Картерска компресија- помош
« Одговори #14 на: 25 Декември 2014, 13:16:18 pm »
мислам дека ако не е прегрењана и поредходно отворена не мора.. али пожечно е