Не е поентата да се продадат многу. Поентата на Volkswagen им е да покажат што можат да понудат од технолошки аспект во „цивилно“ возило.
Не гледам никаква логика во ова. Сите возила се цивилни. Како второ глупаво е да се покаже што МОЖЕ да се понуди. Тие веќе го нудат. Но го нудат надвор од класата и надвор од скопот на моделот. Упорно се обидуваш да дадеш некакво објаснување а и самиот го немаш.
Стварно не разбирам
зошто да не го понудат во оваа класа и во овој модел? Не разбирам каде е овде „проект“ и што во оваа ситуација е лошо, особено за купувачите. Оваа категорија е многу важна за сите производители, и сите гледаат како можат да привлечат повеќе купувачи.
Ти наведов пример, конкретно за Ford. Не сум стигнал да прашам човек што е повисоко во VW, ама ако ми се укаже можност, ќе прашам. Пред два дена ни го претставуваа Мондеото, и два пати во текот на презентацијата се спомна „премиум“. Моето прашање беше - Два пати спомнавте премиум. „Ако новото Mondeo има премиум аспирации, и ако е толку добро, where does the Vignale fit in?“ Одговорот беше - 80% од купувачите на Mondeo нарачуваат целосно опремени модели, а огромен број од нив бараат уште повеќе опрема и технологија. За нив го направивме Mondeo Vignale, верзија која ќе нуди уште подобри материјали, fit & finish, опрема и мотори. Во таа верзија ќе се вградува и 2.2-литарскиот TDCi со 220 коња и погон на сите четири тркала. Sounds awfully like the 2.0 BiTDI 4Motion.
Размислуваш многу локално. Гледаш што би купиле луѓето на МК пазар, не размислуваш што би купиле луѓето на глобален пазар.
Али последново со играње играчки не ти требаше.
Не се слагаш со мене? Ете, Volkswagen има точна визија каде сака да оди. Не си играат играчки. Тоа го заклучив и за Ford изминативе неколку дена. Имаат точна визија каде сакаат да одат, and they have the products to support that goal. Core продуктите им се одлични, а тоа е најважното.