Автор Тема: Best In Class според CAR Magazine UK  (Прочитано 13862 пати)

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7244
Одг: Best In Class според CAR Magazine UK
« Одговори #30 на: 24 Септември 2011, 10:44:42 am »
Дени, ОК за другите, ама што бара Гољф во листата не ми е јасно.

Да знаев дека вакво нешто ке кажеш, немаше да припариш во гољфот :):):):):):)

Барем по ценовен ранг да ги ставеле возилава, или по класи ...
Вака листава личи на салата ..

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3463

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17454
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Best In Class според CAR Magazine UK
« Одговори #32 на: 24 Септември 2011, 11:08:56 am »
Дени, ОК за другите, ама што бара Гољф во листата не ми е јасно.

Да знаев дека вакво нешто ке кажеш, немаше да припариш во гољфот :):):):):):)

Барем по ценовен ранг да ги ставеле возилава, или по класи ...
Вака листава личи на салата ..

Твојот е далеку од Голф.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29609
    • CARclub.mk
Одг: Best In Class според CAR Magazine UK
« Одговори #33 на: 08 Февруари 2012, 18:52:15 pm »
За да не отварам друга тема..

Во најновиот (Февруарски) број на CAR Magazine UK има одлична споредба на Honda Civic, Vauxhall (Opel) Astra, Volkswagen Golf и Ford Focus, опремени со дизел мотори.

Интересни ми се бројките за тежина:

- Civic - 1487 kg
- Focus - 1421 kg
- Astra - 1521 kg (!!)
- Golf - 1381 kg

Редоследот на тестот е следниот:

4. Civic
3. Focus
2. Astra
1. Golf

"In fact, the only car that requires no real compromises is the Golf: best driving position, clearest dials, most intuitive multi-media system, top for trim quality and visibility, superior refinement; the Golf has it all covered. It's also better to drive than all but the Focus. Yes, it's about as exciting as a washing machine, but until someone comes up witha  car that combines the Golf's refinement, Focus's chassis, Civic's practicality and Astra's running costs, the Volkswagen gets our nod."

Слични како и моите видувања, со тоа што сеуште не сум го возел новиот Цивик. За него коментираат дека седењето е многу високо, на сметка на тоа страда простор за глава, дека прегледноста позади е никаква (очекувано) и коментираат за торзионата оска наместо мултилинк позади.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Best In Class според CAR Magazine UK
« Одговори #34 на: 08 Февруари 2012, 18:56:27 pm »
И јас мислам исто, и не сум го возел Цивикот. :) Кола во која се седи високо - тури и пепел. Барем јас. Цивик беше позната по ниското (и асално) седење. Ако ја укењале, ко што ми се чини - браво. Како и да е блиску се последните 3 места меѓу себе.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Best In Class според CAR Magazine UK
« Одговори #35 на: 08 Февруари 2012, 18:58:38 pm »
За да не отварам друга тема..

Во најновиот (Февруарски) број на CAR Magazine UK има одлична споредба на Honda Civic, Vauxhall (Opel) Astra, Volkswagen Golf и Ford Focus, опремени со дизел мотори.

Интересни ми се бројките за тежина:

- Civic - 1487 kg
- Focus - 1421 kg
- Astra - 1521 kg (!!)
- Golf - 1381 kg

Редоследот на тестот е следниот:

4. Civic
3. Focus
2. Astra
1. Golf

"In fact, the only car that requires no real compromises is the Golf: best driving position, clearest dials, most intuitive multi-media system, top for trim quality and visibility, superior refinement; the Golf has it all covered. It's also better to drive than all but the Focus. Yes, it's about as exciting as a washing machine, but until someone comes up witha  car that combines the Golf's refinement, Focus's chassis, Civic's practicality and Astra's running costs, the Volkswagen gets our nod."

Слични како и моите видувања, со тоа што сеуште не сум го возел новиот Цивик. За него коментираат дека седењето е многу високо, на сметка на тоа страда простор за глава, дека прегледноста позади е никаква (очекувано) коментираат за торзионата оска наместо мултилинк позади.


Пишале енглезиве на крај "Овозможено од VW - Wolsburg" ;D ;D ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Best In Class според CAR Magazine UK
« Одговори #36 на: 08 Февруари 2012, 18:59:23 pm »
Пишале непишале, два прста празно има.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Best In Class според CAR Magazine UK
« Одговори #37 на: 08 Февруари 2012, 19:00:37 pm »
Civic изненадува со тежината.

Него има ли информација кој мотори ги користеле ?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29609
    • CARclub.mk
Одг: Best In Class според CAR Magazine UK
« Одговори #38 на: 08 Февруари 2012, 19:05:07 pm »
Honda Civic 2.2 CDTi 148
Ford Focus 2.0 TDCI 138
Vauxhall Astra 1.7 CDTI 128
Volkswagen Golf 2.0 TDI 138

Енглезите се супер пошто вадат и Residual Value бројки, тоест, колку проценти од оргиналната цена би коштала колата после 3 години:

Honda Civic - 48.2%
Ford Focus - 41%
Vauxhall Astra - 34%
VW Golf - 50%

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Best In Class според CAR Magazine UK
« Одговори #39 на: 08 Февруари 2012, 19:08:30 pm »
Опел според мене е најголем губитник. Најтежок со најслаб мотор. Така да втората позиција на Астра ја сметам како апсолутно субјективна.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29609
    • CARclub.mk
Одг: Best In Class според CAR Magazine UK
« Одговори #40 на: 08 Февруари 2012, 19:10:36 pm »
Абе не е све до моторот. Искрено, и јас би го ставил Фокусот пред Астрата, али јебига. Мене лично Фокусот највише ме разочара со дизајн, од позади ми е несварливо ружен.

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14243
  • Пудингот на шоферството
Одг: Best In Class според CAR Magazine UK
« Одговори #41 на: 08 Февруари 2012, 19:44:29 pm »
Абе не е све до моторот. Искрено, и јас би го ставил Фокусот пред Астрата, али јебига. Мене лично Фокусот највише ме разочара со дизајн, од позади ми е несварливо ружен.
А како ги бодуваат за изглед,дали гледаат продажни резултати или па одат на индивидуален избор?
Очекувано,1-то место е за Гољф резервирано...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29609
    • CARclub.mk
Одг: Best In Class според CAR Magazine UK
« Одговори #42 на: 08 Февруари 2012, 20:01:12 pm »
Виде некаде коментари за изглед?

Дали првото место за Голф е очекувано или не, тоа е ствар на дискусија и лично убедување. Но интересно е што модел кој е најстар од сите (дебитираше 2008-ма, се продава од 2009-та) добива подобри оцени од другите, понови возила.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7372
Одг: Best In Class според CAR Magazine UK
« Одговори #43 на: 08 Февруари 2012, 20:05:31 pm »

Дали првото место за Голф е очекувано или не, тоа е ствар на дискусија и лично убедување. Но интересно е што модел кој е најстар од сите (дебитираше 2008-ма, се продава од 2009-та) добива подобри оцени од другите, понови возила.

Не бе,не е добар... муабети од инат му вадат ;D

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14243
  • Пудингот на шоферството
Одг: Best In Class според CAR Magazine UK
« Одговори #44 на: 08 Февруари 2012, 20:13:10 pm »
Виде некаде коментари за изглед?

Дали првото место за Голф е очекувано или не, тоа е ствар на дискусија и лично убедување. Но интересно е што модел кој е најстар од сите (дебитираше 2008-ма, се продава од 2009-та) добива подобри оцени од другите, понови возила.
Не видов и прашувам како одат тие работи не сум упатен толку ти си поупатен во тие работи....И на крај сепак се е индивидуален избор,мене лично не ми треба некое списание или емисија од типот на автомобилите да ме упати во изборот на нов автомобил...Кој не знае сам да си избере нека повели,нека чита и слуша,па нека избере ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D