Автор Тема: Нема да може да се регистрираат автмобилите постари од 2000 година?  (Прочитано 28944 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Инаку се согласувам дека не е баш така едноставно и пријатно да се возиш со нашиве автобуси, особено во вторник и петок.

понеделник, вторник, среда и петок... сега за сега... на следните избори ке им ги дадат и другите денови и така....
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
И понеделник и среда се? Јас знам за сабота и недела како трет и четврти ден.

Иначе предлагам да воведат и гратис возење со такси, па и со рандом човек. Да може пензионер да ме застане на сред улица и да го однесам каде сака, а во меѓувреме да бидам културен, фин и се убаво да го ислушам.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
е па изгледа така е.... а понеделник и среда на следниве избори ке ги добијат...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7066
  • хаУс мајстор
Не е за пензионерите,него у денешно време сме во трка со времето.Ако на некој работното место му е до гз,на станица две го разбирам зошто се чатали.Нека иде од еден крај на градот до друг со автобус на работа,па тогаш нека кажува приказни.А за тоа дали возиме кршови,возиме,не се криви техничките туку самите ние,ние сме утнати у размислувањата.Сами си дозволуваме да возиме неисправни возила и сами си се ставаме во опасност,некогаш свесно некогаш не.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Криви се техничките, односно надзорот врз нив.

Таман работа да се остави на луѓето они да расудуваат и одлучуваат дали е ок да возиш без кочници или не, дали да возиш со 3 тркала или со 4 :) Нема јас што да го молам тој на технички да ми ја провери колата, скоро сите гледаат да не се замараат и што помалку време, а и пари да изгубат. Ако се може, зашто да не. Исто ќе постапи и германецот ако и кај нив престанат да им ги проверуваат колите на технички, не е дека они се толку освестени и совесни, него нема да пројдат на технички или ако возат неисправно возило убаво ќе ги казнат.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Не е за пензионерите,него у денешно време сме во трка со времето.Ако на некој работното место му е до гз,на станица две го разбирам зошто се чатали.Нека иде од еден крај на градот до друг со автобус на работа,па тогаш нека кажува приказни.А за тоа дали возиме кршови,возиме,не се криви техничките туку самите ние,ние сме утнати у размислувањата.Сами си дозволуваме да возиме неисправни возила и сами си се ставаме во опасност,некогаш свесно некогаш не.


Mene mi e do "gz" ali so kola stigam pobrzo nego so tocak...so tocak skokam po trotoari, izbegnuvam bilbordi i banderi, po nekoja trafika i parkirani koli na "Velosipedski pateki" Za razlika od kaj nas, site tie Evropski gradovi sto gi tupite imaat INFRASTRUKTURA za velosiped!

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Пробни балони се овие, не сфаќате?

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Гледаш дека друго си коментираме ;D
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
@DENDE,дали си се возел некогаш со автобус?
Normalno deka da.
Mene sigurno ne mi dadoa dozvola na 14 godini :D
Sala na strana, jas se vozev so avtobus cesto pred 11 godini koga avtobusite duvaa na site strani i ne bea tolku cesti.
Ruta mi bese Volkovo -Leptokarija.
Iako imav kola na plin togas sepak si idev so avtobus i cesto si naogav pre oz nakaj doma od prijateli.
Pritoa uspevav da zastedam pari i da soberam dovolno da mu ja letnam na brod bez da se zadolzam nekade, a na moi kolegi platata nj do 15ti ne im stigase, zasto site so kola na rabota, pa ova se rasipalo ona i op otisla platata.

Decki, koga mozat zitelite na Sidney od okolnite mesta okolu gradot da patuvaat 40-60km dnevno so voz ili bus do rabot, jas mislam deka mozeme i nie.
I nemojte da mislite deka nivnite vozovi se prazni i deka vo niv  ema penzioneri, vo niv ima kako bonus i razni nacionalnosti.

Primer za nivnite svakanja ke go navedam sledniov:
Koga bev tamu se cuv so eden vujko koj go nemav videno so godini koj zivee na 50km od Sidney.
Covekot ima nekolku kuki i every day kola mu e so V8 motor.
Pogodete so sto dojde na rucek?
Mu vikam zasto be, ne sum budala da fatam rush hour i platam za parking poveke od rucekot.
Samo budali so mnogu pari, nervi i  vreme vozat vo Sidney.

E sega ova istovo kaj nas:
Doagas so kola normalno, gledas da se parkiras negde kaj sto ne se plaka, zeleno pazarce, nekoja peralna ti ja mie kolata i sedi tamu so saati, ali ti be brat si dosol na rucek kako gospodin covek :D
Kaj nas istoto nikogas nema da go napravat zasto svesta ne im dozvoluva, sekoja cest na iskluchoci.

Decki, poentata ne mi e nekogo da ponizam ili navredam, tuku ednostavno da ukazam na moshne zalackiot tip  a odnesuvanje na nasiot narod, za se da se zalelo leleeee.
Nie nemame ni 10% problemi od sto imaat gradovi vo svetot.

Aj zamislete site ovie problemi sto gi naveduvate, i dodajte visoka stapka na kriminal na toa kade sto ne mozes da prosetas preku den na raat i ne mozes na raat da se vozis vo javen prevoz, ili ne mozes bez nekoj skap alarmen sistem da ja ostavis kukata, samo zamislete i ke  vi izgleda zivotot ovde kako bajka :D

Ovde se zivee mirno a veruvajte toa da se postigne na druvo mesto treba mnogu pari da se dadat t.e. da se kupi kuka vo od rani naselbi. Kaj nas seusge toa go nema i pak ne ni cini.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Не е за пензионерите,него у денешно време сме во трка со времето.Ако на некој работното место му е до гз,на станица две го разбирам зошто се чатали.Нека иде од еден крај на градот до друг со автобус на работа,па тогаш нека кажува приказни.А за тоа дали возиме кршови,возиме,не се криви техничките туку самите ние,ние сме утнати у размислувањата.Сами си дозволуваме да возиме неисправни возила и сами си се ставаме во опасност,некогаш свесно некогаш не.


Mene mi e do "gz" ali so kola stigam pobrzo nego so tocak...so tocak skokam po trotoari, izbegnuvam bilbordi i banderi, po nekoja trafika i parkirani koli na "Velosipedski pateki" Za razlika od kaj nas, site tie Evropski gradovi sto gi tupite imaat INFRASTRUKTURA za velosiped!

Ако ти е толку до „гз“, ваљда можеш и пешки да одиш. Мене ми е релативно до гз, па одам 20ина минути до пола саат пешки на работа. Не идам со точак, пошто имам малтретирање додека да го симнам од дома, а на работа немам кај да го ставам точакот, а не одам со кола пошто нема поента, и пошто сум еден од ретките, речиси изумрени видови на овие простори кои имаат барем трошка еколошка свест.

Ја неам против некој од Драчево, што работи во Волково да оди со кола. Немаме доволно функционален јавен превоз, за да може да се користи тој, а немаме соодветна инфраструктура нити култура, за да може да се оди со точак. Она што ужасно многу ме нервира, што некој што живее кај Дирекција на Макпетрол, оди со кола на работа кај Рамстор (фигуративно кажано нели).
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Криви се техничките, односно надзорот врз нив.

Таман работа да се остави на луѓето они да расудуваат и одлучуваат дали е ок да возиш без кочници или не, дали да возиш со 3 тркала или со 4 :) Нема јас што да го молам тој на технички да ми ја провери колата, скоро сите гледаат да не се замараат и што помалку време, а и пари да изгубат. Ако се може, зашто да не. Исто ќе постапи и германецот ако и кај нив престанат да им ги проверуваат колите на технички, не е дека они се толку освестени и совесни, него нема да пројдат на технички или ако возат неисправно возило убаво ќе ги казнат.
Тоа е многу тешко да се сфати. Дека луѓето се 98% исти со мајмуни, а меѓу себе се ~100% исти.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: Нема да може да се регистрираат автмоб&#
« Одговори #56 на: 10 Ноември 2014, 12:10:53 pm »

Primer za nivnite svakanja ke go navedam sledniov:
Koga bev tamu se cuv so eden vujko koj go nemav videno so godini koj zivee na 50km od Sidney.
Covekot ima nekolku kuki i every day kola mu e so V8 motor.
Pogodete so sto dojde na rucek?
Mu vikam zasto be, ne sum budala da fatam rush hour i platam za parking poveke od rucekot.
Samo budali so mnogu pari, nervi i  vreme vozat vo Sidney.

E sega ova istovo kaj nas:
Doagas so kola normalno, gledas da se parkiras negde kaj sto ne se plaka, zeleno pazarce, nekoja peralna ti ja mie kolata i sedi tamu so saati, ali ti be brat si dosol na rucek kako gospodin covek :D
Kaj nas istoto nikogas nema da go napravat zasto svesta ne im dozvoluva, sekoja cest na iskluchoci.


Бидејќи ја спомна Австралија, а јас како министер за иселеништво на CarClub ;D можам да ја потврдам приказната но има едно АМА.

Е сеа АМА лежи во нивниот одличен јавен превоз. Пред се мислам на возовите.
Невероватно чисти, педатни, климатизирани и пред се брзи. Не дека развиваат 150км/ч и тие возат не повеќе од 60км/ч. Работата е во тоа што како се тие организирани и распределни во градот.

Пример:

Ќе го дадам Мелбурн како пример.

Од Bundoora до центарот ми беше 20км. Што беше релативно ОК. Со воз беше некаде околу 40 минути возење. Колата ја паркирав на Watsonia train station што ми беше на едно 5 километри и си го фаќав возот. Возењето ми беше 4 долари од правец.

Ако возев до центарот ќе ми требаше 1 саат минимум. Па ајде барај паркинг. Плаќај после 5.5$ паркинг на саат. Додај тука бензин на целата мешавина...но тенк ју!

ЕДНАШ се заебав да заглавам во сообраќај во Мелбурн и никогаш повеќе. Се знае паркирај си на железничка. Повози се едно 40 минути и заврши си работа. Станиците се така поставени во центарот што се ти е на на максимум 20 минути одење.

На работното место си за 1 саат. За разлика од кола особено во шпицот ќе заглавиш саат и пол.

Затоа секој здраво разумен човек не користи автомобил за на работа. Гужвите ги прават 50% од доставувачи, пикапи (utes) кои тоа им е работа и мораат да стигнат. Останаите 50% се таксија и оние што промашиле воз.

Автобусите се и таму како кај нас. Заглавуваат во сообраќај, знаат да задоцнат 5-10 минути. Трамваите се нешто подобри.
Сепак возовите се незаменливи.

Јас гарантирам ако се направи трамвај линија Ново Лисиче-Ѓорче покрај кеј (надвор од сообраќајот) многу луѓе ќе го користат кога знаат дека на работа ќе бидат за 5 минути.


ЕДИТ:

На последново експертите одговорија вака

Идеја за изградба на шински коридор на десниот брег на Вардар

Идејата за изградба на шински коридор долж десниот брег на реката Вардар е долгогодишна идеја на некои домашни експерти. Според нивните планови, трамвајскиот коридор би се изградил од населбата Аеродром, преку центарот на градот, се до хотелот Александар Палас и мостот во Карпош 4. Иако релативно лесна за изведба и прилично ефтина ваквата траса неможе ниту приближно да ги задоволи потребите на Скопје. Трасата покрај Вардар има рекреативна намена, а воведувањето на трамвај на тоа место комплетно ќе го наруши спортскиот дух на кејот, истовремено создавајќи претпоставка за несреќи. Понатаму, трасата долж кејот на Вардар е во огромен дел ненаселена или ретко населена, со што бројот на патници кои би го користеле истиот е многу мал. Трасата бидејќи го следи течението на Вардар го обиколува Скопје, наместо да го избира најбрзиот и прав пат од едниот до другиот крај на градот. За крај, можноста од поплавување на линијата при надоаѓање на високи води од реката и затворање на трамвајскиот систем го прават овој предлог нерационален од технички и финансиски аспект.

http://mk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B2%D0%B0%D1%98%D1%81%D0%BA%D0%B8_%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82_%D0%B2%D0%BE_%D0%A1%D0%BA%D0%BE%D0%BF%D1%98%D0%B5

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Не е за пензионерите,него у денешно време сме во трка со времето.Ако на некој работното место му е до гз,на станица две го разбирам зошто се чатали.Нека иде од еден крај на градот до друг со автобус на работа,па тогаш нека кажува приказни.А за тоа дали возиме кршови,возиме,не се криви техничките туку самите ние,ние сме утнати у размислувањата.Сами си дозволуваме да возиме неисправни возила и сами си се ставаме во опасност,некогаш свесно некогаш не.


Mene mi e do "gz" ali so kola stigam pobrzo nego so tocak...so tocak skokam po trotoari, izbegnuvam bilbordi i banderi, po nekoja trafika i parkirani koli na "Velosipedski pateki" Za razlika od kaj nas, site tie Evropski gradovi sto gi tupite imaat INFRASTRUKTURA za velosiped!

Ако ти е толку до „гз“, ваљда можеш и пешки да одиш. Мене ми е релативно до гз, па одам 20ина минути до пола саат пешки на работа. Не идам со точак, пошто имам малтретирање додека да го симнам од дома, а на работа немам кај да го ставам точакот, а не одам со кола пошто нема поента, и пошто сум еден од ретките, речиси изумрени видови на овие простори кои имаат барем трошка еколошка свест.

do "Gz" podrazbiram 5km. Isto i kaj mene za tocakot, procedura, siminjaj po skali kacuvaj.. kako i da e, poentata e sto vlasta go jebe narodot a narodot kjuti. Moze na posuptilen nacin da go resi problemot ama vaka e najlesno.


______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Za da javnoto soobrakajno pretprijatie pusti dopolnitelni linii treba toa da bide ekonomski isplatlivo, t.e. lugeto masovno da go koristat istoto.
Znaci treba da se vrtat pari vo toa.

Kaj nas JSP bese pred bankrot da ne se umesase vladata, i pak gubi pari.
A za da bidat avtobusite cisti pokraj odrzuvanjeto, treba i narodot da gi smeni "gadnite" naviki sto gi imaat.
T.E. ako sami ne si odrzuvame, dzabe nekoj po nas ke odi da cisti.

Odi nauci go postarite generacii da ne frlaat smet nasekade koga do vcera vo dvor go palele gubreto.
Treba vreme da pomine, razlicni dopolnitelni kazni da se izmislat, pa tek togas ovoj narod ke se smeni, ako voopsto se smeni.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
@ Filo

А регистрација на кола, а сервис, потрошни делови да не случајно ја заборави амортизацијата на возилото?

Фило ај на твоиве математики додади ги и трошоците за купување на возилото и редовно одржување пропратено со непланирани дефекти.


Ете ја разликата од 1000 денари. Ете сосе регистрација и дефекти, амортизации, да речеме исто ме чини превоз до работа и со кола и со автобус.
Што ке одберете, да идете 10 мин до автобуска, уште 10-15 минути да чекате автобус, внатре гужви, потоа уште 10-тина мин да речеме пеш до работното место или утрото, брм колата и трк на работа ?

Ке одбереш да стануваш во 5 часот, 5:45 да идеш на автобуска, да фатиш автобус од 6 кој до лептокарија ке те вози 20-25 минути, па уште 10 мин пеш до работа или пак ке стануваш во 5:45 и во 6:40 ке излегуваш дома со колата ?

Значи исто ве чини, од една страна автобус, од друга страна кола со гориво + амортизација.