Автор Тема: Тјунирање на 1.8 125 конја опелов мотор атмосферец  (Прочитано 23188 пати)

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Тјунирање на 1.8 125 конја опелов мотор атмосферец
« Одговори #30 на: 13 Ноември 2014, 00:26:57 am »
Турбо за 100 еур неам сретнато ;D Треба да е и добро, не само евтино  :)

Цревата нема да се баш евтини (само цревцата за довод на масло и антифриз до турбината) ги платив преку 100 еур
Мапата, Revlimit, али ќе биде преку 350-400 еур

Работна рака, нагаѓам, добри 200еур во ГР

Megasquirt II - 250e?



+ Поголеми се шансите да сјебеш нешо вака, октолку да останиш на атмо (Torque kills)
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Тјунирање на 1.8 125 конја опелов мотор атмосферец
« Одговори #31 на: 13 Ноември 2014, 00:35:47 am »
Ај да не му ја гушиме темата на чоекот сеа,значи може да се направи и DIY ама колку пари толку музика,ако ти прават се во грција ќе си платиш дебело,поефтино му е свап C20LET со попратна електроника и инсталација да стави.

Отсутен vladi-bostok

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 82
Одг: Тјунирање на 1.8 125 конја опелов мотор атмосферец
« Одговори #32 на: 13 Ноември 2014, 00:53:14 am »
Ај да не му ја гушиме темата на чоекот сеа,значи може да се направи и DIY ама колку пари толку музика,ако ти прават се во грција ќе си платиш дебело,поефтино му е свап C20LET со попратна електроника и инсталација да стави.

а мојов мотор колку иде половен, 120 илјади има пројдено?

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Тјунирање на 1.8 125 конја опелов мотор атмосферец
« Одговори #33 на: 13 Ноември 2014, 01:09:36 am »
@VLATKO - Ако биде турбо, да биде по пропис...реално, DIY ретко кој бил насмеан долго време. :) И да, повеќе се исплаќа турбо од мајка (ја би Z20LET)

@vladi - Околу 500 еур низ Грција, претпоставувам без инсталација
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Тјунирање на 1.8 125 конја опелов мотор атмосферец
« Одговори #34 на: 13 Ноември 2014, 07:29:43 am »
Да не мислиш 500еур за Z20LET или C20LET? Некако многу се 500е за 1.8 115кс :) А да не заборавиме дека нов мотор си повлеквит и нов мењач....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Тјунирање на 1.8 125 конја опелов мотор атмосферец
« Одговори #35 на: 13 Ноември 2014, 10:25:30 am »
Tolku e Simo...Z20LET 1200 nagore


Mojot bese 1200 gol motor so apsolutno nisto na nego, no sreka preku Revlimit go zedov poevtino
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Тјунирање на 1.8 125 конја опелов мотор атмосферец
« Одговори #36 на: 15 Ноември 2014, 15:46:26 pm »
Ako se pravi muabet za Z18XE motorot , ne se lazete da go praive turbo , klipnjacite se potenki od MOLIV , klipnjaci ispot 300e nema , klipovite ne se losi do 0,8 boost , drugi klipovi se nesto poskapi od 400e , nema kaj da butnes kompresija na glava ke mora podebel dihtong ili nesto slicno eftina vatijanta e 4000-5000 den skapa 200e . Izduvnata granata za turbo da ja napravis naj eftina varijanta e 100e , kade e usisnata grana , koga spomnavte drug kompijuter kako na pr. Megasquirt II za 200-250e do makedonija nema sansi ( sega naracuvav ) ispot 350e ne si so se instalacija t.e. zicite , Megasquirt I ne kostase 18000 den do tuka. Turbina ispod T3 tirm 60 ne smes da bides ili nesto kako GT2056 vo naj mala varijanta ili optimalno GT25xx treba da se presmeta dobro , dizni ke treba min 400cc ili pojaki zosto motorov so 0,5 boost so dobro steluvanje treba da ima 200HP. Da nespomenme ako teras luksuz pravena glava i bregasti.

Okolu atmosverec , Bregasit , racno napraveni usisna i izduvna grana , olesnet zamaec , portirana glava , drugi dizni , i dobra stelka na fabrickiot kompijuter so ostranuvanje na EGR i ostanati gluposti.

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Тјунирање на 1.8 125 конја опелов мотор атмосферец
« Одговори #37 на: 15 Ноември 2014, 16:37:55 pm »
^ What he said
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Тјунирање на 1.8 125 конја опелов мотор атмосферец
« Одговори #38 на: 15 Ноември 2014, 16:44:03 pm »
^ What he said

Ako se pravi muabet za Z18XE motorot , ne se lazete da go praive turbo , klipnjacite se potenki od MOLIV , klipnjaci ispot 300e nema , klipovite ne se losi do 0,8 boost , drugi klipovi se nesto poskapi od 400e , nema kaj da butnes kompresija na glava ke mora podebel dihtong ili nesto slicno eftina vatijanta e 4000-5000 den skapa 200e . Izduvnata granata za turbo da ja napravis naj eftina varijanta e 100e , kade e usisnata grana , koga spomnavte drug kompijuter kako na pr. Megasquirt II za 200-250e do makedonija nema sansi ( sega naracuvav ) ispot 350e ne si so se instalacija t.e. zicite , Megasquirt I ne kostase 18000 den do tuka. Turbina ispod T3 tirm 60 ne smes da bides ili nesto kako GT2056 vo naj mala varijanta ili optimalno GT25xx treba da se presmeta dobro , dizni ke treba min 400cc ili pojaki zosto motorov so 0,5 boost so dobro steluvanje treba da ima 200HP. Da nespomenme ako teras luksuz pravena glava i bregasti.

Okolu atmosverec , Bregasit , racno napraveni usisna i izduvna grana , olesnet zamaec , portirana glava , drugi dizni , i dobra stelka na fabrickiot kompijuter so ostranuvanje na EGR i ostanati gluposti.

 ;D

tao e realnosta , sega sobiram eden vakov motor , provereno od prva raka.

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2840
Одг: Тјунирање на 1.8 125 конја опелов мотор атмосферец
« Одговори #39 на: 15 Ноември 2014, 20:51:23 pm »
А најубаво е да си ја однесеш во Грција .....и да ти ја направам 200-250 HP и само кога ке отидиш да си ја земеш и да возиш....
Не се ебавајте со ово или оно....нема да ви успее.Јас планирам да ја однесам мојата долу да ми ја прават ама прво имам некои обврски кои треба да ги завршам и никако на ред да дојде за носење
...Е сеа долу во Грција ке кошта 1000 евра ама знаеш дека имаш кола.....и да не се плашиш да не ти летне некој клип од хауба од компресија.....

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Тјунирање на 1.8 125 конја опелов мотор атмосферец
« Одговори #40 на: 15 Ноември 2014, 21:02:36 pm »
Во Грција сигурно ќе кошта повеќе од 1000 еур, за да дојде до 200-250кс :)
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2840
Одг: Тјунирање на 1.8 125 конја опелов мотор атмосферец
« Одговори #41 на: 15 Ноември 2014, 21:24:38 pm »
Во Грција сигурно ќе кошта повеќе од 1000 еур, за да дојде до 200-250кс :)
Да ама ке имаш кола....која првиот сервис ке и го направиш после 10 000-15 000 км а не 3 дена да ја правиш еден ден да ја возиш...

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9194
  • Аstra la vista baby !
Одг: Тјунирање на 1.8 125 конја опелов мотор атмосферец
« Одговори #42 на: 15 Ноември 2014, 22:08:12 pm »
@VLATKO - Ако биде турбо, да биде по пропис...реално, DIY ретко кој бил насмеан долго време. :) И да, повеќе се исплаќа турбо од мајка (ја би Z20LET)

@vladi - Околу 500 еур низ Грција, претпоставувам без инсталација

За 1к евра Z20LET и чао.

Башка во тигра, мерак количе ке биди ;D

Отсутен vladi-bostok

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 82
Одг: Тјунирање на 1.8 125 конја опелов мотор атмосферец
« Одговори #43 на: 15 Ноември 2014, 23:21:36 pm »
гледав z20let во UK под 1500 евра нема асален мотор, башка работна рака. Без 2к евра не е, засега не прифатлива опција. Попрво нова кола ке купам него мотор...

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Тјунирање на 1.8 125 конја опелов мотор атмосферец
« Одговори #44 на: 15 Ноември 2014, 23:25:36 pm »
Ako pluknes paricka i ovde ke dobies toa sto saka
A za 1K - Z20LET teska rabota , ako nades kazuvaj odma da go zemem ne ni e potreben nit kompijuter nit inasalacija nit turbo , gol motor ni treba.

A za 200 hp se pravi od N\A motor  ;D samo kolku ke kosta.