Јас не гледам поента во носење затворена кацига на скутер 50 кубика, кога отворената нуди соодветна заштита.
Кога ќе ти закочи тој пред тебе, па се забиеш во него, леташ како Супермен и слеташ на брада, ќе сфатиш.
За есен/пролет, башка муабет.
Али дека е попрактична, попрактична е.
Набрзинка нешто што иде во прилог на целосните кациги
Линк 1Линк 2According to a technical 400-page study published in the USA called the Hurt report, crash damage statistics showed that 19.4% of helmet damage is absorbed by the right portion of the chin bar, and 15.2% is absorbed by the left portion. This means that for every motorcycle accident, there is a 34.6% chance that helmet damage will be fully or partially absorbed by the chin bar.
Јасна е статистиката, но е за USA каде мислам дека не се возат толку 50ки како кај нас, може и грешам.
Да имаше и за Македонија статистика ќе беше супер и скутерџиите ќе можеа да бидат посигурни во изборот на тип на кацига во однос на безбедноста.
Имајќи во предвид улиците и брзините кои може да се постигнат во Скопје, а и во другите градови, пак ќе речам, ми нема логика целосна кацига за 50ка скутер, и не би купил никогаш таква. Повеќе мислам дека ќе те заштити стилот на возење, да е што подефанзивен и да се вози претплазливо, за да не те изненади некој ако закочи пред тебе, на пример.
За секој друг мотор, те над 50 кубика јас лично би земал целосна кацига.