во ново лисиче, во перална дафковски, ги има овие за 150 денари.
да не се правам паметен и да глумам лудило, зашто вие не би го користеле, туку знаејки ке објаснам мое мислење:
на пикапот, за каиши стегање идеше со седиштата. кога ги сменив седиштата, “новите“ дојдоа само со сајлички без приклучоците. купив вакви две, и ги уцврстив на сајлите. пред да ги уцврстам, ги растурив за да видам дали ова ке биде само украс и за опција недај боже ама пред полиција, или и второто недај боже, т.е. во удес, ке брка работа како што треба... заклучокот мој е дека се доволно јаки, цврсти и дебелозидни металите во него, за да си ја завршат работата и за тоа второ недај боже.
братов исто така зема заради тоа глупаво титкање и ги користи активно.. за 150 денара не се ни размислувај, зимај... сигурен сум дека и во аутолидер у чаир, ги има веројатно за иста или слична цена. иако изгледаат евтинки онака (ова за оние со “скупите возила“ што не утраат било што у нив) сепак се доволно јаки и цврсти да се потпреш дека нема да те изневери во онаа нај лошата варијанта..
Нити јас. Решение за непостоечки проблем. 
проблем има. тоа што тебе не ти е проблем, на друг му е проблем и си бара решење. значи има решење ЗА ПРОБЛЕМ кој постои и дефакто е тука. сега ако почнеме да се објашњаваме со закони (дека треба да носи каиш цело време) тоа ке биде твојот одговор за непостоечки проблем, и од таа гледна точка прав си, ама и не си пак ке речам, зависи од човекот. јас каиш не користам. мене ми е проблем ако ми титка шалттаблата заради мочаниот каиш. на волот имаш и светлосна сигнализација за каипшите. над глава ама во видно поле, многу брзо и силно трепкаат сијалички црвени за возачот и совозачот.. под шалтабла го најдов електронското реле задолжено за тоа, го отштекав и тоа е тоа...
