Автор Тема: Градски Компакт до 8000 €  (Прочитано 37266 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Градски Компакт до 8000 €
« Одговори #30 на: 19 Септември 2011, 11:29:30 am »
Аман бе Дени да му ебам мајката.... ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Градски Компакт до 8000 €
« Одговори #31 на: 19 Септември 2011, 12:05:42 pm »
Аман бе Дени да му ебам мајката.... ;D
Па човекот вика до 8к евра се што не е Авео. :D Значи неќе Авео. А јас наполно го разбирам. :)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Градски Компакт до 8000 €
« Одговори #32 на: 19 Септември 2011, 12:28:17 pm »
За скоро 8000 евра, го има и старото пунто пред грандето ново....

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Градски Компакт до 8000 €
« Одговори #33 на: 19 Септември 2011, 12:30:06 pm »
Муабетот на Даевуата им го измислија останатите импортери на возила зошто беа прегазени со продажбите и со односот цена/квалитет. Ете затоа се такви муабетите. Тој што возел Авео барем еднаш нема да треска глупости и да трола на темата. Возилото е сосем добро за наши услови.

Сум возел Авео барем еднаш, и далеку од тоа дека трескам глупости и/или тролам на темата... Колата е очајна.
Би рекол дека е доволно добро за наши услови, а не сосем добро. И пак ќе кажам, ако изборот ми се сведе на тоа, би избрал Dacia Logan пред Aveo.

Новото треба да се покаже и докаже.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Градски Компакт до 8000 €
« Одговори #34 на: 19 Септември 2011, 12:41:40 pm »
Никој не е будала да пласира возило на сите можни континенти а да не е ценовно и квалитативно конкурентен.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Градски Компакт до 8000 €
« Одговори #35 на: 19 Септември 2011, 12:59:24 pm »
Пласирањето на некое возило на сите континенти, не значи дека возилото е добро, туку дека едноставно има пазар, односно побарувачка и за таков вид на возило.

Овој вид на возила се наменети за оној, на кој што му треба евтино, просто возило, без некоја посебна опрема, а не го интересираат безбедност, квалитет, стил и слично, туку само му треба начин да се однесе од точка А до точка Б. Толку.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Градски Компакт до 8000 €
« Одговори #36 на: 19 Септември 2011, 13:00:10 pm »
Пласирањето на некое возило на сите континенти, не значи дека возилото е добро, туку дека едноставно има пазар, односно побарувачка и за таков вид на возило.

Овој вид на возила се наменети за оној, на кој што му треба евтино, просто возило, без некоја посебна опрема, а не го интересираат безбедност, квалитет, стил и слично, туку само му треба начин да се однесе од точка А до точка Б. Толку.
Луѓе над 65 години...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Градски Компакт до 8000 €
« Одговори #37 на: 19 Септември 2011, 13:14:44 pm »
Овој вид на возила се наменети за оној, на кој што му треба евтино
Мислам дека овде требаше да ја скратиш реченицата. Мене ако ми треба евтино возило бидејќи толку можам да си дозволам не значи дека не ми треба безбедност, квалитет стил и слично и не значи дека ми треба колку за од А до Б :)
Гледаш, Авеото е погодно и за тјунирање и за стајлинг, добро му стојат бандаши, браници, спојлери, сукни и така натаму. Безбедноста е релативна работа, поголемиот дел од истото се наоѓа на друго место.
Јас сум свесен дека ќе добијам тапа мотор за тие пари, ама јебига, пак се враќаме на тоа дека возилото е наменето за low budget купувачи. И мојот Спарк е евтино возило, ама е квалитетно, не ни очекувам некои перформанси од него освен малата потрошувачка, безбедноста е таа што е ама пак стилот ми е супер, изгледот и задоволството е големо.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Градски Компакт до 8000 €
« Одговори #38 на: 19 Септември 2011, 13:33:17 pm »
Фаланга, не си пуштај филмови дека Калос/Авео е кујзнае какво возило. Баш како што велештрумф рече - Калосот е наменет за некој што не му е битен стил, дизајн, квалитет, безбедност, итн.

Безбедноста воопшто не му е јака страна. Погледни ги Euro NCAP тестовите правени за хечбекот и за седанот.

It's okay, we get it. Си купил Шевролет Спарк и имаш некоја потреба со цело срце да ги браниш производите на Даеву. Ама имај малку контакт со реалност.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Градски Компакт до 8000 €
« Одговори #39 на: 19 Септември 2011, 13:48:10 pm »
Ова што зборувам, се однесува општо било кој модел и да е.
Сакаш да кажеш дека не знам што зборувам? Дека сум пијан или дрогиран па немам контакт со реалност? Тоа ли го сугерираш?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Градски Компакт до 8000 €
« Одговори #40 на: 19 Септември 2011, 13:52:40 pm »
Не бе друже.. Ама рипна у одбрана на Калосот ко да ти опцул некој нешто у фамилија.

Калосот е наменет да биде ефтино возило, и затоа се продава низ цел свет. Не заради тоа што е нешто посебно добро возило. А почнуваш да правиш муабет за тјунинг и стајлинг - мислам, те молам - за тоа ти реков да имаш малку контакт со реалност. Што ќе тјунираш? 1 литарски мотор? Уау, ќе добиеш ѕвер што нема да можеш во раце да го држиш.

Потполно е валиден муабетот на Велештрумф, и апсолутно се слагам со него. Возилото е наменето за луѓе кои им е потребно возило од А до Б. Не некој што навистина сака возила. Дека е очајно Авеото, очајно е.. Нит е безбедно, нит е брзо, нит добро изгледа.. Наменето е да биде ефтино, за да се продава на пазари каде што луѓето не се платежно моќни. Толку.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Градски Компакт до 8000 €
« Одговори #41 на: 19 Септември 2011, 14:05:56 pm »

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Градски Компакт до 8000 €
« Одговори #42 на: 19 Септември 2011, 14:07:28 pm »
Овој вид на возила се наменети за оној, на кој што му треба евтино
Мислам дека овде требаше да ја скратиш реченицата. Мене ако ми треба евтино возило бидејќи толку можам да си дозволам не значи дека не ми треба безбедност, квалитет стил и слично и не значи дека ми треба колку за од А до Б :)
Гледаш, Авеото е погодно и за тјунирање и за стајлинг, добро му стојат бандаши, браници, спојлери, сукни и така натаму. Безбедноста е релативна работа, поголемиот дел од истото се наоѓа на друго место.
Јас сум свесен дека ќе добијам тапа мотор за тие пари, ама јебига, пак се враќаме на тоа дека возилото е наменето за low budget купувачи. И мојот Спарк е евтино возило, ама е квалитетно, не ни очекувам некои перформанси од него освен малата потрошувачка, безбедноста е таа што е ама пак стилот ми е супер, изгледот и задоволството е големо.

Ако требало таму да ја скратам реченицата, таму ќе сум ја скрател :)
Погодноста на Авеото за тјунирање, нема врска со неговите основни карактеристики и целната група за која е наменет.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Градски Компакт до 8000 €
« Одговори #43 на: 19 Септември 2011, 14:14:20 pm »
Абе немој сеа ти на Фаланга да му кажуваш дека Даеуву нечини, ем ќе се скарате ем очи ќе ти извади. Проблемот е кај другите возила што се направени преголеми, пребезбедни, престајлирани и преквалитетни, па сеа Даеву не ви чини...

Доказ е на пример неубавата прилика која ја имав дента на собирот во Маврво кога ме чукна една кокошка со Матиз. Мамичето мамино ми ја изгреба бојата на браникот.  За сметка на тоа Матизот имаше деформиран браник, искривена хауба, искревено крило и скршени држачи на фар. Сопственичката на Матизот треба да ги тужи Мазда бидејќи претерале со дизјанирање на цврстина на браник и држачи за браник! Требале да ги направат од хартија.
« Последно менување: 19 Септември 2011, 14:16:01 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Градски Компакт до 8000 €
« Одговори #44 на: 19 Септември 2011, 15:39:28 pm »
Ај нема везе. Терајте си мајтап.