Автор Тема: Замена на масло во моторот (туторијал)  (Прочитано 195289 пати)

Отсутен deanMKD

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1330
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #150 на: 12 Мај 2013, 15:07:40 pm »
на средина од тоа коцките,тогаш е идеално
повеќе уље не значи ништо

Се што е под максималната граница, не е штетно. така да или на половина или до зелената граница што ја ставив е ОК. :)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #151 на: 12 Мај 2013, 15:09:40 pm »
на средина од тоа коцките,тогаш е идеално
повеќе уље не значи ништо
Зависи колку повеќе.Од повеќе масло се фрлаат семеринзи.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #152 на: 12 Мај 2013, 15:13:55 pm »
да де,али мислев демек нека има повеќе уље до максимум,со тоа не правиш ама баш ништо позитивно за моторот

Отсутен Toni101

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 87
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #153 на: 12 Мај 2013, 17:52:30 pm »
уље до макс си има функција на ладење на моторот

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #154 на: 12 Мај 2013, 18:12:27 pm »
Како може уље да има функција на ладење на моторот кога тоа уље не поминува низ ладилник за да се олади како што е случајот со водата/антифризот ?

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #155 на: 12 Мај 2013, 18:16:06 pm »
Врви низ блокот на моторот,а исто и антифризот/водата кружи.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #156 на: 12 Мај 2013, 18:20:23 pm »
Значи уљето од што врви низ блокот, го лади моторот ?
Ете и водата врви низ блокот, запечати го термостатот и види дали моторот ке прегрее или нема да прегрее.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #157 на: 12 Мај 2013, 18:31:00 pm »
Епа испушти дел од маслото ке видиш дека побрзо ке крева температура.Водата/антифризот ја брка главната улога,но и маслото помага.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #158 на: 12 Мај 2013, 18:37:17 pm »
Кај мене 80% од времето уљето ми е нешто над минимум пошто кога и да дотурам до максимум, за недела дена пак ке падне оти си тече од сите страни, па никогаш не прегреал моторот, ниту пак кога има помалку масло во него побрзо качува температура, и на минимум и на максимум уље, исто качува температура и во нормалните граници ми е температурата.

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #159 на: 12 Мај 2013, 19:14:34 pm »
Фило немој да го сфатиш ова како навреда меѓутоа мора да разбереш дека твојата кола не е репер како што не е ниедна друга ако се земе поединечен случај. Маслото го намалува триењето со што се намалува и температурата. Исто така помага за изедначено загревање на деловите како и нивно ладење :)
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7477
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #160 на: 12 Мај 2013, 19:20:32 pm »
Moe мислење е дека обележаното е мах.  Тоа со точките е нормала.

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #161 на: 12 Мај 2013, 19:34:46 pm »
Фило немој да го сфатиш ова како навреда меѓутоа мора да разбереш дека твојата кола не е репер како што не е ниедна друга ако се земе поединечен случај. Маслото го намалува триењето со што се намалува и температурата. Исто така помага за изедначено загревање на деловите како и нивно ладење :)

Ја само споделувам искуство, има нешто лошо во тоа ? ;)
А подмачкувањето на нов мотор и стар мотор е исто или различно ?
Ја колку што можам да разберам, разлика помегу мотор од втора светска војна и нов современ е во начинот на вбризгувањето на горивото, односно денес сето тоа го врши електроника, а во минатото тоа било механичко. Срцевината на моторот и пред 40 години и денес е иста во однос на клипови, брегасти, радилица, вентили и начинот на кој тие функционираат.

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #162 на: 12 Мај 2013, 19:46:44 pm »
1.Нема лошо затоа и кажав немој грешно да ме сфатиш убаво што споделуваш меѓутоа не е тоа појдовна точка.
2. Иако принципот на подмачкување е ист подмачкувањето кај секој мотор е различно.
3. Грешка си и тука, моторите со внатрешно согорување се значително подобрени и се повеќе се подобруваат со секоја наредна генерација. Се користат нови технологии нови материјали кои дозволуваат компонентите да бидат полесни поиздржливи и да имаат подобра енергетска ефикасност (намалена потрошувачка).

Значи не е се така пластично :)
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7217
  • French diamond
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #163 на: 12 Мај 2013, 19:47:45 pm »
Јас менвам масло на механичар и никогаш не го полни до макс, дури и ми има кажано дека не чинело да биди на макс, ама не разбрав зошто. Еве 5 години кога и да ја однесам, става 3 литри (од 3.2 колку што бери).

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Замена на масло во моторот (туторијал)
« Одговори #164 на: 12 Мај 2013, 19:52:48 pm »
Да се разбереме, зелената цртка е MAX.