и јас си имав мака со капење од хладњак... и претходното волво и на ова исто.... болест некоја фабричка им е од кај совозачката страна гледано, од внатрешната страна на хладњакот, доле на самиот ќош почнува по малку да капе на гумицата од него... ке притегнеш еднаш со коњска клешта, ке престане, ама кога ке дојде ладно, пак почиња...
купував од тие од бензинска по 50-70-100 денари што се, што наликува на плута некоја... ке го туриш ке прекине и за 2-3 недели пак ке почне... еднаш го испуштив антифризот на претходното волво и излегоа тие грутките од тој прашак-плута ли да го ебам незнам што е, значи не се врзале како што треба, напротив, може и да затанат проток... а кога ке го вратам филмот, на другото волво ми се намали парното еден период, можно е од него да било, всушност релативно сум сигурен дека е од него... не дека не грееше, ама за нијанса послабо беше-температурата...
пред некој месец (уште топло беше времево надвор-лето циганско), налетав на течност некоја од вурт. 425 денари беше таа течност. и на ова волво ми капеше таму од хладњакот, свесно не направив ништо, као денес-утре ке купам нов хладњак и не купив.. пуста мрза... и срествово го видов, на некоја бензинска, ако не се лажам, на макоил беше... ај викам, ке го пробам и него, сепак е вурт, и течност е, не е некој прашак... шлап во казанчето, според упатството вели минимум 20 мин. да работи колата... јас се извозев до сопиште и назад. од тогаш навака, капка нема, не губи антифриз од нигде, и нивото на казанчето е како што треба. дотурам антифирз околу пола литро на секои 30-35 дена, што е нормално со оглед на начинот на кој возам. кога би било кај некој дедо оваа кола, капка нема да му фали...
едит...
мислам дека ова беше.. го имав сликано тогаш, неможам да ја најдам сликата: