Автор Тема: CARclub Тест: Toyota Aygo 1.0 VVT-i X-cite  (Прочитано 8154 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29666
    • CARclub.mk
CARclub Тест: Toyota Aygo 1.0 VVT-i X-cite
« на: 23 Септември 2014, 13:39:25 pm »


http://www.carclub.mk/2014/09/23/test-toyota-aygo-1-0-vvt-i-x-cite-dinamicno-urbano-ozvezuvanje/

Дизајнот не ми се свиѓа. Изненадувачки, на многу луѓе им се свиѓаше. Дефинитивно изгледа различно од другите.

Поработено е на звучна изолација во однос на претходникот. Добро е опремено, али има и соодветна цена. Пријатно ме изненади, очекував значително помалку. Одличен потег да се регистрира добро опремено демо возило.

Помал багажник во однос на конкуренцијата, ама па за градско возилце е ок. Ме изненади колку е смирено на повисоки брзини (околу 150 на автопат) за класата. Старото беше страшно на отворен пат.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: CARclub Тест: Toyota Aygo 1.0 VVT-i X-cite
« Одговори #1 на: 23 Септември 2014, 13:44:05 pm »
Dizajnov e teska kinezarija. vnatre e poubavo... citigo/up moze vnatre e siromasno ali barem lici na avtomobil a ne na igracka od manga strip

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: CARclub Тест: Toyota Aygo 1.0 VVT-i X-cite
« Одговори #2 на: 23 Септември 2014, 13:45:42 pm »
Ми се допаѓа екранот во средина. На една слика се идава дека просечната е 7.0 :)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29666
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Toyota Aygo 1.0 VVT-i X-cite
« Одговори #3 на: 23 Септември 2014, 13:47:55 pm »
Во тој момент е газено по Kриволак. Не е валидна таа бројка. ;)

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: Toyota Aygo 1.0 VVT-i X-cite
« Одговори #4 на: 23 Септември 2014, 13:56:53 pm »
Интересно аутце, со многу повеќе карактер од претходното. Типично јапонски забеган дизајн, доста чуден за нас :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен nekojtamu

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1165
Одг:
« Одговори #5 на: 23 Септември 2014, 14:03:54 pm »
Освен естетиката се друго е исто...

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Toyota Aygo 1.0 VVT-i X-cite
« Одговори #6 на: 23 Септември 2014, 14:20:41 pm »
Потошувачката е смешна во споредба со условите на тестирање.
Од надвор со тоа иксот на средина не можам да го сварам, но откако ќе се повозиш на подолга релација внатре и ќе подзаборавиш на "бљувотина" дизајнот, впечатокот е како и кај секое добро опремено градско возило.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13931
Одг: CARclub Тест: Toyota Aygo 1.0 VVT-i X-cite
« Одговори #7 на: 23 Септември 2014, 14:24:06 pm »
Bull...

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: CARclub Тест: Toyota Aygo 1.0 VVT-i X-cite
« Одговори #8 на: 23 Септември 2014, 14:50:20 pm »
Карактерно возило..

Дизајнерската храброст која е се поретка..

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6740
  • Бенве сие бенве
Одг: CARclub Тест: Toyota Aygo 1.0 VVT-i X-cite
« Одговори #9 на: 23 Септември 2014, 14:58:15 pm »
Го пробав, не го бива, метална внатрешност на вратите за 11 000еур, да се молиш да повлече на старт со 3ца у кола, благодарам не.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29666
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Toyota Aygo 1.0 VVT-i X-cite
« Одговори #10 на: 23 Септември 2014, 15:03:39 pm »
Реално, VW up и роднините, како и Hyundai i10 го шијат во поглед на просторна понуда и багажен простор (имаат по околу 250 литра, вс 170 на малово), во не-многу-поголем пакет.

Е сега, Тојотичево е изненадувачки привлечно кај млада популација. Добро вика Банзаи - типичен Јапонски дизајн, доста чуден за нас.

Моторчето е као фенче, ама погласно. Моментот кој Марјан го кажува со молењето да тргне на старт со тројца во кола е ради стваааааарно долгата прва брзина. Се навикнува човек, и после е полесно. Далеку од кола со спортски перформанси, ама океј е.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6740
  • Бенве сие бенве
Одг: CARclub Тест: Toyota Aygo 1.0 VVT-i X-cite
« Одговори #11 на: 23 Септември 2014, 15:10:47 pm »
Јас не знам зошто не ги прават сите градски возилца аутоматик, да беше ова аутоматик со некој њм+ можеби поинакво ќе беше чувството во него, вака е многу бучно и заморно. Интересно е што има камера за рикверс и убаво лесно воланче.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: CARclub Тест: Toyota Aygo 1.0 VVT-i X-cite
« Одговори #12 на: 23 Септември 2014, 15:20:24 pm »
Interesno vozilo. Najgolem vpecatok od slikive mi e volanot. Dosta solidno izgleda, pogotovo za taa klasa na avtomobili.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7057
Одг: CARclub Тест: Toyota Aygo 1.0 VVT-i X-cite
« Одговори #13 на: 23 Септември 2014, 15:27:24 pm »

Кога го слика Дени, стварно изгледа убаво .... Се прашувам како ли ќе изгледаа џандарите во ова ;D ;D ;D

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: CARclub Тест: Toyota Aygo 1.0 VVT-i X-cite
« Одговори #14 на: 23 Септември 2014, 15:34:30 pm »
Fuego ме помина 2-3 пати на автопат  ;D