Автор Тема: Тестови и Споредби  (Прочитано 464183 пати)

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17781
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2385 на: 09 Април 2017, 20:20:46 pm »
Таа гласност е сосем нормална и потребна, за да не заборавиш дека си во кола и дека се движиш со 150км/ч што како брзина воопшто не е заебанција.

Таа гласност е тотално непотребна ако колата може без никаков проблем да поднесе крузање на 150 км/ч. Гласност била потребна за потсетување... Свашта.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2386 на: 09 Април 2017, 20:28:37 pm »
Таа гласност е сосем нормална и потребна, за да не заборавиш дека си во кола и дека се движиш со 150км/ч што како брзина воопшто не е заебанција.

Таа гласност е тотално непотребна ако колата може без никаков проблем да поднесе крузање на 150 км/ч. Гласност била потребна за потсетување... Свашта.

Дорасни, вози се па коментирај.
Чунки они ретардирани се нели? ТИ и ДЕНИ треба да им кажете за гласноста.

Каде бе деца со тој памет? Абе симнете се на земја да не треснете па да се чудите што ве снашло во животот. Јаки инженери сте, треба вие да им кажете.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17781
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2387 на: 09 Април 2017, 21:00:19 pm »
Те молам, бидејќи си пораснал, објасни ми го инженерскиот момент во моментот луксузно возило да биде гласно на 150км/ч. Ја не знам што ќе се ебава муштеријата да дава 10.000 евра за луксузна крстарица, кога може да даде 7000 евра и во Спарк да му е гласно на 150.

Страшна глупост е дека морало да биде гласно на 150 за да се имало осет за брзината. Зашто Ролс и Бентли се мртва тишина внатре на 150, па и 200? Или за нив не мора да се има осет за брзина, нека се испочукаат, нека си ебат векот богаташите што може да си ги дозволат.

Единствена причина зашто не е тивко во сите коли на 150 е зошто материјал за дампирање е скапа работа, и ако се користи во големи количини, додава килажа на возилото, со тоа се намалува економичноста и тоа возило ќе губи на глупи тестови од 0 до 100 и колку милји може да извози за еден галон гориво, иако ќе биде 4 до 7 пати попријатно за возење од таа конзерва што не е изолирана.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2388 на: 09 Април 2017, 21:16:38 pm »
Те молам, бидејќи си пораснал, објасни ми го инженерскиот момент во моментот луксузно возило да биде гласно на 150км/ч. Ја не знам што ќе се ебава муштеријата да дава 10.000 евра за луксузна крстарица, кога може да даде 7000 евра и во Спарк да му е гласно на 150.

Страшна глупост е дека морало да биде гласно на 150 за да се имало осет за брзината. Зашто Ролс и Бентли се мртва тишина внатре на 150, па и 200? Или за нив не мора да се има осет за брзина, нека се испочукаат, нека си ебат векот богаташите што може да си ги дозволат.

Единствена причина зашто не е тивко во сите коли на 150 е зошто материјал за дампирање е скапа работа, и ако се користи во големи количини, додава килажа на возилото, со тоа се намалува економичноста и тоа возило ќе губи на глупи тестови од 0 до 100 и колку милји може да извози за еден галон гориво, иако ќе биде 4 до 7 пати попријатно за возење од таа конзерва што не е изолирана.

Гледам, освен со Спарк немаш никакво друго искуство во животот. Спарк па Спарк, како децана од второ одделение...

Зошто Бентли и Ролс се мртва тишина внатре? Од кај знаеш ти бе момче како е во Бентли и во Ролс? М? Ти ли ќе коментираш какво е во Бентли и Ролс при 150 на час?
Сакаш да ти го објаснам инженерскиот момент во Луксузно возило да биде гласно? Еве ќе ти објаснам. Мерцедес S63 во кој сум поминал 500+ километри три пати обиколено цело косово, имаш Конфорт мод и Спорт мод. Имаш changing chassis dynamics зависно од тоа во какво расположение си. Тоа ти е убер луксузно возило и пак има звук во внатрешноста и при 90 и при 120 и при 150 и при 200 при Muffled exhaust sound и при  comfort суспензија. Едноставно тоа така мора да биде. Материјалот за дампирање бил скапа работа велиш.... хахахахха! Збориме за Мерцедес од 160.000 евра, кој е Thug life кога е во прашање цена-бенефит. Го заболе курот како ќе се покаже на тестови, па и тежината била проблем. Мерцедес е S класа, AMG е for fuck's sake па пак се слуша внатре и има звук, нормален, претпоставувам нешто многу слично како и кај E класа и кај BMW5.

Тоа е тој момент. Така треба да биде. Да можело и да требало сосем да се изолира внатрешноста од звуци ќе го направеле тоа до сега. Глупи биле па ТИ треба да им кажеш? Неспособни биле па не успеале? Замисли имаат технологија на аудио канцелирање на било каков звук преку контра-звук. :) ало бре. Лута конкуренција се. Душата ќе си ја извадат да е дозволено. Оди вози се во Мерцедес прво па коментирај за гласноста внатре. Оди вози се 2000 километри па жали се дека не можеш да правиш муабет со некој внатре или дека глава те болело. Тек тогаш ќе те сфати некој сериозно.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2389 на: 09 Април 2017, 21:25:42 pm »
Чекај, чекај, чекај, чекај.

Една од пресудните, најважните работи кај премиум (и луксузни) автомобили ориентирани кон комфор (значи тука отпишуваме Mercedes AMG, BMW M итн) е токму звучната изолација и комфорот при повисоки брзини.

Имаат звук, не дека немаат. Ама има пошто мора да го има.

Кажи ми, Тесла (и сличните возила) генерираат синтетички звук во кабината, за да се осеќа брзината?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2390 на: 09 Април 2017, 21:29:58 pm »
Кажи ми, Тесла (и сличните возила) генерираат синтетички звук во кабината, за да се осеќа брзината?

Не. Во P85 нема таква опција. Тоест не ми спомнале дека има. А звукче си има секако во секоја брзина на возење над 30 или 40 на час. Се слушаат гуми, ветер и некоја механика која не можам баш да ја објаснам. Како лагери кога бучат само мноооогу тивко и дискретно но сепак приметливо. Мислам, јас можам прецизно да кажам дали теслата иде 60, 100 или 150. Апла е приметливо и човек брзо се навикнува. Мада Тесла не е некој репер за одлична звучна изолација. Малку евтино изгледа се внатре. S63 во comfort е потивок

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17781
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2391 на: 09 Април 2017, 21:56:18 pm »
Те молам, бидејќи си пораснал, објасни ми го инженерскиот момент во моментот луксузно возило да биде гласно на 150км/ч.

Така треба да биде.

Кога ќе ги филтрирам сите глупости од твојот пост, стигам само до овој одговор, кој морам да ти признаам - е инженерски as fuck. Поинженерски одговор нити овој форум видел, нити ќе види.

П.С. Ако сакаш луксузен Мерцедес во кој не е бучно, се бира S600, а се прескока S63 кај кој намерно е работено на звукот од издув да допира во кабина.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2392 на: 09 Април 2017, 22:12:16 pm »
Те молам, бидејќи си пораснал, објасни ми го инженерскиот момент во моментот луксузно возило да биде гласно на 150км/ч.

Пази, фини работи не е ни предвидено секој да може да ги сфати. Пошто се правиш глуп (а верувам дека не си) еве да ти помогнам да го идентификуваш инженерскиот момент:

имаш Конфорт мод и Спорт мод. Имаш changing chassis dynamics зависно од тоа во какво расположение си.

Тој е тој момент. Сакаш погласен звук? Имаш exhaust acoustics, имаш chassis stiffness.

Тоа што го сакаш можеш да го добиеш. Кога си расположен имаш спортско искуство, кога си изморен од работа или болен имаш комфорт. Инженерскиот момент е во техничкото решение кое е употребено. Сакам да ти кажам, ако ти сакаш да сфатиш, е дека ако се сака се може да се изведе. Сосем друго прашање е дали треба да е апсолутна тишина или доволно добро е 40-60 децибели гласност. На крај краева, инстинктивно е и природно е човекот да искусува звук при движење. Г-силите поради движењето се природно поврзани со звуците на движењето. Знаеш ли Мартин дека човечкиот нервен систем очекува бука, г-сили и гледање на движење со очите? Лиши го од било кој од овие импути и организмот ќе мисли дека е затруен од храна и тогаш ти се лоши. Ти се повраќа, добиваш motion sickness, добиваш вртоглавици, па ти сугерираат да отвориш прозор, да слушнеш звук, да гледаш напред низ шофершајба и чувството поминува.

Ај замисли се во кабина каде нема звук а има само г-сили. Ќе истуриш црева после 10 минути.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2393 на: 09 Април 2017, 22:18:49 pm »
Како во Ролс Ројс или Бруклендс?

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17781
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2394 на: 09 Април 2017, 22:27:57 pm »
Јас да се правам глуп има логика, ни факултет немам уште. Ама ти со два факултети, магистри докторати што ти ја знам, да се правиш глуп е многу потрагично.

Наместо да сфатиш дека „мртва тишина“ е некоја си мерна единица за мирна и тивка околина каде што обичен човек престојува во релативен комфорт, ти „мртва тишина“ сфаќаш дека е нула децибели. Е*ате начинот на водење конверзација.

Последно време, џабе е вложениот труд во дискусија со тебе. Забегуваш во крајности поради кои човекот што решил да се објаснува со тебе почнува да смета дека не е ни вредно да се реплицира, со што се добива контра ефект каде ти си тотално убеден дека си во право. Страшно...

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7514
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2395 на: 09 Април 2017, 22:34:57 pm »
Јас да се правам глуп има логика, ни факултет немам уште. Ама ти со два факултети, магистри докторати што ти ја знам, да се правиш глуп е многу потрагично.

А кога ќе дипломираш попаметен ќе бидеш море абдал еден ? ;D :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2396 на: 09 Април 2017, 22:42:04 pm »
Јас да се правам глуп има логика, ни факултет немам уште. Ама ти со два факултети, магистри докторати што ти ја знам, да се правиш глуп е многу потрагично.

Наместо да сфатиш дека „мртва тишина“ е некоја си мерна единица за мирна и тивка околина каде што обичен човек престојува во релативен комфорт, ти „мртва тишина“ сфаќаш дека е нула децибели. Е*ате начинот на водење конверзација.

Последно време, џабе е вложениот труд во дискусија со тебе. Забегуваш во крајности поради кои човекот што решил да се објаснува со тебе почнува да смета дека не е ни вредно да се реплицира, со што се добива контра ефект каде ти си тотално убеден дека си во право. Страшно...

Терминот мртва тишина не го воведов јас во дискусијата. Едно е тишина, друго е мртва тишина. Исто како и со нула и апсолутна нула. Не може апсолутна нула да биде -100, не може ни -200 ;) Како и да е, јас воопшто не дискутирам за тишина туку за гласност. Има голема разлика. Не е работата кој капира, работата е кој сака да укапира.

Ако ти е џабе вложениот „труд“ во дискусија со мене немој па да дискутираш. Што си го трошиш времето. Има кому не е. Секако вредно е да се реплицира, по моите постови ќе сфатиш дека сакам реплики и сакам дискусија, но ти не си ни од блиску подобна личност за тоа. Ти не дискутираш, ти само наоѓаш некој туѓ пост кој и онака не го разбираш, па се фаќаш ко слеп за стап да го застапуваш, пошто и онака немаш идеја, ниту поим за дискутирање на ваков форум.
Јас кога сум убеден дека сум во право тоа вреди многу. Овде не се дискутира на теми кои зависат од моето формално образование. Јас ниту сум магистер ниту сум доктор, ти си нешто збунет. Треба бајаги квалитетна дискусија за да ме одврати од мислењето дека сум во право и тоа не го може секој, секак ти со вакво детско понашање не можеш. За некој е страшно за некој не е. За тебе на пример е страшно, тоа е поради твоите лични карактеристики споредени со моите. Има цел куп на теми на форумов на кои никогаш не сум напишал пост, бидејќи не се разбирам и тоа би биле глупости драг Мартине кога би дискутирал со глава во ѕид. Кога не се разбирам, не коментирам бе братче. Не треба ни ти, па нема да ти биде страв и нема реален муабет да нарекуваш глупости. Разбери го ова што поскоро, ќе ти се најде во животот, допрва почнуваш.

Отсутен mendieta1

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 195
  • BMW E30 316; BMW Е36 318 tds; BMW E46 330 Ci
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2397 на: 10 Април 2017, 01:24:04 am »
звукот на моторот нормално е да се слуша кај секоја кола, е сеа секој мотор си вади различен звук а дали некој го доживува како бучен или не, тоа е субјективно,,
SAVE WATER! SHOWER WITH YOUR GIRLFRIEND

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16758
  • Keep it 100
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2398 на: 10 Април 2017, 22:03:36 pm »

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8218
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #2399 на: 11 Април 2017, 15:42:38 pm »
Значи не битно како звучи ер-есот?

Ебате дебилот, зачепи!