Автор Тема: Тестови и Споредби  (Прочитано 466365 пати)

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #1095 на: 14 Февруари 2014, 21:14:03 pm »
Тоа како вие го гледате е апсолутно небитно у однос на тоа како производителите си ги позиционираат моделите.
Зеро,овој ентериер ПРВПАТ се појавува во ЦЛК,никаде во ниеден Мерцедес го нема(ненормално сличен со тој на е-класата), ако се спореди со истовремениот на Ц-класа има разлика небо-земја. Така да не е дека е само затоа што му се можело.Со убацувањето на оваа комб у фејслифтот на Ц-класа Мерцедес си купува време дур да излезе наследникот(1,5-2г),за да може достојно да парира на 3-ката.
И на првиот модел на ЦЛК ентериерот неодоливо потсеќа на тој во Е-класата.

На крају краева ако сум јас грешка,очигледно вие сте единствени у свет кои се у право.Рест мај кејс. :)
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55108
  • Махер
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #1096 на: 14 Февруари 2014, 21:21:24 pm »
Цитат
CLK History

The roots of the CLK class lie in the C class, which debuted in 1993 with a sedan based on the new W202 platform, a replacement for the W201 platform. The sedan got company from a coupe based on the second-generation W203 platform in 2000, and a third-generation W204 platform debuted in 2007.
The CLK models were based on the compact C-class platforms, but the manufacturer positioned the CLK class closer to the luxury-oriented E class in terms of price, power and trim level.

The first CLK models were coupes and convertibles, and they were designed to deliver curvaceous style and respectable performance to those well-heeled buyers who had previously only had the relatively stodgy E-class models to choose from.

The CLK was all about style in a line-up of Mercedes models that was decidedly short on fun at the time, and until it was replaced by similar E-class models in 2010, the CLK class was the manufacturer’s representative of sporty luxury.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16758
  • Keep it 100
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #1097 на: 14 Февруари 2014, 21:21:50 pm »
SLK-то намерно го „фрлив“ (не се закачивте), потшо тој е исто базиран на таа платформа, ама е повеќе C купе од CLK-то.

SLK e највеќе А-купе.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44390
  • Il Moderatore
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #1098 на: 14 Февруари 2014, 22:07:04 pm »
Цитат
CLK History

The roots of the CLK class lie in the C class, which debuted in 1993 with a sedan based on the new W202 platform, a replacement for the W201 platform. The sedan got company from a coupe based on the second-generation W203 platform in 2000, and a third-generation W204 platform debuted in 2007.
The CLK models were based on the compact C-class platforms, but the manufacturer positioned the CLK class closer to the luxury-oriented E class in terms of price, power and trim level.

The first CLK models were coupes and convertibles, and they were designed to deliver curvaceous style and respectable performance to those well-heeled buyers who had previously only had the relatively stodgy E-class models to choose from.

The CLK was all about style in a line-up of Mercedes models that was decidedly short on fun at the time, and until it was replaced by similar E-class models in 2010, the CLK class was the manufacturer’s representative of sporty luxury.

Прекрасно срочено. Што кој грашак ме боли мене дали била модифицирана Ц или модифициран Е платформа. Кога ќе седнам и провозам, личи, вози и удобно е како Е, у купе варијанта.


Alfa GT е 156-ка купе или 147-ца купе?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Darkovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1277
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #1099 на: 14 Февруари 2014, 22:19:37 pm »
ја отупевте со мерцедесиве

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16758
  • Keep it 100
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #1100 на: 14 Февруари 2014, 22:45:19 pm »
Alfa GT е 156-ка купе или 147-ца купе?

147 купе

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55108
  • Махер
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #1101 на: 14 Февруари 2014, 23:27:54 pm »
@Simo da ne se razbereme pogresno CLK e najomileniti mor vozilo koe bi go kupil i vo momentov. Da se ispadne deka go hejtam. Toa e ona koe se bara.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44390
  • Il Moderatore
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #1102 на: 15 Февруари 2014, 13:52:18 pm »
Alfa GT е 156-ка купе или 147-ца купе?

147 купе

Па не баш. Меѓуоскиното растојание е како на 156, моторите кои се вградуваа ги нема во 147, туку се од 156 (1.8ts и 2.0jts), должината е поблиска до 156... повеќе е 156 купе со карактерни црти на 147, отколку обратно. И секако, ценовно беше дури и поскапо.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30085
    • CARclub.mk
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #1103 на: 15 Февруари 2014, 14:21:27 pm »
И јас знам дека е Алфа ГТ е 156 купе.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16758
  • Keep it 100
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #1104 на: 15 Февруари 2014, 16:47:47 pm »
Логично доаѓа дека ги искористиле најдобрите работи од двете. Али јас секогаш кога ќе видам GT, гледам 147 купе. Ентериерот, предниот дел и страничните линии се тие.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #1105 на: 15 Февруари 2014, 17:59:46 pm »
По препорака од Zippo едноставно се воодушевив од Анастасиа. Со сета почит кон Auto Express, Car Bayer и остали, може само вода да и носат:




* После неколку тестови рускиот ќе ви стане многу поблизок и поразбирлив.


 

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8224
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #1106 на: 16 Февруари 2014, 17:01:00 pm »
Масерати харашо пи*да ти материна  :D

Како се штима седлото... Њамии!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34306
  • Таков е животот... јебига
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #1107 на: 16 Февруари 2014, 17:07:03 pm »
Ананстасија е ПОРНО!

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16758
  • Keep it 100
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #1108 на: 19 Февруари 2014, 15:23:53 pm »

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20807
Одг: Тестови и Споредби
« Одговори #1109 на: 20 Февруари 2014, 12:06:29 pm »
Kia Pro_Cee’d GT vs VW Golf GTI


The Kia’s £6000 less than the VW, but is it £6000 worse?



Цитат
Eventually, it comes down to what you want from your hot hatch. If you want fast, serene progress, the Golf remains the hot hatch of choice, arguably the car of choice for Britain. But if you want a well-judged, not-quite-flawless fast hatch - and, importantly, 6,000 one-pound coins in your back pocket - the Pro_Cee'd is a mighty compelling substitute. VW has had seven generations and nearly 40 years to perfect its GTI formula: from a standing start, the Pro_Cee'd gets damn close. Given South Korea's capacity for relentless improvement, imagine how good Kia's next hot hatch will be. VW might have won the battle, but this is just the start of the war.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.